Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Happy Birthday Twins!!!

Καλησπέρα φίλοι μου, τι μου κάνετε?
Ετοίμασα πριν λίγο καιρό ένα άλμπουμ για φωτογραφίες και ευχούλες σε δυο δίδυμα ζουζουνάκια,έχουν τα πρώτα τους γενέθλια και επειδή τους αρέσουν πολύ τα χρώματα πορτοκαλί και λαχανί είπα να τους φτιάξω κάτι αντίστοιχό και να τους το χαρίσω. 
Η αγαπημένη μου Φιλενάδα Έφη πριν καιρό που είχαμε πρωτογνωριστεί μου είχε κάνει δώρο κάποια πολύ όμορφα χαρτιά.Μέσα σε αυτά βρήκα ένα που ταίριαζε τέλεια στην περίσταση και θέλησα να το φτιάξω για αυτά τα όμορφα πλασματάκια.Έφη μου σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!!!

Το άλμπουμ δεν έχει πολλά στολίδια για να υπάρχει χώρος να βάλει η μαμά τις φωτογραφίες και οι καλεσμένοι να γράψουν τις ευχές τους...
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!










Εύχομαι στους γονείς να χαίρονται τα παιδάκια τους!! Γερά να είναι,καλότυχα και ευτυχισμένα!!!!


Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κάθε ένα από εσάς ξεχωριστά για τις όμορφες ευχές που απλόχερα δώσατε στην αδελφούλα μου.Δυστυχώς κάποιες από αυτές έχουν διαγραφεί μετά από κάποιο πρόβλημα του Blogger αλλά να ξέρετε ότι και εγώ και η αδελφή μου τις έχουμε φυλάξει σε μια ακρούλα της καρδιάς μας,γιατί πιστεύουμε ότι αυτές οι ευχές είναι μέσα από την ψύχη σας και γ'αυτό σας ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ.....

Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!
Να περνάτε όμορφα!!!
Ειρήνη


15 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου είναι πολύ όμορφο το ευχολόγιο!!! Θα ξετρελαθούν όλοι τους! Ό,τι φτιάχνεις πάντως είναι καλοδουλεμένο και φτιαγμένο με καλό γούστο και μεράκι! Να ζήσουν τα διδυμάκια! Ναι πράγματι, οι ευχές σβήστηκαν, μέσα σε άλλες και οι δικές μου. Αλλά χάρηκα και συγκινήθηκα πολύ με τον ερχομό του μικρού πρίγκιπα! Να σας ζήσει Ειρήνη μου, να είναι γερό παιδάκι, ευλογημένο και καλότυχο! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου φανταστικό το αλμπουμ!!!
    Έχεί πολύ χαρούμενα χρωματα και είναι πραγματικά πολύ όμορφο!
    Να ζήσουν τα διδυμάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι τέλεια χρώματα απίθανοι συνδιασμοί,πολύ όμορφο αλμπουμ,θα το χαρούν τα διδυμάκια και η μαμά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη μου για άλλη μια φορά έκανες ένα υπέροχο βιβλίο!!Πολύ ωραίος συνδυασμός χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο που είναι,μπράβο Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη φανταστικό άλμπουμ!!!!υπέροχα χρώματα,όμορφα διακοσμητικά!!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου πολύ όμορφο βιβλίο!
    Να ζήσουν τα διδυμάκια και να είναι γερά και ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο Ειρηνάκι!Να σας ζήσουν τα ζουζούνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου υπέροχο!!! Πολύ όμορφα όλα!
    Να σας ζήσει ο μικρούλης!!!! Ό,τι καλύτερο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Ειρήνη μου! Έκανες πολύ όμορφη δουλεία και σε αυτό το άλμπουμ! Τα χρώματα είναι πολύ χαρούμενα και ταιριαστά και η διακόσμηση του εσωτερικού έδεσε πολύ ωραία! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο το αλμπουμακι σου!!φανταστικο!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη μου είναι καταπληκτικό το ευχολόγιο! Τα χρώματά του πολύ χαρούμενα και ανοιξιάτικα και τα διακοσμητικά του υπέροχα. Ειδικά οι ταμπελίτσες είναι φοβερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. I just love your mini...so cute at all...just a gorgeus work and all the details are great!!!I just love evrything in here..I´m follower now.
    I wish a great day and a wonderful week.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πανέμορφο το άλμπουμ που έφτιαες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα φιλενάδα,όμορφο άλμπουμ έφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...