Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Και άλλη Χριστουγεννιάτικη κάρτα!!!

Κατάφερα να φτιάξω άλλη μια καρτούλα για να την στείλω σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο! Τι σας λέω τώρα θα μου πείτε,εσείς έχετε φτιάξει τόσες πολλές μέχρι τώρα και εγώ με τα βίας κατάφερα να φτιάξω την τρίτη κάρτα μου....χαχαχαχαχα!!!!!!
Αυτή η κάρτα μου έγινε πολύ γρήγορα και εύκολα,το λουλούδι και τα γκι φυλλαράκια είναι δωράκι από την αγαπημένη μου φίλη ΄Εφη που μου τα είχε δώσει εδώ και καιρό,ευχαριστώ Εφούλα μου!!!



μια πιο κοντινή ματιά στο κοριτσάκι...


Ελπίζω να σας αρέσει......
Να περνάτε καλά φίλοι μου!!!
Πολλά φιλιά σε όλους!!!
Ειρήνη

16 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία η καρτούλα σου,Ειρήνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και ξεχωριστη καρτουλα!
    ΠΟλλα φιλια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι γλυκια σφραγιδουλα!!πολυ ομορφα χρωματα!μπραβο Ειρηνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ειρήνη μου, τι κάνεις? Ποοοολυ όμορφη η καρτούλα σου, ναι, μας αρέσει πολύ!!!! Τι κι αν φτιάξαμε κάρτες, πρέπει να αρχίσουμε να τις στέλνουμε σιγά σιγά, γιατί εμένα άρχισαν να έρχονται … φιλάκια και καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη κ αυτή η καρτούλα!!! Υπέροχη η σφραγιδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη καρτούλα...Μου αρέσουν πολύ η σφραγιδα που χρησιμοποίησες...Μπράβο Ειρηνη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όμορφη η καρτούλα σου και υπέροχα ζωγραφισμένη η εικόνα σου!!!! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια, Ειρήνη, είναι θαυμάσια η κάρτα σου!!!! Υπέροχη η σφραγίδα και ο τρόπος που τη χρωμάτισες, φανταστικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφη κάρτα Ειρήνη μου! αχ και εγώ μετά βίας στις 2 είμαι να δω πότε θα προλάβω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρηνάκι πολύ όμορφη η καρτούλα σου! Υπέροχες εικόνες, τέλεια χρωματισμένες! Καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη μου ,πολύ όμορφη η καρτούλα σου!!!!Είναι γλύκα με το κοριτσάκι!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα Ειρήνη μου! Μας έλειψες! Εύχομαι να περνάτε καλά και να ξεκουραστείτε τις μέρες αυτές! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρονιά Ειρηνούλα με υγεία, αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Ειρήνη μου! Υγεία, αγάπη, ευτυχία και χαμόγελα στο σπιτικό σου και σε όον τον κόσμο!
    Πάντα όμορφες δημιουργίκες και υπέροχες αναρτήσεις για το 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...