Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

It's a boy!!!!!!!!!



Λατρεμένοι μου φίλοι γεια σας!!!
Οι μέρες περίεργες,στενάχωρες και με την σκέψη μου να γυρίζει σε διάφορα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μου.Δεν θέλω να μιλήσω τώρα για αυτά,θέλω μόνο να μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας και για λίγο να ξεχαστώ και να φύγω από τα προβλήματα.
Την Παρασκευή που μας πέρασε η αδερφή μου έφερε στο κόσμο το πρώτο της παιδί,ένα αγοράκι 2,760γρ.Χρόνια περιμέναμε για αυτή την ευλογημένη στιγμή και να που ήρθε και έφερε χαρά και ευτυχία στο πρόσωπο της Στέλλας και του Γιώργου.Ο ανιψιός μου είναι ένας κούκλος μελαχρινός με γαλανά ματάκια,που ευχόμαστε όλοι να κρατήσει το χρώμα αυτό στα μάτια,είναι υγιέστατος,ήρεμος και πολύ χαδιάρης.Όταν του μιλάς σου σκάει κάτι χαμόγελα,απίστευτα!!!! Μου έκλεψε την καρδιά από την πρώτη στιγμή που τον είδα και θέλω να του ευχηθώ να είναι πάντα υγιείς,χαρούμενος,να παίρνει αλλά και να δίνει πολύ αγάπη και να ευτυχισμένος στην ζωή του σε ότι κι αν κάνει.Στέλλα μου καλή ανατροφή σου εύχομαι και να δεις το γιόκα σου όπως επιθυμείς!!! 

Πιστεύω ότι στη μπλοκογειτονειά μας έχουμε δύναμη και θετική ενέργεια,γι'αυτό και οι ευχές σας έπιασαν τόπο.Θέλω λοιπόν να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλες τις φορές που κάνετε τον κόπο να μου αφήσετε ένα σχόλιο,να ξέρετε ότι μου δίνει μεγάλη χαρά αυτή η επικοινωνία μας!
Σας στέλνω πολλά φιλιά!!!
Να περνάτε καλά!!!
Ειρήνη

26 σχόλια:

  1. Να σας ζήσει ο κούκλος, να είναι πάντα υγιείς και καλότυχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσει ο μικρός Ειρήνη ... κάθε παιδί και μία ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα σας ζήσει θεια Ειρήνη μου
    Να είναι γερός και χαρούμενος πάντα και να σας γεμίζει πάντα χαρές.
    Υπέροχα νέα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη μου να σας ζήσει! Να μεγαλώσει και να γίνει σαν τα ψηλά βουνά, γεμάτος υγεία και χαρά! Να τον χαίρεστε Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σας ζήσει!!! να το χαιρεστε και να το δειτε οπως ποθειτε!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου να σας ζήσει!!!! Να είναι ένα γερό κι ευλογημένο παιδάκι!!! Πολλές πολλές ευχές στους γονείς του και ειδικά στην μανούλα, που το περίμενε πως και πως! Και σιγά να μην σου έκλεψε την καρδιά μόλις το είδες … εδώ είχες γίνει ήδη χαζοθεία πριν γεννηθεί : ) φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου να σας ζήσει να είναι γερός και τυχερός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να σας ζήσει το μπουμπουκάκι!!να έχει μια γλυκειά ζωή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου τι καταπληκτικά νεα!!
    να σας ζήσει! να το χαίρεστε και να το δείτε όπως ποθείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου, εύχομαι να σας ζήσει, να είναι γερό και ευλογημένο!!! Ο Θεός να του χαρίζει υγεία και να είναι πάντα κοντά του!!!!
    Εσύ σας θεία και η καλή του η μανούλα να τον καμαρώνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nα σας ζησει και να ειναι παντα γερος και καλοτυχος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει Ειρήνη μου το μωράκι!!!!!!να είναι τυχερός ,υγειής και να έχει στη ζωή του πολλή πολλή αγάπη!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σου ζησει ο ανιψιος!! να ειναι υγιεις και καλοτυχος στην ζωη του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να σας ζησει ο ανηψιος...να ειναι γερος και καλοτυχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σας ζήσει το μωράκι σας! Καταφώτιστο καλότυχο και υγιέστατο να είναι! Φαντάζομαι ευτυχία τόσο η θεία όσο και όλη η οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Nα σας ζήσει θεια Ειρήνη! Τελεια νεα!!!!
    Να είναι γερός και χαρούμενος πάντα και να σας γεμίζει πάντα χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Fabulous news about the baby hope all is well with both mother and son.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σας ζήσει, αχ να'ναι ΠΑΝΤΑ γερό και ευτυχισμένο, είναι πολύ όμορφο να έρχεται στον κόσμο ένα πολυπόθητο μωράκι! Σας εύχομαι τα καλύτερα και Καλό Καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σας ζήσει το αγοράκι σας.
    Να είναι πάντα υγιείς και φωτισμένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειρήνη χαίρομαι τόσο πολύ... το ξέρεις! (αν και γράφω καθυστερημένα σχόλιο...)
    Να σας ζήσει ο μικρούλης! Να είναι γερός, ευλογημένος και χαρούμενος και να σας γεμίζει μόνο ευτυχισμένες στιγμές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντε και στα δικά μας! Να σας ζήσει, γερός, δυνατός, να γεμίσει το σπίτι με φωνές και ζωή! ευλογημένος και φωτισμένος, να τον καμαρώσουν όπως επιθυμούν!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα!!! Ειρήνη τι κάνεις? Είστε όλοι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...