Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Toadally love you!!!!!!!!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!!! 
Επιτέλους τελείωσα τα φωτογραφικά άλμπουμ που έφτιαχνα τόσο καιρό,δυο ήταν και όπως καταλαβαίνετε μου πήρε λίγο χρόνο παραπάνω,αλλά χαλάλι γιατί μου έγιναν πολύ όμορφα! Τα φωτογράφισα και θα σας τα δείξω σε λίγες μέρες,αφού τα παραλάβουν στα χέρια τους.Προς το παρόν θα σας δείξω μια καρτούλα που έφτιαξα για έναν νεαρό φίλο,θα την χαρίσει στη κοπέλα του την ημέρα των ερωτευμένων.


Επίσης θέλω να σας δείξω το Πολύχρωμο βραβείο που μου χάρισε η καλή μου μπλοκόφιλη Ρένα και την ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για την τιμή που  μου έκανε!!!
Ρενάκι μου χίλια ευχαριστώ και πάλι!!
 Θα πρέπει με την σειρά μου να το χαρίσω σε άλλα 10 μπλόκ αλλά επειδή μου είναι αδύνατον να διαλέξω μόνο 10 θα το χαρίσω στα μπλοκ που είναι στη λίστα με τα αγαπημένα μου,ρίξτε μια ματιά και αν είστε μέσα με όλη μου την αγάπη σας το προσφέρω!
Σας φιλώ και σας εύχομαι να έχετε μια καλή υπόλοιπη βδομάδα και ένα ακόμα καλύτερο Σαββατοκύριακο!!!
Ειρήνη

10 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου όμορφη η καρτούλα!!! Περιμένουμε να δούμε κ τα άλμπουμ!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη είναι πανέμορφη και πανέξυπνη η καρτούλα που έφτιαξες....κι εγώ μαζί με την Μαίρη περιμένω με αγωνία να δω τα άλμπουμ!!!
    Οσο για το βραβείο ένα μεγάλο Μπράβο κι ένα μεγάλο Ευχαριστώ !!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία κάρτα! Πολύ φάτσα ο βάτραχος!!! Είναι παρόμοια και τα άλμπουμ;; Ανυπομονώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ειρήνη! Πανέμορφος ο βατραχάκος και η κορώνα όλα τα λεφτά! Κι εγώ ανυπομονώ να δω τα άλμπουμ, αλλά περίπου μπορώ να φανταστώ! Με το καλό να φτάσουν! Θα τρελαθούν από την χαρά τους! Ευχαριστούμε για το βραβείο και συγχαρητήρια! Εντωμεταξύ έχω πάθει μια υπογλυκαιμία τις τελευταίες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η καρτούλα υπέροχη!!!! ο βάτραχος και το μήνυμα απίθανο!!! περιμένω με αγωνία τα άλμπουμ, αν και είμαι σίγουρη πως θα είναι απίθανα!!!!
    ευχαριστούμε για το βραβείο Ειρήνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περιμένουμε για το άλμπουμ!!!
    η καρτούλα είναι γλύκα!!ειδικά το βατραχάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Πανέξυπνο που έβαλες το βάτραχο πρίγκιπα στη καρτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη μου η καρτούλα είναι υπέροχη και πολύ ασυνήθιστη. Θα αρέσει πολύ, είμαι σίγουρη. Συγχαρητήρια για το βραβείο και ευχαριστούμε πολύ που το μοιράζεσαι μαζί μας. Καλό βράδυ και... ανυπομονώ για τα άλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. The title of your card is really really funny.....very cute!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραία κάρτα χα χα!
    περιμένω κ εγώ να δω τα αλμπουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...