Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

You ar so pretty!!

Γεια σας φίλοι μου!!!
Με αφορμή την πρόκληση του Get Creative έφτιαξα ένα digital LO για να πάρω μέρος και εγώ.Μου αρέσει το digital scrapbooking και αποφάσισα αυτή η σύνθεση μου να είναι digital.Για κάποιους που τους αρέσει το scrapbooking αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν κάποια πράγματα που απαιτεί το χόμπι μας,είναι μια καλή λύση το digital scrapbook,επίσης δεν λερώνετε και δεν κάνετε άνω-κάτω το σπίτι. Βέβαια άλλη η χάρη του χειροποίητου scrapbooking εδώ που τα λέμε,αλλά τώρα λέμε ότι υπάρχει και αυτή η λύση.Υπάρχουν πολλά σχέδια που μπορείτε να βρείτε στο internet και μάλιστα free,υπάρχουν και πολλά site όπου μπορείτε να αγοράσετε χαρτιά και σχέδια σε πάρα πολύ καλές και χαμηλές τιμές.
Παρακάτω θα δείτε την σύνθεσή μου με το αγαπημένο μου θέμα.....χιχιχιχιχιχι
Αν δει η κόρη ποιες φωτογραφίες έβαλα θα με στραγγαλίσει γιατί δεν τις αρέσουν καθόλου,εμένα πάλι είναι οι αγαπημένες μου...


Ελπίζω να σας αρέσει!!
Πολλά φιλιά!!!!
Ειρήνη

15 σχόλια:

  1. Φανταστικό,υπέροχο,μοναδικό!!!!
    Η δικιά μου γι αυτό δεν κάθεται πια να τη βγάλω φωτογραφίες χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφη συνθεση Ειρηνη!!!το digital μου αρεσει αλλα δεν εχω ιδεα πως να το κανω...η κορη σου εχει αδικο..ειναι ομορφες φωτο..αλλα τι σου λεω τα ιδια μου κανει και η δικια μου,οτι δεν της αρεσει το διαγραφει...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου πολύ όμορφη!!! Δεν έχω ασχοληθεί με το digital, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταρχην οι φωτο της κορης σου ειναι απιστευτες!! τι ματια ειναι αυτα!!
    η σελιδα σου πανεμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα χα! έτσι είναι τα κορίτσια! θα συμφωνήσω με την Ευδοκία τι μάτια απίστευτα έχει!!!
    και η σύνθεση πάντως πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη συνθεση!!!Και η κορη σου μια κούκλα!!!Πολύ χαίρομαι που πήρες μέρος στην πρόκληση!Καλη επιτυχια!!!
    Σε φιλω!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη είναι!!Και εγώ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ digital,το αποτέλεσμα βέβαια που βλέπω σε εσάς με εντυπωσιάζει,αν δε το λέγατε πως είναι digital δε θα το καταλάβαινω από τις φωτογραφίες!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Well if you hadn't said it was digital I would never have guessed. Great layout and your daughter is so pretty what gorgeous eyes she has. Thanks for taking part and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η κόρη σου είναι μια κούκλα!!η σύνθεσή σου υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσείς μοιάζετε πολύυυυυυυυ!!! Πανέμορφη η σύνθεση ! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ακριβώς Ειρήνη! Είναι τόσο όμορφη και χαριτωμένη η Μαρία σου, φτου φτου φτου! Να σου ζήσει και να την καμαρώνεις! Υπέροχη η σύνθεση, για άλλη μια φορά Ειρήνη τα συγχαρητήρια μου και καλή επιτυχία στην πρόκληση! Καλό κι ευλογημένο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρηνη μου... πανέμορφη σελίδα!...και η Μαρία είναι κούκλα να σου ζήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρήνη μου η σύνθεσή σου είναι καταπληκτική! Μ' αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί των χρωμάτων και των διακοσμητικών. Όσο για τη Μαρία σου είναι γλυκύτατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανεμορφη σελίδα!αν ποτε χρειαστεις καποια βοηθεια , ξερεις που θα με βρεις:) και καλη επιτυχια στη προκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...