Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Τα άλμπουμ!!!!

Καλημέρα φιλαράκια μου!! Τι μου κάνετε? 
Δεν σας προλαβαίνω,υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στη μπλοκογειτονιά και οι δημιουργίες έρχονται η μια πίσω από την άλλη,υπέροχες ιδέες για κατασκευές και πανέμορφες συνθέσεις έχουν κάνει την εμφάνιση τους στα blogs!!
Τα άλμπουμ έχουν φτάσει στον προορισμό τους και μπορώ επιτέλους να σας τα δείξω,πραγματικά την χάρηκα αυτή τη κατασκευή πρώτον γιατί ήταν κάτι καινούργιο για 'μένα και δεύτερον προοριζόταν για πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα! Η φωτογραφίες δυστυχώς δεν είναι όπως θα ήθελα γιατί δεν είχα καλό φωτισμό,προσπάθησα για το καλύτερο. Περιμένω με μεγάλη αγωνία τα σχόλια σας!!!!!!


Τα άλμπουμ ήταν δυο,ένα για την μικρή και ένα για το νονό....

Η Ράχη είναι επενδεδυμένη ,δεν μου άρεσε η ιδέα να φαίνονται τα φύλλα,οπότε έντυσα και τη ράχη για να φαίνεται πιο κομψό,νομίζω ότι είναι καλύτερο,τι λέτε και εσείς?

Θα ήταν μεγάλη παράληψη να μην σας πω ότι οι κορνίζες και οι φράσεις είναι κομμένες από την Σφραγιδομάνια!


Σε κάθε σελίδα υπάρχει ενδιάμεσα μια διαφάνεια για να προστατεύει τις φωτογραφίες....


Η φωτογραφίες είναι επεξεργασμένες από εμένα,όπως φαίνεται στην παρακάτω μεγάλη φωτογραφία...




Άλλη μια επεξεργασία που έκανα και μου πέτυχε,είναι αυτή κάτω δεξιά.Έφτιαξα ασπρόμαυρη όλη την φωτό και άφησα έγχρωμο μόνο το σταυρό.....


Μια από τις αγαπημένες μου επεξεργασίες είναι η κάτω φωτογραφία με τις πεταλούδες...


Το ecraft με βοήθησε πολύ στα σχέδια,το παρακάτω είναι ένα από τα πολλά που κόπηκε με το ecraf μου!!



Ελπίζω να σας άρεσαν...
Να περνάτε πάντα καλά!
Πολλά φιλιά!!!!
Ειρήνη

















28 σχόλια:

  1. wow!!!!πολλή δουλειά και πολύ καλή δουλειά!!!φοβερά τα άλμπουμ!!!!!το ντύσιμο της ράχης τα κάνει να δείχνουν πολύ επαγγελματικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου είναι πάρα πολύ όμορφο!Μου αρέσει που κάθε σελίδα είναι στολισμένη και πολύ χαρούμενη!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου είναι υπέροχα!!! φανταστικά και η ράχη έτσι όπως την έκανες δείχνει σαν βιβλίο κανονικό!!! κάθε σελίδα ιδιαίτερη και μοναδική... να ζήσει η μικρή Ελισσάβετ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι απίστευτα! Η ράχη τέλεια ιδέα! Φανταστικά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ το άλμπουμ σου!!!
    Οι φωτογραφίες, τα διακοσμητικά όλα μου αρέσουν Ειρήνη Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα άλπμουμ σου Ειρήνη μου!!! Η δουλειά στο εσωτερικό πολύ προσεγμένη και καλλιτεχνική. Με ξετρέλανε το χαρτί που χρησιμοποιήσες για να ντύσεις εξωφυλλο και οπισθόφυλλο. Επειδή θέλω να φτιάξω ένα άλπμουμ σε μια ανηψούλα μου απο που το προμηθεύτηκες αν επιτρέπεται? Καλά το ecraft "ζωγραφίζει"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου υπέροχα είναι κ τα δύο!! Τέλεια δουλειά!!!! Πολύ προσεγμένη!!!! Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eιρηνη πολυ προσεγμενη η δουλεια σου ..και αυτο το δεσιμο καταπληκτικο!!μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου έχω μείνει άφωνη!!!!!! Εξαιρετική δουλειά και πολύ επαγγελματική!!! Κάθε σελίδα είναι καταπληκτικά στολισμένη! Το εξώφυλλο και το δέσιμο είναι τα καλύτερα! Η επεξεργασία που έκανες στις φωτογραφίες, ξεπερνά και έναν φωτογράφο! Η φαντασία σου, το μεράκι και πάνω απ όλα η αγάπη για τους δικούς σου ανθρώπους ξεχειλίζουν μέσα από τα άλμπουμ!!! Τα συγχαρητήρια μου! Μπράβο σου, πολύ χάρηκα και σίγουρα αυτοί που τα έχουν τώρα στα χεριά τους ακόμα πιο πολύ! Δεν θα χορταίνουν να τα βλέπουν! Να ζήσει η μικρή, καλοφωτισμένη και καλότυχη! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο! Τέλεια δουλειά! Επαγγελματική θα έλεγα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη σύνθεση! Μπράβο! Πέρνα για το δώρο κι εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΥΑΟΥ Ειρήνη είναι επαγγελματική δουλειά όλα είναι υπέροχα και η επεξεργασία στις φωτογραφίες όλα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ομορφα αλμπουμ Ειρηνη μου,καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρα πολύ ωραία δουλειά, Ειρήνη μου!!!
    Πολύ ισορροπημένο στήσιμο!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!! Να σας ζήσει η μικρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόνο μας αρέσουν???
    Απίστευτα είναι Ειρήνη μου, καλύτερα από τα επαγγελματικά!!!
    Πολλά πολλά συγχαρητηρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Ειρήνη,τι να πώ,υποκλίνομαι στον καλλιτέχνη!!!Εξαιρετική δουλειά καλύτερη κι απο επαγγελματική!Μπράβο ,έχω και εγώ αρκετές φωτογραφίες απο την βάπτιση της κόρης μου μήπως μπορείς να μου φτιάξεις κι εμένα!!Please!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου άψογη δουλειά!!! Μπράβο σου!!! Το δέσιμο του βιβλίου είναι καταπληκτικό!!!Η επεξεργασία των φωτογραφιών φοβερή!!Τι να πω... τέλειο!!!Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ όμορφα! Και έκανες και δύο! Μπράβο σου! Η ιδέα να ντύσεις την ραχοκοκαλιά νομίζω πως όντως ήταν πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη δουλειά Ειρήνη μου!!!!Πραγματικά επαγγελματική!!!!!Μου αρέσουν πάρα πάρα πάρα πολύ!!!!Να σας ζήσει η μικρούλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρήνη μου πολύ όμορφο και πολύ ζουζουνιάρικο,ότι πρέπει για μια μικρή ζουζούνα.Να σας ζήσει η μικρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο Ειρήνη. Όταν μπαίνουν οι φωτό σε ένα άλμπουμ μεταμορφώνεται τελειώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Den mporw na sou pw to poso mou aresan!afou skefthka pros stigmhn na arxisw na kanw scrapbooking!sygxarhthria!kalws se briskw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ καλή δουλειά Ειρήνη!!!
    Πολύ καλή και η ιδέα να το ντύσεις από έξω ώστε να μην φαίνονται τα φύλλα. Δείχνει πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειρήνη μου είναι υπέροχα και τα δύο άλμπουμ,πολύ καλές δουλειές!!
    Εγώ θα λυπόμουν να τα δώσω,θα τα χάζευα όλη μέρα!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ειρήνη μου είναι υπέροχα τα άλμπουμ. Το δέσιμο καταπληκτικό, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Και όλη η δουλειά με τις φωτογραφίες και τα διακοσμητικά μου αρέσει πολύ. Να 'ναι γερή και καλοφωτισμένη η μικρή Ελισάβετ και να την καμαρώνετε. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επαγγελματική δουλειά Ειρήνη!
    Να χαίρεστε τη μικρούλα! Είναι σίγουρο ότι θα καμαρώνει με τέτοια χρυσοχέρα θεία!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...