Κυριακή, 6 Μαρτίου 2011

Προσκλητήριο γάμου!!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!! Τι μου κάνετε?
 Εγώ τόσο καιρό ετοίμαζα τα προσκλητήρια γάμου ενός όμορφου και νέου ζευγαριού που παντρεύονται σε λίγο καιρό.Τα παιδιά έχουν παραλάβει τα προσκλητήρια τους και μπορώ τώρα να σας τα δείξω. Αυτό που ζήτησαν καταρχήν ήταν το προσκλητήριο να είναι σε λιτή γραμμή τα χρώματα που θα βάζαμε ήταν το λευκό και το κόκκινο.Καταλήξαμε στο παρακάτω σχέδιο το οποίο τους άρεσε πολύ! Ελπίζω να σας αρέσει και εσάς.



Μια πιο κοντινή ματιά στο σχέδιο  του φακέλου,το έχω κόψει με το ecraft....


Το σχέδιο καρδούλα όπως και το δεντράκι πίσω είναι ένα από τα καινούργια σχέδια που αγόρασα για το ecraft μου,δεν είναι τέλεια!!!!
Καλή καθαρή δευτέρα να έχουμε όλοι!!
Καλή Σαρακοστή !!!
Πολλά φιλιά !!!
Ειρήνη

20 σχόλια:

  1. υπέροχο! η ώρα η καλή!!!
    καλή Σαρακοστή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ιδιαιτερο προσκλητηριο!!αχ,το μηχανημα σου πρεπει να ειναι τελειο!!με το καλο να γινει ο γαμος!
    ΥΓ.σε ευχαριστω για τις ευχες για τη μικρη...φετος πρωτη χρονια στον παιδικο και μας πηρε απο κατω...και το κακο ειναι οτι μαζι της κολλαω κι εγω συνεχεια!!!αντε να ερθει η ανοιξη!!
    καλη σαρακοστη ειρηνη μου!!!
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο είναι Ειρήνη και πολύ γλυκό προσκλητήριο.
    Μπράβο σου και η ώρα η καλή στα παιδιά.

    Καλή σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκό προσκλητήριο,τελικά αυτό το μηχανηματάκι αξίζει τα λεφτά του,βέβαια εξαρτάται και από τα χέρια που το χειρίζονται,όταν είναι από τα δικά σου πετάει!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Τέλειο πράγματι το καινούργιο σου σχέδιο.... Η ώρα η καλή στο ζευγάρι!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να ζήσει το ζευγάρι!το προσκλητήριο θα το κρατήσουν να το δείχνουν και στα δισέγγονά τους.καλά να περάσεις.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τα ομορφοτερα προσκλητηρια που εχω δει!!!Μπραβο Ειρηνη!!!Καλη Σαρακοστη!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ειρήνη! Τέλειο το προσκλητήριο, και το δεντράκι όμως μου αρέσει κι αυτό πάρα πολύ!!! Μπράβο σου!!!! Καλή Σαρακοστή! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο Ειρήνη μου!!! Με γεια κ τα καινούρια σχέδια!! Είναι τέλεια!! Καταπληκτική δουλειά κάνει το μηχάνημα!! Καλή Σαρακοστή να έχουμε κ καλα να περάσετε αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχα προσκλητηρια και προτωτυπα...καλη εβδομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ αυτό το μηχάνημα! φοβερό πρέπει να είναι! Το προσκλητήριο είναι πολύ ωραίο!Μου αρέσει πολύ και το χαρτί που χρησιμοποίησες!Μπράβο Ειρήνη μου!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λιτό και πολύ όμορφο το προσκλητήριο που έφτιαξες Ειρήνη μου!!!!Επαγγελμάτική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφο το προσκλητήριο!
    και ναι το ecraft πρέπει να είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρήνη πολύ όμορφο το πρσκλητήριο!Τελικά ότι πιο λιτό τόσο πιο ωραίο!Η ώρα η καλή στο ζευγαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά ιδιαίτερο προσκλητήριο!!! Η ώρα η καλή για τα παιδιά κι εσύ συνέχισε τις φανταστικές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειναι πανεμορφο Ειρηνη! Φοβερο το σχεδιο με το ζευγαρι και μου αρεσε πολυ το κοκκινο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α! Ειρηνακι, ξεχασα να σου γραψω πιο πανω, Περνα απο το σπιτακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πολύ όμορφο Ειρήνη! Η ώρα η καλή στα παιδιά!
    Καλή Σαρακοστή να έχεις και να σχαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ λιτό και όμορφο το προσκλητήριο Ειρήνη μου. Και το δεντράκι τέλειο. Η ώρα η καλή για τα παιδιά. Καλή Σαρακοστή και να 'μαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βλέπω Ειρήνη μου, του πήρες τον αέρα πια...
    Εξαιρετική η δουλειά σου! Κάθε φορά και καλύτερη!!!

    Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...