Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Καινούργια σχέδια!!!!!!

Καλησπέρα!!!!
Φίλοι μου αγαπημένοι,πόσο χαίρομαι να βλέπω την γειτονιά μας με καινούργιες κατασκευές και καινούργιες ιδέες!! Είμαι λίγο πικραμένη με τα τελευταία γεγονότα αλλά προσεύχομαι με όλη την δύναμη της ψυχής μου να δίνει ο Θεός δύναμη στους ανθρώπους για να μπορούν να ξεπερνάνε τις άσχημες καταστάσεις.....
Στα δικά μας τώρα,σας είχα πει ότι είχα αγοράσει κάτι καινούρια σχέδια και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.Το πρώτο σχέδιο είναι οι φιγούρες ενός ζευγαριού,νύφη-γαμπρός.


Μα δεν είναι πολύ όμορφο ζευγάρι? Σκέφτομαι να το φτιάξω σε ευχολόγιο γάμου,πιστεύω ότι θα είναι τέλειο!!!

Το δεύτερο σχέδιο είναι από μια σειρά με θέμα την πριγκίπισσα.Εδώ το σχέδιο είναι ένα καλαθάκι με την πριγκίπισσα πάνω.

Άλλη μια πιο κοντινή ματιά τις πριγκίπισσας.......


Έχω ακόμα μια κατασκευή...μαντέψτε..... προσκλητήριο γάμου.......δεν το περιμένατε ε..εεε..εε........

Την καρδιά την σφράγισα και την έκανα embosing ......


Ελπίζω πραγματικά να σας άρεσαν,περιμένω να μου πείτε την γνώμη σας!!!
Να είστε πάντα καλά φίλοι μου!!
Πολλά φιλιά!!!
Ειρήνη

18 σχόλια:

  1. Ειρηνη .......τι ομορφη αναρτηση!!!Ολα ειναι υπεροχα...Καταπληκτικο το χαρτι για το ευχολογιο!!!Σιγουρα θα γινει τελειο...
    Πανεμορφο και το σχεδιο της πριγκιπισσας αλλα το προσκλητηριο για μενα ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!απλο, πρωτοτυπο και κουφετενιο...ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ γλυκια μας ειρηνη!ΦΙΛΙΑ χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όλα ειναι υπέροχα Ειρήνη μου!!! γεια στα χέρια σου!!! ότι πιάνεις γίνεται υπέροχο!!!! πολλά φιλία και να εισαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ευχολόγιο με αυτό το σχέδιο θα είναι φοβερό... όσο για το προσκλητήριο..... μήπως να χώριζα για να ξαναπαντρευτώ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικά όλα !!! Ειρήνη μου έχεις κάνει θαύματα πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξετρελάθηκα με τη νύφη και τον γαμπρό, Ειρήνη!!! Πολύ αριστοκρατικό σχέδιο!!

    Με το καλό οι δημιουργίες και να τις ανεβάσεις σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ένα ωραιότερο από το άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου καλημέρα! Πότε πρόλαβες και τα 'κανες όλ' αυτά; Μου αρέσουν πολύ ιδιαίτερα το σχέδιο με το ζευγάρι. Το βρίσκω πολύ κομψό! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ειρήνη μου! Πανέμορφα τα σχέδια, ειδικά το ζευγάρι και η κάρδια μου άρεσαν ιδιαίτερα!!!! Σε σκέφτομαι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη καλημέρα!!
    Καταπληκτικά τα χαρτιά και τα σχέδια!!
    Και το προσκλητηριο γάμου καταπληκτικό μπράβο σου!!
    Αλήθεια απο που πήρες αυτό το καταπληκτικό χαρτί με την ωύφη και το γαμπρό τέλειο!!!

    τα φιλιά μου και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η νύφη κ ο γαμπρός είναι καταπληκτικοί!!! Με γεια τα καινούρια σου σχέδια!!! Καλές δημιουργίες κ περιμένουμε να δούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου είναιυπέροχα τα καινούργια σου σχέδια και θα μεγαλουργήσεις πάλι!!!
    Μου άρεσε απίστευτα το προσκλητήριο μισή καρδιά με το ζωνάκι ;-)
    Καλημέρα και Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχα σχεδια!!ειδικα το ζευγαρι μου αρεσε πολυ!!!
    κι οπως ειπαν τα κοριτσια περιμενω να δω τι θα φτιαξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχα ολααα παλι μασ κατεπληξεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου Ειρήνη!:)
    ¨Ολα τα σχεδιακια είναι υπέροχα, αλλά το τελευταιο με εντυπωσιασε περισσοτερο και μου αρεσε το αναγλυφο που δημιούργησες!
    Σε φιλω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα όλα αλλά το προσκλητήριο γάμου είναι το κάτι άλλο τα έδωσες όλα,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία είναι όλα Ειρήνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη είναι όλα τόσο όμορφα! Σίγουρα να δοκιμάσεις το ζευγάρι σε βιβλίο ευχών θα είναι τέλειο! Το προσκλητήριο με την ζώνη γύρω από την καρδιά είναι υπέροχη ιδέα τόσο για προσκλητήριο αλλά ακόμα και για καρτούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...