Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Γάμος και βάπτιση μαζί!!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Μέσα στα τόσα που γίνονται γύρω μας και μέσα στην τόση αβεβαιότητα που μας περιτριγυρίζει αυτόν τον καιρό,εγώ κόντρα σε όλα προσπαθώ να είμαι χαρούμενη και αισιόδοξη.Η οικογένεια μου και οι κατασκευές μου είναι το μόνο πράγμα που μπορούν να με βοηθήσουν όταν οι σκέψεις μου γίνονται αρνητικές,να τις αλλάζω σε θετικές,η δημιουργία είναι φάρμακο για όλα.
Κάθισα λοιπόν και έφτιαξα δυο ευχολόγια για έναν γάμο και μια βάφτιση,θα τα χαρίσω στην αγαπημένη μου ανιψιά Πόπη τον σύζυγό της Πέτρο και στην μικρή κουκλίτσα τους Ελένη! Τα χρώματα που διάλεξε η Πόπη ήταν στις αποχρώσεις του λιλά,μοβ,φούξια και φυσικά το θέμα μας ήταν η πεταλούδα (για 'μένα βέβαια το αγαπημένο μου!!!!).
Το Σάββατο που μας πέρασε έγινε ο γάμος και η βάφτιση οπότε τώρα μπορώ να μοιραστώ τις φωτογραφίες των ευχολογίων μαζί σας!!! 
Ελπίζω να σας αρέσουν!



Το ευχολόγιο του γάμου.....


Μια πιο κοντινή ματιά...


Ενδεικτικά κάποιες από τις εσωτερικές σελίδες.....





Το ευχολόγιο της βάφτισης.....


και πάλι ενδεικτικά κάποιες από τις εσωτερικές σελίδες....






Φυσικά το καδράκι δεν θα μπορούσε να λείπει από το τραπέζι των ευχών....


Εύχομαι στο ζευγάρι μας χρόνια πολλά να ζήσει,
την λύπη και τον στεναγμό ποτέ να μην γνωρίσει.
Να ζήσει και η νεοφώτιστη και να γενεί μεγάλη,
Και να 'χει χάρες διαλεχτές να μην της έχει άλλη!

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε στην ζωή σας
Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!
Ειρήνη


17 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου, σε έχουμε χάσει, χαίρομαι που είστε όλοι καλά ειδικά με όλα αυτά που ζούμε!
    Τα βιβλία ευχών είναι πολύ όμορφα και καλό γούστα!
    πολλά φιλιά
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που είσαι βρε Ειρηνάκι και μας λείπεις τόσο!!!
    Πανέμορφα τα ευχολόγια σου και το καδράκι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ξέχασα να σου ευχηθώ καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΡΗΝΗ ΑΡΓΗΣΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΡΔΙΑ Π Π.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ειρήνη μου! Και τα ευχολόγια και το καδράκι είναι τόσο όμορφα και καλοφτιαγμένα! Μ' αρέσουν πάρα πολύ και οι εσωτερικές σελίδες τους! Μπράβο σου! Να ζήσουν τα παιδιά και να 'ναι γερό το κοριτσάκι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη τα ευχολόγια ειναι τέλεια προσεγμένα στην λεπτομέρεια απο τα όμορφότερα που εχω δει !!!!Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνάκι μου είναι πολύ γλυκά και τα 2! Να ζήσουν τα παιδιά και το μικρό ζουζουνάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρηνη ειναι τοσο ομορφα και τα δυο!να τους χαιροσαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλό μήνα Ειρήνη μου! Μας λείπεις πολύ! Τα ευχολόγια που έφτιαξες είναι καταπληκτικά με πολύ όμορφες λεπτομέρειες και το καδράκι πολύ ζουζουνίστηκο! Φιλάκια πολλά : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου Ειρηνάκι με τις μαντινάδες σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!
    φανταστικά τα ευχολόγια, ρομαντικά και τόσο γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου είναι καταπληκτικά!!!!Έκανες υπέροχη δουλειά για ακόμα μία φορά!!!!Να είναι πάντα ευτυχισμένο το ζευγάρι και να χαίρονται τη μικρούλα τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα που είναι!!! Ειρήνη μπράβο σου!! Μ'αρέσουν πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μας έλειψες Ειρήνη!
    Υπέροχα και τα δυο βιβλία! Θα τα χαρούν οι συγγενείς σου!
    Να ζήσουν ευτυχισμένοι και ν αχαίρονται ο ένας τον άλλο και την κορούλα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρήνη γειά σου σε περιμένω με δυο βραβειάκια για το μπλογκ σου ελα να τα παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πραγματικα μοναδικο και απλο μπραβο σου ελπιζω να γραφτεις και στο δικο μου σπιτακι φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καταπληκτικά και τα δύο μπράβο σου Ειρήνη !!!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...