Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Διακοσμητικό κλουβί !!!!

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι!!!! Τι μου κάνετε? Μου λείψατε πολύ!!!
Η προηγούμενη βδομάδα ήταν πολύ δύσκολη για 'μένα....Αρρώστησα άσχημα,είχα υψηλό πυρετό και δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου,ένα μαύρο χάλι ήμουν τι να σας λέω τώρα.....Οι υποχρεώσεις μου πήγαν πίσω και μαζεύτηκαν ένα σωρό δουλειές...αλλά μπαίνω σιγά-σιγά πάλι στους ρυθμούς μου,ευτυχώς πέρασε και τώρα είμαι αρκετά καλύτερα.....
Η κατασκευή που έφτιαξα σήμερα είναι ένα κλουβί τρισδιάστατο από χαρτί.Ανοίγει από πάνω και μπορούμε να βάλουμε ένα κεράκι στο εσωτερικό του.Δεν είχα το κατάλληλο μέγεθος κεριού για να το διακοσμήσω και να σας το δείξω,οπότε το άφησα κενό.



Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει,έχει κάποιες ατέλειες αλλά δεν άντεχα να το ξαναφτιάξω από την αρχή.Πάω να πιω το τσάι και να πάρω την αντιβίωση μου.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά σε όλους!
Πολλά φιλιά!!
Ειρήνη

24 σχόλια:

  1. Περαστικά σου!!! Όμορφο το κλουβάκι, δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω, είναι κουκλίστικο!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου περαστικά σου!!! Σκέτη ταλαιπωρία είναι όταν αρρωσταίνουμε...
    Υπέροχο είναι το κλουβί!! Όμορφα τα διακόσμησες!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περαστικά σου κορίτσι μου!Το κλουβάκι σου πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη μου τι όμορφο που είναι!!! Πολύ ανοιξιάτικο!
    Κρίμα που ήσουν άρρωστη... Περαστικά και καλή δύναμη σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε καταλαβαίνω τα πέρασα και εγώ πρίν λίγο καιρό...περαστικά σου! Απο χαρτόνι το κλουβι;; ουάου! Που βλέπεις τις ατέλειες;;; Είναι εκπληκτικό! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περαστικά σου κορίτσι!!! γρήγορα να σταθείς στα πόδια σου πάλι..πάντως για άρρωστη..βγήκε πολύ όμορφο το κλουβάκι σου!!!
    φιλιά πολλα και γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά σου Ειρηνούλα μου! Το κλουβί σου καταπληκτικό, απορώ που βρίσκεις τόσο κουράγιο!!!! Σε θαυμάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφο το κλουβακι!Ελπίζω να αναρρωσεις γρήγορα και να θαυμάσουμε νεες δημιουργίες σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη καλημέρα και περαστικά σου!!!
    Το κλουβάκι ειναι καταπληκτικό μπράβο σου!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω μείνει άφωνη! Ρηνιώ, είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη καλημέρα και περαστικά σου!!!
    Πάρα πολύ όμορφο το κλουβακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά σου ειρηνάκι! Ελπίζω σύντομα να νιώσεις καλύτερα....Το κλουβάκι είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο το κλουβάκι!!!Και τι όμορφα που το έχεις διακοσμήσει!!!!Περαστικά σου Ειρήνη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά σου εύχομαι!!! Πωπω...μου έδωσες ιδέα για κατασκευή με τη βοήθεια της μικρής μου!!! Θα εχει πλάκα! Υπέροχο έγινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αν και αρρωστουλα εφτιαξες ενα υπεροχο πραγματικα κλουβακι!!!περαστικα σου!!!ειναι τοσο ομορφο που θα ηθελα να κανω κι εγω ενα,αλλα μηπως εχεις μια περιγραφη του πως το εκανες η σε δυσκολευω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ όορφο το κλουβάκι σου... σου εύχομαι περαστικά και καλή ανάρρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό και αν είναι κομψοτέχνημα!!!
    Περαστικά και αγύριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφο με ανοιξιατικη διαθεση!!! Περαστικα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειρήνη περαστικά!Αυτες οι ιωσεις ταλαιπωρουν πολυ!!
    Το πουλί με το κλουβί είναι πολύ όμορφα!!!
    Πολυ ανοιξιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Ειρήνη μου! Εύχομαι να είσαι καλύτερα, σε είχα όλες τις μέρες στο μυαλό μου. Πολύ όμορφο έγινε το κλουβάκι, τέλειο!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικά Ειρηνάκι μου!!! Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα!
    Πολύ ωραίο το κλουβάκι! Και μου αρέσει πολύ που το πουλί είναι έξω από το κλουβί! Όσο θα μου άρεσε να έχω πουλάκι στο σπίτι αλλο τόσο τα λυπάμαι φυλακισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικούλια σου!Ατέλειες?????Όχι δα!!Είναι απλά τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλος ο κόσμος άλλος λίγο άλλος πολύ το άρπαξε το κρύωμα του! Περαστικά σου Ειρήνη μου! Πάντως το κλουβάκι είναι τέλειο! και η ιδέα σου για κερί μέσα είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειρηνάκι μου ελπίζω τώρα που σου γράφω να είσαι εντελώς καλά! Σου στέλνω μια αγκαλίτσα!
    Το κλουβάκι σου είναι φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...