Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Οι πρώτες Χριστουγεννιάτικες καρτούλες !!!!

Γεια σας φίλοι μου!!!!
Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ και εγώ με τα παιχνιδάκια μου.Δεν μπορώ να σας περιγράψω το πόσο μου λείπετε,αργά το βράδυ μπορώ και ξεκλέβω λίγο χρόνο για να δω τα μηνύματα μου και να κάνω μια γρήγορη βόλτα στη γειτονιά μας που αυτή την εποχή σφύζει από ζωή και δημιουργία!!! 
Έφτιαξα λοιπόν και εγώ τις πρώτες μου καρτούλες για τα Χριστούγεννα...γιούπι!!!!!!!!!!!!!
Στόλισα τις κάρτες με τα αγαπημένα μου Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά για να φαίνονται όμορφες και σας τις παρουσιάζω......





Ελπίζω να σας αρέσουν φίλοι μου!!!
Δεν θα κουραστώ ποτέ να σας  λέω ευχαριστώ για τον κόπο που κάνετε και μου αφήνετε τα γλυκά σας σχόλια.Να είστε όλοι καλά,να περνάτε ακόμα καλύτερα όπου κι αν βρίσκεστε!!!
Πολλά φιλιά!!!!
Ειρήνη

16 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφες καρτούλες Ειρήνη μου! ειδικά η δεύτερη με ξετρέλανε! νομίζω θα την προσπαθήσω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Τι κάνεις? Στόλισες βλέπω και το blogακι σου, έφτιαξες και τις όμορφες καρτούλες! Μπράβο και του χρόνου με υγεία!!! Να περάσουμε όλοι καλές κι ευλογημένες γιορτές! Φιλάκια και να σου πω ότι μας λείπεις! Φιλάκια και στο Μαράκι σου ιδιαιτέρως : ) και χρόνια της πολλά που γιόρταζε! Να είναι γερή και καλότυχη και να την χαίρεσαι : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Axxxx τέλειες καρτουλες Ειρήνη μου!! μου αρέσει πάρα πολύ το τελευταίο!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε καταλαβαίνω!που να βρεις χρόνο όταν έχεις παιδιά!πολύ όμορφες καρτούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία στόλισες το μπλογκάκι σου Ειρήνη μου και οι κάρτες σου σούπερ και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!!!και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σούπερ οι καρτούλες σου!!! αυτή με τη ζώνη του Αγιου Βασίλη πολύ μου άρεσε!!!
    φιλιά πολλά και ψηλά το κεφάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες καρτούλες ,πολύ όμορφο και το μπλόκ σου!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα ταρναδακια ειναι τοοοσο γλυκα!!
    περιμενουμε να δουμε κι αλλες!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες οι καρτούλες σου Ειρήνη μου...Ειδικά η δεύτερη, πολύ "έξυπνη"...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφες Ειρήνη μου!!! Πολύ γλυκά οι τάρανδοι!!! Καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ζώνη του Αη-Βασίλη σκίζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ωραίες και πρωτότυπες καρτούλες!Και εμένα η ζώνη του Αη-Βασίλη με ξετρελαίνει,μόνο λίγο μικρή τη κόβω και δε νομίζω να του κάνει ;) Με το καλό και στις υπόλοιπες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου!!!Και καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!! Είναι γλυκίτατες οι κάρτες σου, ειδικά η δεύτερη ποοολύ πρωτότυπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...