Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Κάλεσμα για παιχνίδι!!!!

Καλημέρα γειτονάκια μου!!!!
Η ημέρα σήμερα,αν και λίγο παγωμένη θα έλεγα ότι είναι κατάλληλη για βολτούλα! Όχι ότι κατάφερα να πάω βόλτα αλλά λέω για όσους μπορούν,να το επιχειρήσουν με τα παιδάκια τους.
Πριν από κάτι μέρες η φιλενάδα μου Puccarina με κάλεσε να παίξουμε ένα παιχνίδι......Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα........χιχιχιχι
Θα πρέπει να σας αποκαλύψω 7 (θανάσιμα.....σαν τις πεθερές mega ένα πράμα..) μυστικά μου.....Ξεκινάμε......





1. Δεν μου αρέσει η αγένεια είμαι ικανή να κάνω μεγάλη φασαρία σε κάποιον που θα φερθεί με αγένεια.



2. Δεν μου αρέσει ο ρατσισμός σε οποιαδήποτε μορφή του,μην με παρεξηγήσετε αλλά υπάρχουν άνθρωποι που φέρονται με πολύ άσχημο τρόπο σε άλλους συνανθρώπους μας επειδή πιστεύουν ότι οι ίδιοι σαν άνθρωποι  ανήκουν σε ένα ανώτερο είδος και αυτό λόγο της οικονομικής ή κοινωνικής τους κατάστασης ή λόγω ακόμα της καταγωγής τους.
Το έχω βιώσει αυτό και πραγματικά........πονάει πολύ.....



3. Αγαπάω πολύ τα ζωάκια και ειδικά στεναχωριέμαι πάρα πολύ για αυτά που είναι στο δρόμο και δεν έχουν σπίτι.Αν ανοίξετε την τσάντα μου πάντα θα βρείτε ένα μπισκοτάκι για σκυλάκια.



4. Ενώ μαγειρεύω αρκετά καλά, συχαίνομαι την λάντζα που αφήνω πίσω μου,άσε με να μαγειρεύω όλη μέρα...αλλά μετά το χειρότερό μου είναι να πλένω πιάτα και κατσαρόλες......Ευτυχώς που υπάρχει ο βοηθός μου (Pitsos)......χαχαχαχαχαχα



5. Την τελευταία χρονιά του λυκείου 1989-90,έπαιξα σε μια σχολική παράσταση με έργο του Μολιέρου (Ο κατά φαντασίαν ασθενής...).Είχε τόση μεγάλη επιτυχία που μας ζήτησαν να παίξουμε παραπάνω μέρες γιατί τα έσοδα των παραστάσεων ήταν πάρα πολλά και ο κόσμος ζήταγε εισιτήρια.Υπάρχει το όνομα μου ακόμα στο σχολείο σαν επίτιμο μέλος μαζί με τους υπόλοιπους τότε συμμαθητές μου.Η συμμετοχή μου αυτή είχε να μου δώσει πολλά μαθήματα ζωής......


6. Μην γελάσετε.....αλλά ακόμα και σήμερα πιστεύω ότι υπάρχει κάπου η νεραιδοχώρα.Έχω τρέλα με τις νεράιδες.Όταν πάω σε εξοχή νομίζω ότι κάπου είναι και μου κρύβονται......πολύ θα ήθελα να δω έστω και μία...... μη γελάτε....μη γελάτε.....


7. Είμαι πολύ ξεχασιάρα.......δυστυχώς η μνήμη μου δεν είναι σε καλή κατάσταση.Ξεχνάω πολλά πράγματα σε σημείο να κάθομαι να τα γράφω σε ένα τετράδιο για να τα θυμάμαι......τι το θες όμως, πάντα ξεχνάω που βάζω το τετράδιο μου.....    Εεεεε....... οεο......


Με την σειρά μου πρέπει να διαλέξω 7 άτομα να παίξουν κι αυτοί το παιχνίδι των μυστικών.Προσπάθησα να βρω blog που δεν έχουν παίξει ακόμα......

Καλώ λοιπόν τους εξής στο παιχνίδι:



Ουπς......βγήκαν παραπάνω.....δεν πειράζει όμως δεν βγάζω κανένα!!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!
Ειρήνη





6 σχόλια:

  1. "Μην γελάσετε.....αλλά ακόμα και σήμερα πιστεύω ότι υπάρχει κάπου η νεραιδοχώρα.Έχω τρέλα με τις νεράιδες.Όταν πάω σε εξοχή νομίζω ότι κάπου είναι και μου κρύβονται......πολύ θα ήθελα να δω έστω και μία...... μη γελάτε....μη γελάτε....."
    Αλήθεια; Ήμουν σίγουρη, ότι είναι μόνο δικό μου μυστικό… Το κρατούσα βαθιά μέσα μου μην με περάσουν για… ξέρεις… Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη τελικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Ειρήνη κι εγώ τα γράφω για να μη τα ξεχνάω μόνο που εγώ ξεχνάω να τα διαβάσω χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν τη γλυτώνω με τίποτα απο εσάς ε? χα χα χα Οσο για την μνήμη κι εγώ έχω μεγάλο πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ για τις ευχές σου! Να χαίρεσαι κι εσύ την μαμά σου, να είναι γερή και χαρούμενη! Ευχαριστώ και για την πρόσκληση στο παιγνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου μπράβο για τη φοβερή εξομολόγηση! Εγώ τι θα κάνω τώρα που το φοβήθηκα πως από κάπου θα μου ερχόταν η πρόσκληση;!!! Θα το προσπαθήσω... Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που τα παρουσίασες και φυσικά, που σε γνωρίσαμε λίγο παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...