Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Mini βάση και θήκες για cupcake!

Καλησπέρα φίλοι μου!! Τι μου κάνετε?
Έχω να σας δείξω σήμερα άλλη μια κατασκευή μου με το ecraft,είναι μια υπέροχη μικρή βάση και διακοσμητική θήκη για μικρά ατομικά κεκάκια.Γλυκάκι εγώ δεν είχα να βάλω αυτή τη στιγμή και το διακόσμησα με λουλουδάκια.Είναι πολύ χαριτωμένο και γλυκό σαν ιδέα να το φτιάξεις σε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο και να του βάλεις μια καρτούλα ή μια ταμπελίτσα με το μήνυμα που θέλεις να του πεις!!

Το χαρτί που χρησιμοποίησα για να φτιάξω τη βάση είναι δωράκι από τη Σκραποφίλενάδα μου την Έφη!!!
Είναι πολύ όμορφο φίλοι μου να εκφράζεις τα συναισθήματά σου στα πρόσωπα που αγαπάς,με κάθε ευκαιρία να το κάνετε.Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα αυτής της κατασκευή!

Να περνάτε όμορφα και θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!!!
Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

23 σχόλια:

  1. Ειρήνη είναι θεϊκό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν ήξερα ότι φτιάχνει και τέοιες κατασκευές ξετρελάθηκα τι ύψος έχει το τραπεζάκι βάση και από τι χαρτί είναι; Είναι σκληρό;

    ΥΓ.Συγνώμη για το βομβαδισμό ερωτήσεων αλλά έχω πάθει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι φανταστικό! τι vintage εικόνα! τέλεια ιδέα, μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι υπέροχη ιδέα!!!τέλειο!!πολύ γλυκούλι!!!και θα συμφωνησω μαζί σου πως είναι ωραίο να συνοδεύεις ευχές και σκέψεις με ένα μικρό χειροποίητο δωράκι!
    σε ευχαριστώ πολύ για την καρτούλα ειρήνη μου!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη είναι πάρα πολύ ωραίο. Κ εγώ έχω απορίες όπως η Ρένα για το ύψος, πως το έφτιαξες κλπ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη βλέπω το ecraft πιάνει τόπο! Είναι πανέμορφη κατασκευή και μοιάζουν με κασπώ! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου είναι πανέμορφο! Άντε μάθε το γρήγορα για να μου το μάθεις και εμένα όταν με το καλό το αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααα..κάνει και τέτοια το ecraft??
    Φανταστικά είναι.
    Ιδίως οι θήκες για τα κεκάκια είναι σούπερ..Δέχεσαι παραγγελίες?? χιχι
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια κλείστε το στοματάκι σας και ξεροκαταπιείτε! Χαχαχαχα Ειρήνη μας άφησες άφωνες! Τέλειο είναι, κάθομαι και το χαζεύω! Μπρααααβο σου!!! Ε και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αι Βασίλη, το αξίζει! Υπέροχο και τέλειο κόψιμο!!! Πολύ χρήσιμη αυτή η βάση για πολλές εκδηλώσεις! Δεν χορταίνω να το βλέπω! Πότε να ξεκινήσουμε παραγγελίες? Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχο,και σαν σκέψη για δώρο πολύ καλή.μπράβο σου.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου είναι πολύ όμορφο και πρωτότυπο και εντυπωσιακό. Και τι όμορφα που συνδύασες τα χαρτιά και τα χρώματα. Δε θα το χορταίνεις το νέο σου δωράκι, ε; Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια καλησπέρα!!!!
    Πόσο χαίρομαι που σας αρέσει η κατασκευή μου!!! Επειδή με ρωτήσατε σας απαντώ λοιπόν ότι η βάση είναι περίπου 15εκ ύψος.Χωράει ένα μικρό cupcake περίπου σε διάμετρο 10εκ.Έχω χρησιμοποιήσει απλό χαρτί για scrapbooking το οποίο μου χάρισε η Εφούλα.Λογικά αν βάλετε το γλυκάκι στη θήκη,το βάρος θα είναι πολύ περισσότερα οπότε θα χρειαστεί την βάσει να την κόψουμε από λεπτό χαρτόνι και να το ντύσουμε με το χαρτί.Έτσι θα μπορέσει να κρατήσει το βάρος του γλυκού.
    Ρένα,sonia,eudokia,Nemesis,puccarina,Kelly K.,Marion,Efi,φουρτουνάτα,Christina V.marilise,σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετικά όμορφο, πολύ ρομαντικό. Όταν λες χαρτί εννοείς το φύλλο ντεκουπάζ κολλημένο πάνω σε κάποιο άλλο υλικό; Μ'αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρήνη μου τέλειο!!! Κ η βάση κ οι θήκες καταπληκτικές!!
    Τέλειο πρέπει να είναι το μηχάνημα!!!
    Έλαβα την καρτούλα σου!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρήνη είναι υπέροχο!!!! φανταστικό... ακόμα και έτσι στολισμένο με τα λουλουδάκια είναι υπέροχο!!!!περιμένουμε και άλλες δημιουργίες με το καινούριο σου παιχνιδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρήνη μου είναι εξαιρετικό!!! Είσαι πολύ τυχερή που έχεις αυτό το καινούριο μηχάνημα και είμαι πολύ περίεργη για το τι θα φτιάξεις ακόμα!!!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη πολύ όμορφα! μου αρέσουν πολύ οι θήκες για cupcake και αυτές που έκανες είναι πολύ γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περασα να σου πω ενα γεια και να σε καλεσω να περασεις αποτο σπιτικο μου εχω κατι για σενα!!! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nα μαι ξανά το βραβείο για το μπλογκ σου εδώ http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειρήνη καλησπέρα !!
    Να σου ευχηθώ χρονια πολλά και καλή χρονιά!!
    καλά μιλάμε τι καταπληκτικό ειναι αυτό που έκανες? μπράβο σου !!!!!!
    φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρηνη μου καλη εβδομαδα να εχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πολύ όμορφο, το ευχαριστιέσαι το μηχάνημα έτσι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο Ειρηνάκι!!Πιστεύω με μηχάνιμα ή χωρίς τα χεράκια σου ζωγραφίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...