Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Άλμπουμ για ένα αγοράκι που έρχεται!!!!!!!

Γεια σας φίλοι μου!!!!!!!!!!!!!
Αχ! πόσο καιρό έχω να κάνω ανάρτηση..........το καλοκαιράκι με τράβηξε για τα καλά,με πλάνεψε βλέπετε η Dolce Vita αυτό που λεν γλυκιά ζωήηηηη...χιχιχιχι
Είχα μεγάλη ανάγκη από ξεκούραση φέτος και προσπάθησα να γεμίσω τις μπαταρίες μου όσο πιο πολύ μπορούσα,ξεκουράστηκα και χαλάρωσα,έκανα βέβαια και τις κατασκευές μου από τις οποίες η μια είναι αυτή που θα σας δείξω σήμερα....
Η Λένα ήθελε να κάνει δωράκι ένα μίνι άλμπουμ για την κουμπάρα της,την μέλλουσα μαμά Όλγα που περιμένει να έρθει το αγοράκι της στον κόσμο σε  λίγες μέρες,έφτιαξα ένα άλμπουμ με το κιτ Baby Mine της εταιρίας Fancy Pants.
Την ιδέα την πήρε η Λένα από εδώ, είχε δει το αλμπουμάκι και ξετρελάθηκε!Οι αριθμοί στην αριστερή μεριά του άλμπουμ είναι οι πρώτοι δώδεκα μήνες της ζωής του παιδιού και στην διπλανή σελίδα η μαμά θα μπορεί να βάλει την φωτογραφία του μωρού με την ηλικία που αντιστοιχεί στη κάθε σελίδα.Δεν είναι πολύ όμορφη σαν ιδέα?
Βέβαια έκανα κάποιες μικρό αλλαγές,έφτιαξα το άλμπουμ σε μεγαλύτερο μέγεθος και η κάθε σελίδα είναι από χοντρό χαρτόνι,αλλά η μεγάλη μου πρόκληση σε αυτό το άλμπουμ ήταν να φτιάξω την καμηλοπάρδαλη του εξώφυλλου σε διπλάσιο μέγεθος από αυτό του κιτ,με δυσκόλεψε αρκετά,αλλά με υπομονή και επιμονή τα κατάφερα!
Ενδεικτικά σας βάζω κάποιες από τις σελίδες του άλμπουμ,ελπίζω να σας αρέσει,θα ήθελα πολύ την γνώμη σας!












Μαζί με το άλμπουμ της έφτιαξα και ένα κουτάκι για να μπορεί να το αποθηκεύσει ......



Με το καλό να έρθει το μωράκι σου Όλγα μου!!!!!

Φίλοι μου...να σας ευχηθώ καλό χειμώνα,να περνάτε καλά όπου κι αν βρίσκεστε!!
Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!
Ειρήνη

15 σχόλια:

  1. Πανέμορφο είναι Ειρήνη μου, και το άλμπουμ και το κουτάκι!!!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι...

    Πολλά φιλιά, Καλό Χειμώνα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ειρήνη είναι πανέμορφο το αλμπουμάκι! Γειά στα χέρια σου! Το στόλισες υπέροχα και το κουτί του ταιριάζει τέλεια! Καλό φθινόπωρο και με το καλό να έρθει το μωράκι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ.ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ.ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΑΚΙ, ΜΠΡΑΒΟ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ Η ΟΛΓΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΝΟ! ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου είναι φανταστικό! Με το καλό να έρθει το μωράκι!
    Φτιάχνω κι εγώ ένα αγορίστικο με τα ίδια χαρτιά αυτό τον καιρό ;-)
    Φιλιά πολλά και να περνάς πάντα καλά (κι ας μας λείπεις)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη χάρηκα που είδα τα παραθυρόφυλλα του μπλογκοσπιτιού σου και πάλι ανοιχτά,καλώς επέστρεψες!!!
    Τέλειο το αλμπουμάκι,με το καλό και το μωράκι!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνη μας ελειψες!!!
    Το αλμπουμακι ειναι υπεροχο καιμου αρεσειπολυ σαν ιδεα!!!
    Καλό φθινοπωρο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την. Καλό φθινόπωρο Ειρήνη, δημιουργικό και ήρεμο.
    Πολύ όμορφο το άλμπουμ και το κουτάκι πολύ μου άρεσε.

    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε καλώς την!!! Αφού πέρασες καλά και ξεκουράστηκες, χαλάλι! Μας έλειψες πολύ Ειρήνη μου : ) Πανέμορφο το άλμπουμ που έφτιαξες και το κουτί φανταστικό!!!! Θα έμεινε κατευχαριστημένη η μανούλα! Χίλια μπράβο σου!!! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρηνη μου!!!!!δεν εχω λογια!!!ειναι απιστευτη ιδεα και δεν σου κρυβω οτι θα το φτιαξω κι εγω καποια στιγμη!!!
    και το κουτακι αψογο!!!
    εισαι φοβερη!!
    καλως μας ηρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει δε τον συζητώ...τέλεια ιδέα...θα στην κλέψω μου φαίνεται!Μπράβο βρε Ειρήνη...και το κουτί αποθήκευσης πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι υπέροχο!!!!τέλειο!!!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μια γλύκα είναι!!!!!!!!!!πολύ καλή δουλειά!!μπράβο!!!!!!!!!! καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. °º✿
    º° ✿

    Passei para conhecer o seu blog.
    Você é muito talentosa!
    Seu trabalho é leve, alegre e de bom gosto.
    É realmente muito bonito.

    °º✿
    º° ✿

    Um bom domingo e uma semana cheia de luz e muita paz.
    Beijinhos.
    Brasil
    ♥ ♫° ·.
    º° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουάου! Τελεια επιλογή χαρτιών! Το λατρευω!!!!! Μπραβο σου Ειρήνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...