Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Έεεεερχεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα γειτονάκια μου!!!!!
Τι μου κάνετε? Ξέρω-ξέρω χάθηκα αλλά τι να κάνω? Οι υποχρεώσεις τρέχουν και μαζί τους τρέχω και εγώ,προσπαθώ να τα προλάβω όλα και μέσα στη τρέλα βρίσκω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το χόμπι μου.Αυτή τη φορά δημιούργησα για ένα πολύ δικό μου άνθρωπο,πρόκειται για την αδελφούλα μου που σε λίγες μέρες θα φέρει στο κόσμο το πρώτο της παιδάκι μετά από πολύ καιρό προσπάθειας.Έβαλα όλη μου την αγάπη και έφτιαξα τα παρακάτω πραγματάκια για τον ανιψιό μου!

Diaper cake................


Κάρτα...........


Φωτογραφικό άλμπουμ.....................


Και κάποιες ενδεικτικά εσωτερικές σελίδες ............



Ελπίζω να σας αρέσουν τα καλούδια που έφτιαξα για τον ανιψιό μου! 
Στελίτσα μου με το καλό να έρθει ο μικρός σου πρίγκιπας,με ένα πόνο!
Σ'αγαπώ πολύ-πολύ!!!

Να μην ξεχάσω να ευχηθώ στους μαθητές μας και στο Μαράκι μου καλή δύναμη και καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους!!!

Να περνάτε όμορφα φίλοι μου!!!
Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!
Ειρήνη






23 σχόλια:

  1. Παρα πολύ όμορφη η τουρτίτσα σου Ειρήνη μου!!!
    Και το άλμπουμ είναι πολύ γλυκό! Με το καλό να έρθει το μωράκι, να είναι ευλογημένο και ο θεούλης να του χαρίζει όλα τα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλο να υποδεχτειτε το μωρακι, ολα οσα εφτιαξες ειναι πολυ ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με το καλο να γεννηθει ο μικρος σας μπομπιρας!!!πανεμπορφα αυτα που του φτιαξες...για τον μπεμπη δεν ξερω,η αδερφουλα σου σιγουρα θα καταχαρει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη είναι πολύ όμορφα όλα!Με το καλό να έρθει ο μπέμπης να είναι γερός και καλότυχος.
    Καλή επιτυχία και στο Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη πολύ όμορφα αυτά που έκανες για τον μικρούλη που έρχεται. Με το καλό να έρθει και πάντα χαρές.
    Χρόνια πολλά και για την γιορτούλα σου. Λίγο καθυστερημένα βέβαια. Να είσαι καλά και ότι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι ολα υπεροχα!!!Με το καλο να ερθει το ανιψακι σου!Και να σου ευχηθω χρονια πολλα για την γιορτη σου!Καλιο αργα παρα ποτε!:)
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνη πολυ ομορφα τα καλουδια για το ανηψακι σου....με το καλο να ερθει το μωρακι σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη μου... όλα είναι υπέροχα!!
    Με το καλό να έρθει το ανιψάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη με το καλό να έρθει το μωράκι σας και να είναι γερό και δυνατό.Τα καλούδια σου είναι τέλεια, θα χαρεί πολύ η αδελφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα είναι υπέροχα!!με το καλό να έρθει το μωράκι σας και να είναι γερό και δυνατό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου είναι όλα υπέροχα φτιαγμένα με πολύ αγάπη και αυτό φαίνεται!
    Το καινούργιο μέλος μαζί με τον ερχομό του σου φέρνει και γούρι από ότι φαίνεται γιατί κέρδισες δωράκι,πέρνα από το μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη είναι όλα υπέροχα!!!!
    με το καλό το ανηψάκι, γερό δυνατό και ευτυχισμένο περιτριγυρισμένο απο ανθρώπους που το αγαπούν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. aderfoyla moy se eyxaristo poli poli poli, oriste me pirane ta zoymia,sygini8ika :)ola einai iperoxa kai telia,o anipsios soy, soy stelni ena megalo fili kai ego episeis.....s'agapo na to ksereis..... exo tin kaliteri aderfoyla tou kosmoy. Eyxaristo poli koritsia gia tis eyxes sas na ste panta kala!!!!maraki moy kali epitixia kai kali dynami stis eksetaseis soy !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Ειρήνη! Μα τι υπέροχα νέα! Με το καλό το ανιψάκι! Υπέροχες οι δημιουργίες ! όλα είναι πολύ όμορφα δωράκια! Τα έχεις όλα πολύ καλοφτιαγμένα και φαίνονται σίγουρα η μαμά θα τα χαρεί πολύ!Και η αδερφούλα το γλυκό μήνυμα σου άφησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το καλό να σας έρθει το παιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη μου πόσο χαίρομαι που έφτασε αυτή η ώρα για την Στελλίτσα σου! Με ένα πόνο! Να είναι το αγοράκι της ένα γερό, καλότυχο κι ευλογημένο παιδάκι και οι γονείς να είναι γεροί να το μεγαλώσουν και να το καμαρώνουν! Ειρήνη πάλι ζωγράφισες! Όλα είναι υπέροχα, φτιαγμένα με πολλή αγάπη, μεράκι και καλό γούστο!!! Ειρήνη μου εύχομαι στο Μαράκι σου καλή επιτυχία, να έχει φώτιση από τον Θεό και χωρίς άγχος να γράφει στις εξετάσεις της! Η σκέψη μου είναι κοντά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ τώρα διάβασα το σχόλιο της Στελλίτσας! Να σας ζήσει ο μικρός!!!!! Ααααχ συγκινήθηκα κι εγώ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα όλα Ειρήνη μου!!!
    Με το καλό το ανηψάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με το καλό!!!Τα καλούδια σου είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το καλό το ανηψάκι!!
    Πολύ ωραία ιδέα το άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. όλα είναι υπέροχα!με το καλό να δεχτείτε το μωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειρήνη μου τι υπέροχα πραγματάκια έφτιαξες! Πανέμορφο και το diaper cake και η κάρτα αλλά το άλμπουμ εξαιρετικό. Πιο όμορφα δωράκια δε θα μπορούσες να φτιάξεις. Με το καλό να έρθει ο πριγκηπάκος σας, με ένα πόνο να γεννήσει η αδερφούλα σου και το Μαράκι σου και όλα τα παιδιά να τα φωτίσει ο καλός Θεούλης και να τους δώσει δύναμη στο δύσκολο και κοπιαστικό αγώνα τους. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ολα ειναι καταπληκτικαααααααααα!! τα εχεις ετοιμασει με πολλη αγαπη και φαινεται!!
    με το καλο να ερθει στον κοσμο ο μικρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...