Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

I am back!!!!

Φιλαράκια μου αγαπημένα μου λείψατε!!!! 
Οι εξετάσεις τελειώσανε βαθμούς πήραμε οπότε ώρα για ξεκούραση,χαλάρωση και αρκετή δημιουργία!!!
Θέλησα εδώ και καιρό να φτιάξω αυτήν την κατασκευή που θα σας δείξω σήμερα,την είχα δει να την φτιάχνουν πολλές κοπέλες και μου άρεσε πάρα πολύ.Μιλάω λοιπόν για ένα σταντ για κεκάκια που μπορείς να βάλεις και ότι άλλο θέλεις,στην δικιά μου περίπτωση θα βάλω κάρτες και θα διακοσμήσω το γραφείο μου.Τα χρώματα ποια άλλα βέβαια από τα καραμελοζαχαρωμένα ροζ-φούξια!!


Μια ματιά και από πιο κοντά.....


Το punch της Marthas stewart κάνει θαύματα!!!



Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι απλά,εύκολα και βρίσκονται στο σπίτι μας.Χρησιμοποίησα λοιπόν το εσωτερικό χαρτόνι από ένα αλουμινόχαρτο που είναι η κολόνα του στάντ,το εσωτερικό χαρτόνι από ένα ρολό κουζίνας για ποδαράκια,δυο κυκλικά χαρτόνια που είναι οι βάσεις και τέλος πολύ χαρτί για να ντύσω και να διακοσμήσω το σταντ.
Πως σας φαίνεται? Δεν είναι πολύ καραμελένιο?
Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει!!!
Σας φιλώ γλυκά όλους!!!
Ειρήνη

17 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου ειναι πάρα πολύ ωραίο το στάντ!!!
    Μπράβο σου , έχει πολύ όμορφα χρώματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι φανταστικό!!!μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου Ειρηνη!!επιτελους μπορω να σου αφησω σχολιο!το σταντ σου ειναι υπεροχο με πολυ ομορφα χρωματα!!μπραβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας ελειψες!
    Φανταστικο το σταντακι σου και με πολυ ωραια χρωματα!!!
    Σε φιλω...

    ΥΓ.Ελπίζω να είχατε καλά αποτελεσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΜΑΙ Η ΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΑΧΑΡΟ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΩΘΩ ΜΟΝΑΞΙΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.Η ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου είναι πάρα πολυ ωραίο.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου είναι τέλειο,άργησες αλλά μας αποζημίωσες με τη κατασκευή σου,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Welcome back!!!
    Τέλεια η κατασκευή! και καλή ξεκούραση περιμένουμε της δημιουργίες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι σουπερ! χμμμ πρεπει κι εγω να φτιαξω ενα σε μπλε για τα παρτυ μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι πάρα πολύ όμορφο!κάνει και για κοσμήματα!μπορεί να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλωσηρθες στη μπλογκογειτονια!!!μας ελειψες!!
    καλα αποτελεσματα στις εξετασεις σας!!
    η κατασκευη ειναι τελειααααααα!!απο καιρο θελω να φτιαξω μια τετοια!!με βαζεις στην μπριζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Ειρήνη! Μας έλειψαν οι δημιουργίες σου! Πανέμορφη είναι η βάση που έφτιαξες με πολύ όμορφα χαρτιά! Μπράβο σου!!!! Καλή ξεκούραση στο Μαράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό!Θα ήθελα να το δω και με κεκάκια επάνω βέβαια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωρα για ξεκούραση και δημιουργία λοιπόν!!! άντε γιατί πολύ μας έλειψες!!!!
    το σταντ παρα πολύ καλό...και τα χρώματα φανταστικά!!!!
    περιμένουμε και νέα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πολύ όμορφο και το φαντάζομαι στολισμένο και με τα υπέροχα γλυκάκια που φτιάχνεις :-)
    Γιαμι, γιαμι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο έγινε!!!Και πολύ γλυκά τα χρώματα!!!!Ναι,είναι καραμελένιο!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μμμμ φοβερό! Πολύ μου άρεσε η μπορντούρα! Μπράνο Ειρήνη!Να το γεμίσεις με πολλές γλυκιές λιχουδιές!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...