Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

New Baby!!!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!
Δεν υπάρχει πιο όμορφο γεγονός από την γέννηση ενός παιδιού και ειδικά αυτή την εποχή που όλα γύρω μας είναι θολά,ο ερχομός ενός νεογέννητου σκορπά χαρά και ευτυχία σε όλους μας! Χαρά λοιπόν μας έδωσε η φίλη μας Γεωργία που στις 23 Μαρτίου έφερε στον κόσμο ένα γλυκύτατο κοριτσάκι,ξανθόμαλλούσα κοπελιά με ροζ χειλάκια και μαγουλάκια,μια όμορφη καραμελίτσα!!!
Εννοείτε ότι η κάρτα που θα συνόδευε το δωράκι μου θα ήταν υπερπαραγωγή για το μωράκι(ψωνάρααααα εγώ χιχιχιχι).
Σκέφτηκα να φτιάξω μια κάρτα popup που εδώ και καιρό ήθελα να δοκιμάσω αλλά χρόνο δεν έβρισκα,είναι ένα καταπληκτικό σχέδιο που είχα αγοράσει καιρό πριν και που τώρα ταίριαζε τέλεια για την περίσταση.Το τρισδιάστατο σχέδιο πιπίλα που εμφανίζεται όταν ανοίγεις την κάρτα είναι πολύ εντυπωσιακό,μου αρέσει πάρα πολύ!!! Πρόσθεσα λίγο glitter,μερικά διακοσμητικά στοιχεία,έφτιαξα και ένα φάκελο που επίσης στόλισα,λίγη κορδέλα και έτοιμη!

Πως σας φαίνεται?



Τώρα που το βλέπω από κοντά μάλλον πως δεν έβαλα σωστά τα κορδονάκια,πάω να τα διορθώσω..

 

και να πως φαίνεται η κάρτα όταν την ανοίγεις....



από μια άλλη πλευρά....


Η κάρτα μαζί με τον φάκελο.....


Δείτε το από πιο κοντά...


Αααααααχ πόσο μου αρέσει το glitter....


Η πίσω μεριά του φακέλου......


Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο απ'το να γίνεις μητέρα και δεν υπάρχει μεγαλύτερη συγκίνηση από το να κρατάς στα χέρια σου έναν μικρό άγγελο.Γεωργία και Δημήτρη,να είστε γεροί και ευτυχισμένοι και να μεγαλώσετε ένα υγιές και καλότυχο μωρό!

Να είστε καλά φίλοι μου όπου και να είστε!!!
Πολλά φιλιά!!!
Ειρήνη


10 σχόλια:

  1. Irini mou na sas zisei i mikroula!!
    I karta poli omorfi!
    Se ehoume hasei....elpizo na eisai kala!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα δεν παιζεσαι!!!δεν υπαρχει η πιπιλα!!!ειναι τελεια!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου καλησπέρα και καλό μήνα! Μου έχεις λείψει και σε σκέπτομαι πολύ συχνά! Να σας ζήσει το κοριτσάκι, να είναι γερή και να το καλομεγαλώσουν οι γονείς! Η κάρτα σου είναι υπερπαραγωγή!!! Όπως πάντα εξαιρετική δουλειά!!! Τι κάνει το Μαράκι σου? Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνάκι καλησπέρα!!!!
    Τέλεια η κάρτα θέλει και ρώτημα!
    Η πιπίλα όλα τα λεφτά,ο φάκελος υπέροχος!!!
    Μία τέλεια κάρτα για ένα τέλειο μωρό,να σας ζήσει!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα σχόλια σας!! Ειρήνη μου περνάω κάτι μικρό με την υγεία μου αλλά τίποτα ανησυχητικό,απλά με καθηλώνει ακίνητη κατά διαστήματα.Μου λείπετε και εσείς πολύ,ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να έρθω σε καμιά από τις συναντήσεις μας.Ευδοκία μου πάντα χαρούμενη σαν μικρό παιδί,σε ευχαριστώ πολύ!!Έφη μου και μένα μου λείπεις πολύ,η Μαρία είναι καλά,Ρένα μου τι κάνεις? Καιρό έχουμε να τα πούμε..Φιλάκια σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρηνούλα, ελπίζω να πάνε καλύτερα τα πράγματα με την υγεία σου (το σημαντικότερο πράγμα)!!! Μας έλειψες!!! Η κάρτα είναι γλυκύτατη, δεν καταλαβαίνω πώς βγαίνει η πιπίλα από μέσα! Δεν θα μπορούσα με τίποτα να το κάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με υγεία και χαρά το μωράκι, καλότυχο , όσο για τη κάρτα είναι ότι καλύτερο έχω δει..πως την έφτιαξες βρε θηρίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκιά και ροζ όπως το μωράκι που μας περιγραφεις! Αρα ταιριαστή η καρτούλα σου!
    Καλορίζικο να είναι!

    Και περαστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ είναι υπέροχη! Πραγματικά εκπληκτική! Να σας ζήσει και το μωράκι! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση με υγεία, αγάπη ευτυχία και επαγγελματική ευημερία! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...