Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011

Back to school !!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!!
Αύριο ξεκινάει η καινούρια σχολική χρονιά για τα παιδιά μας.Τα σχολεία θα γεμίσουν με τους μαθητές και οι καθηγητές θα δώσουν ομολογουμένως μεγάλο αγώνα να διδάξουν φέτος χωρίς τα βιβλία.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τα παιδιά μας θα ξεκινήσουν χωρίς τα βιβλία τους, φέτος περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά νομίζω ότι το παράκαναν.Είμαι πολύ θυμωμένη και αγανακτισμένη,δεν ήταν η πρώτη χρονιά που καθυστέρησαν να τυπωθούν τα βιβλία,πάντα γινόταν αυτό,αυτή τη χρονιά όμως ξεπέρασαν κάθε όριο πια.Πως θα ξεκινήσουν τα παιδιά μας να κάνουν μάθημα?.......Αλλά ας μην το συνεχίσω όμως και σας χαλάσω την διάθεση,απλά ήθελα να σας πω το παράπονό μου που πιστεύω ότι είναι παράπονο και πολλών άλλων.
Πίσω λοιπόν στις κατασκευές μας.....
Για να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά στην κόρη μου της έφτιαξα μια κάρτα για να την στολίσει πάνω στο γραφείο της.Προσπάθησα να μην την φτιάξω πολύ παιδική και μου βάλει πάλι της φωνές ότι την θεωρώ ακόμα μικρούλα...χαχαχαχα.


Μου βγήκε λίγο μεγάλη (13 χ 23 εκ.)αλλά χαλάλι γιατί της άρεσε πολύ τελικά....

Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει η καρτούλα μου.....
Να ευχηθώ σε όλους,μαθητές,καθηγητές και γονείς,να έχουμε μια καλή σχολική χρονιά!!!!
Ελπίζω με υπομονή και σύνεση όλα να λυθούν και να κυλήσει όμορφα αυτή η χρονιά.

Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!!!!!
Ειρήνη

23 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τα βιβλία... Και μη χειρότερα!!!
    Η κάρτα σου είναι φανταστικη, τέλειο δώρο για την κόρη σου! Καλή χρονια και καλή πρόοδο να έχουν όλα τα παιδια!!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η κάρτα σου Ειρήνη μου!επαγγελματική δουλειά!Καλό φθιμόπωρο και
    καλή σχολική χρονιά στην κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου, καλή χρονιά στο Μαράκι εύχομαι, όλα να πάνε καλά, παρά τα παράλογα που όλοι βιώνουμε σε αυτή τη χώρα... Και εγώ αισθάνομαι πολύ θυμωμένη, κυρίως γιατί ανησυχώ για το μέλλον των παιδιών μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά στα παιδάκια μας... έστω και χωρίς βιβλία...
    Πανέμορφη η καρτούλα σου, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή χρονιά εύχομαι.
    ας μη μείνουμε στο τι δεν έχουμε φέτος, αλλά στο τι μπορούμε να δημιουργήσουμε :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πανεμορφη η καρτα!! καλη χρονια και καλη δυναμη σε ολους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια μας Ειρήνη μου που σίγουρα θα είναι δύσκολη φέτος αλλά δε μασάμε εμείς στα δύσκολα,έτσι δεν είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α ξέχασα να σου πω για την κάρτα σου που είναι πολύ έξυπνη και όμορφη,πως το σκέφτηκες,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΘΥΜΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΝΗΦΑΔΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΨΟΥΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΑΘΟΥ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΙΣΧΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Καλή σχολική χρονιά στο Μαράκι σου και καλή δύναμη τόσο σε εκείνη, όσο και σε σένα! Η καρτούλα σου είναι πολύ όμορφη, κι ότι πρέπει για την νέα σχολική χρονιά! Καλή φώτιση να έχεις Μαρία μου! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή χρονιά Ειρήνη στη κόρη σου και σε όλα τα παιδάκια μας.
    Δυστυχώς αντί να παμε μπροστά πάμε πίσω.
    Κι εγώ το ίδιο θυμωμένη νοιώθω. ΑΝτε να δούμε πως θα πάει κι αυτή η χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη Ειρήνη μου!!!!Πολύ όμορφη η καρτούλα σου!!!!Είμαι σίγουρη ότι θα άρεσε πολύ στην κορούλα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρηνάκι μου η καρτούλα είναι τέλεια. Εξαιρετικό το σχέδιο και τα χρώματα. Καλή σχολική χρονιά στο Μαράκι σου.
    Όσο για τα δύσκολα, με φοβάσαι. Νομίζω ότι θα λυθεί σύντομα το πρόβλημα γιατί αλλιώς θα έχουν ν᾽ακούσουν πολλά οι πολιτικοί αυτού του τόπου. Πρέπει όμως να αρχίσουμε να έχουμε αντανακλαστικά αυξημένα γιατί κατα πως φαίνεται δεν θέλουν ανθρώπους μορφωμένους, που να μπορούν να τους κρίνουν. Πολλά φιλιά και εύχομαι πολλή υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρήνη καλη σχολική χρονια στο κοριτσακι σου!Τελεια καρτα!!!δεν εχω ξαναδει παρόμοια ,μαρεσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μοναδική η κάρτα καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα μαθητούδια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου καλή χρονιά για την κορούλα σου! Εύχομαι κ εγώ να κυλήσει όμορφα αυτή η χρονιά!
    Η καρτούλα απίστευτη! Τέλειες λεπτομέρειες! Μπράβο σου! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ομορφη! καλη σχολικη χρονια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτα να ευχηθώ στο Μαράκι σου Καλή σχολική χρονιά να έχει και μετά να σου πω ότι η κάρτα σου είναι φανταστική!
    Φιλάκια Ρηνιώ μου! Μου έχεις λείψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρήνη, έλα μια βόλτα από το μπλογκ μου σε θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη κάρτα!!! Εύχομαι μια υπέροχη σχολική χρονιά στην κόρη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...