Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Προσκλητήρια!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!!
Η μανία μου με τα προσκλητήρια συνεχίζεται....
Μου ζήτησαν να φτιάξω ένα προσκλητήριο Βάπτισης για δυο διδυμάκια και ένα προσκλητήριο γάμου.
Τα δίδυμα ήταν αγόρι-κορίτσι,οπότε έπρεπε να συνδυάσω δυο χρώματα για κάθε φύλο που να ταιριάζουν και μεταξύ τους.Δεν ήθελα να φτιάξω κάτι σε ροζ-γαλάζιο έτσι έπαιξα με το πορτοκαλί-λαχανί....Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε και άρεσε πολύ στους γονείς!!! 
Ελπίζω να αρέσει και σε σας...



Για το προσκλητήριο γάμου ήθελε το ζευγάρι να είναι στις αποχρώσεις του μοβ,οπότε σχεδίασα μια πρόσκληση που στην μια γωνιά της είχε δυο καρδιές και στην  εσωτερική κάρτα που έγραψα το κείμενο έβαλα ένα σχεδιάκι στην αντίστοιχη γωνιά που θυμίζει κορώνα.Πως σας φαίνεται?

Μια πιο κοντινή ματιά στο σχέδιο.......


Απολαύστε φίλοι μου τον καλό καιρό που μας κάνει,βγείτε έξω και χαρείτε την φύση μας.Μετά τα τελευταία άσχημα γεγονότα,καταλαβαίνουμε όλοι μας πόσο μεγάλη αξία έχει να φροντίζουμε και να προσέχουμε τον κόσμο μας!!
Καλό βράδυ σε όλους!!!
Ειρήνη

16 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου είναι πολύ ωραίο που αρέσουν οι δημιουργίες σου και στις ζητάνε! Μου αρέσουν πολύ τα προσκλητήρια και νομίζω ότι τα πέτυχες πολύ τα χρώματα στα προσκλητήρια της βάφτισης.
    Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι από τη φοβερή δοκιμασία που περνάει ο κόσμος στην Ιαπωνία και αγωνιούμε για τυχόν χειρότερες συνέπειες. Ας προσευχόμαστε να βοηθήσει ο Θεός την ταλαίπωρη τη γη μας...
    Τις καλύτερές μου ευχές για ένα όμορφο και ήσυχο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου, η μανία σου για τα προσκλητήρια φέρνει φανταστικά αποτελέσματα!!
    μπράβο σου για άλλη μια φορά...ξεφεύγεις από τα μονότονα και πολυφορεμένα προσκλητήρια, φτιάχνοντας κάτι μοναδικό...
    να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά...
    σε φιλώ γλυκά,
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΕΕ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟΟΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες Ειρήνη μου..... καλόγουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή η επιλογή των χρωμάτων στο προσκλητήριο της βάπτισης και ότι πρέπει για την εποχή,όσο για του γάμου είναι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα Έιρήνη!καλά έκανες και ξέφυγες από το ροζ -σιελ για τη βάπτιση.Το αποτέλεσμα σε δικαίωσε!Το προσκλητήριο του γάμου είναι πολύ καλόγουστο και το χαρτί που έχεις βάλει απλά τέλειο!Μπράβο για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη δουλειά!
    Κομψοτεχνήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελεια και τα δυο Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ενδιαφερον το στησιμο στις προσκλησεις σου! η παιδικη ειναι ιδιατερα παιχνιδιαρα και η γαμηλια με πολυ γουστο!!μπραβο Ειρηνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου μπράβο!!! Πολύ όμορφα κ τα δύο προσκλητήρια!! Όμορφη επιλογή χρωμάτων στην πρώτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφα και τα 2 Ειρηνη!Μπραβοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Ειρήνη! Είναι πολύ όμορφα και διαφορετικά από τα συνηθισμένα! Μου αρέσουν επίσης και τα χαρτιά που χρησιμοποίησες και η διακόσμηση τους! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ Σ/Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρήνη μου, πολύ όμορφα τα προσκλητήριά σου και έξω από τα τετριμμένα. Τα δύο χρώματα είναι μοναδικά όμορφα. Καλό Σ/Κ -:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...