Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ασημένια!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!
Άλλο ένα άλμπουμ που έφτιαξα ταξίδεψε στην Κρήτη για να το παραλάβει η μέλλουσα μαμά Κατερίνα!!!! Το θέμα μας ήταν η μπαλαρίνα και όπως καταλαβαίνεται προορίζεται για τις πρώτες φωτογραφίες μιας μικρής μπουμπούς που θα έρθει σε λίγες μέρες στο κόσμο!! 












Αυτή είναι η θήκη του άλμπουμ....

Μια πιο κοντινή ματιά,η πεταλούδα είναι καθρέφτης σε μοβ απόχρωση,δυστυχώς δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία...

Με το καλό να έρθει το μωράκι σου Κατερίνα!!!

Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει το άλμπουμ,δεν κουράζομαι να σας λέω ότι τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά όταν τα διαβάζω και γι'αυτό σας ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!!! 
Να περνάτε καλά,πολλά φιλιά σε όλους σας!!!
Ειρήνη






22 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω τι φανταστικό που είναι,ονειρεμένο!!!
    Χάζεψα να το κοιτάω,μπράβο!!!
    Εχεις κάνει πολύ και καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχο είναι! πολύ γλυκό και κοριτσίστικο! Σίγουρα θα το χαρεί πολύ η μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερή δουλειά Ειρήνη μου!!!!Κοριτσίστικο και γλυκό...Ότι πρέπει για να φιλοξενήσει τις πρώτες φωτογραφίες της μικρούλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου, είναι πολύ πολύ γλυκό!!! Ό,τι πρέπει για ένα μωράκι... μπράβο σου... βάζεις τη προσωπική σου τρυφερότητα και γλυκύτητα στα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφο, μπράβο Ειρήνη! είμαι σίγουρη ότι θα γεμίσει υπέροχες φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρηνη ειναι πανεμορφο!!Πολυ εντυπωσιακο εξωφυλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Τι μου κάνεις? Σε σκεπτόμουν και αναρωτιόμουν τι φτιάχνεις! Να λοιπόν ένα πολύ όμορφο άλμπουμ!!!! Είναι καταπληκτικό!!! Όλα τόσο όμορφα, τα χαρτιά, τα χρώματα, τα σχέδια, τέλεια δουλειά, όπως πάντα Ειρήνη μου!!! Με το καλό να έρθει το μωράκι και να είναι γερό!!! Σου στέλνω μια κοπέλα για να σε ρωτήσει κάποια πραγματάκια (email)! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΡΑΒΟ, ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΒΛΕΠΩ !!!!!!!!
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου αρεσει που ειναι ολοκληρωμενο το αλμπουμακι με το κουτι του!!
    μπραβο Ειρηνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τόσο χαριτωμένο και κοριτσίστικο!!! Είμαι σίγουρη πως η μανούλα μόλις το παραλάβει θα ενθουσιαστεί! Καλό μήνα : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη δουλειά!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που έχεις χρησιμοποιήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρηνούλα μου είναι πολύ όμορφο!!!!Κουκλίστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη μου είναι υπέροχο το αλμπουμάκι! Τόσο όμορφα χρώματα, χαρτιά και διακοσμητικά, και τόσο προσεγμένη δουλειά! Μου αρέσει πολύ και η θήκη του άλμπουμ! Με το καλό να γεννηθεί το μωράκι και να πάντα γερό κι ευλογημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκό και τριανταφυλλένιο!Τα χρώματα ζωντανά και ζεστά!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υ.Γ. Κάτι σε περιμένει στο μπλογκ μου,ελπίζω να σου αρέσει και να το δεχτείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό είναι καταπληκτικό!!!πραγματικά από τα καλύτερα που έχω δει στην μπλοκόσφαιρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...