Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Hello Kitty!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!
Σήμερα δεν μπορείτε να πείτε,δεν είχε τόση ζέστη,καλά μας πήγε ο καιρός.Τόσες μέρες έκανε πολύ ζέστη αλλά σήμερα μια δροσιά την είχε.... Ο αυχένας μου που με ταλαιπωρεί πολύ όλον αυτό το καιρό,μου έκανε την τιμή να με αφήσει για λίγες μέρες χωρίς ζαλάδες και πονοκεφάλους,οπότε άρπαξα την ευκαιρία (όχι που θα την άφηνα...χιχιχιχι) και έφτιαξα ένα ευχολόγιο για μια φίλη,που θα βαφτίσει τη κορούλα της σε λίγες μέρες.Το θέμα μας η Hello KItty,αγαπημένο cartoon της φιλενάδας μου,το έχει βάλει σαν θέμα στη βάφτιση (και όχι μόνο,λέω εγώ τώρα...χαχαχαχαχα).
Κατέβηκα που λέτε φίλοι μου σήμερα στα μαγαζιά να βρω ένα κουτί για να βάλω μέσα το ευχολόγιο.Στην αρχή είχα στο μυαλό μου σαν σχέδιο το ροζ πουά,δυστυχώς όμως δεν βρήκα και κατέληξα σε αυτό το καρό που του ταιριάζει τελικά πολύ περισσότερο.Έκοψα στο ecraft το κεφάλι της Kitty και το κόλλησα στο επάνω μέρος του κουτιού,έβαλα στο πλάι μια λευκή κορδέλα και νομίζω ότι έγινε αρκετά καλό.Στην μπλοκογειτονειά μας έχω δει πολύ όμορφα ευχολόγια με την Hello Kitty και όλα είναι εντυπωσιακά.Ελπίζω να σας αρέσει και το δικό μου σχέδιο...
Πως σας φαίνεται?



Το κουτί μετά από την δική μου επεξεργασία χαχαχαχαχαχα.....


Και αυτό είναι το ευχολόγιο...


Για την μικρή Ελένη....


Εσωτερική διακόσμηση...









 Καλοφώτιστη η μικρή Ελένη!!! Να είναι η ζωή της πάντα γλυκιά σαν καραμέλα!!!

Φιλιά πολλά σε όλους σας!!!
Ειρήνη










11 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Είναι γλυκίτατο, και βέβαια μας αρέσει! Εχεις κάνει υπέροχη δουλειά και φαίνεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου,πρώτα από όλα Χρόνια Πολλά για την γιορτή μας,(40 μέρες κρατάει χαχα) να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!
    Το ευχολόγιο είναι πολύ τσαχπίνικο και το κουτί έδεσε τέλεια μετά από την δική σου παρέμβαση!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!!
    Ρένα μου χρόνια μας πολλά και καλά!!!!! Να χαίρεσαι και εσύ την οικογένεια σου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα...... είναι πάρα πολύ όμορφο και καλόγουστο!!! Και το κουτί πάρα πολύ ωραίο! Αγαπημένη Hello Kitty! ;o)
    Και αυτά τα σπιτάκια στις εσωτερικές σελίδες είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφο που είναι!!!Ειμαι σίγουρη πως η φίλη σου θα ενθουσιαστεί!!!Με το καλο η βάφτιση τη μικρούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου είναι τέλειο , τόσο γλυκό και τόσο χαρούμενο!!!Σίγουρα θα αρέσει στην φίλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι απο τα πιο λατρεμενα που εχω δει!!!τελεια ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα είναι πολύ όμορφα! Συγχαρητήρια!
    Αν θες πέρνα και από το δικό μου σπίτι να παραλάβεις το βραβείο σου :-)

    http://crochetbymary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα που έχεις χαθεί, γιατί δεν κάνεις αναρτήσεις τελευταία? Εύχομαι να'ναι όλα καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...