Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Οι πρώτες Πασχαλινές καρτούλες!!!!!

Γειτονάκια μου τι μου κάνετε?
Προετοιμάζεστε για το Πάσχα? Εγώ ναι.....έχω καταπιαστεί με τις δουλειές του σπιτιού και επειδή βαρέθηκα και κουράστηκα είπα να ξεκινήσω παράλληλα να φτιάξω και καμιά Πασχαλινή κάρτα για τους φίλους μου! Άπλωσα στο γραφείο μου τα χαρτιά,τις κόλλες,τα ψαλίδια μου και ότι άλλο τέλος πάντως είχα και ξεκίνησα.....

Ιδού το αποτέλεσμα.......


Πρόκειται για μια κάρτα φτιαγμένη με την τεχνική tri-fold,στη παρακάτω εικόνα θα την δείτε και από το πλάι....


Εννοείτε ότι θα έβαζα και την μαντινάδα μου,Κρητικιά βλέπετε είμαι......


Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει......


Επίσης θα ήθελα να σας δείξω το δωράκι που κέρδισα από την φίλη μου Σοφία. Πριν από λίγο καιρό η Σοφία κλήρωσε κάποια χειροποίητα δωράκια που χάριζε στο blog της.Ένα από αυτά και συγκεκριμένα ένα γούρι που έφτιαξε με τα χεράκια της,το κέρδισα εγώ!! Μου το έστειλε μαζί με ένα πανέμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια,που επίσης έχει φτιάξει η ίδια και κάποια άλλα πραγματάκια....

Η Σοφία μαζί με την Θέκλα έχουν φτιάξει ένα καινούριο blog,το Hobby-center όπου όσοι ασχολούνται με την κατασκευή κοσμημάτων και όχι μόνο μπορούν να προμηθεύονται τα υλικά από το blog των κοριτσιών σε πολύ καλές τιμές!
Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα δωράκια σου,καλά οι καρδούλες είναι ήδη κρεμασμένες στο λαιμό της κόρης μου,το γούρι σου το έχω κρεμάσει στο πάσο της κουζίνα μου για να το βλέπω και να παίρνω θετική ενέργεια!! 

Να περνάτε καλά φίλοι μου!!!
Πολλά-πολλά φιλιά σε όλους σας!!!
Ειρήνη

17 σχόλια:

  1. η καρτουλα ειναι πολυ γλυκια!! μου αρεσει το πρωτοτυπο σχεδιο της!!
    και με γεια τα δωρακια σου!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ευδοκία έχει απόλυτο δίκαιο, το σχέδιο της κάρτας είναι όντως πρωτότυπο και εσύ με την φαντασία και τις καλλιτεχνικές σου ικανότητες την έχεις φτιάξει απίστευτα όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καρτούλα σου είναι καταπληκτική!!μ΄αρέσει το σχέδιο της και η μαντινάδα φυσικά!!!τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνη μου τελεια η καρτουλα!!!!!!!
    Γιατι δεν την ανεβαζεις στο Get Creative για την προκληση 1 Απριλιου??? ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου το σκέφτηκα αλλά επειδή ήταν Πασχαλινή δίστασα.Πάω αμέσως να την ανεβάσω!!
    Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ειρήνη μου! Πανέμορφη είναι η καρτούλα σου!!!! Τέλεια! Καλώς το δέχτηκες το δωράκι σου! Ειρήνη, σήμερα μου χάλασε το pc, γρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ειρήνη μου!Πανέμορφη η κάρτα σου!Με γεια και το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη μου τέλεια η καρτούλα σου! Υπέροχα χρώματα και καταπληκτικό σχήμα! Με γεια τα δωράκια! Α! Όσο για την μαντινάδα είναι όπως πάντα υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Your card it's soo beautiful!!! Thanks to play with Get Creative!!
    Hugs, Lívia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. What an amazing card ! Beautiful design and layout and perfect for spring and Easter. Thanks for playing along at Get Creative.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια καρτούλα και η μαντινάδα τη κάνει ξεχωριστή,μοναδική!!!
    Συγχαρητήρια για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη μου πολύ όμορφη η καρτούλα!! (οι tri-fold είναι η αδυναμία μου...). Και η μαντινάδα γεμάτη νόημα!!!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το δωράκι!! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστική η καρτούλα!!!! Μου αρέσει πάρα πολύ αλλά και τα δωράκια σου είναι καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΧ..Ποσο σε καταλαβαινωωωω...και μενα με φαγανε οι δουλειες του σπιτιου!!!!χαχαχαχα...
    Αγαπητη irini δεν περιμενω τπτ λιγοτερο πια απο σενα ...ακομα μια αψογη δουλεια σου!Εξαιρετικη η καρτουλα σου!!!Οσο για την μαντιναδα....φαναταστικηηη!!!
    φιλιαΧ2 ΚΑΙ ΚΑΛΗΗΗΗΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΑΑ......με λιγοτερες δουλειες χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόλύ όμορφη κάρτα Ειρήνη μου!Μου αρέσει πολύ το σχήμα αυτό!Σ' ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι καταπληκτική ιδέα η μαντινάδα στην κάρτα! Με γεια και το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...