Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Love is in the air!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι!! 
Πως είστε σήμερα? Θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλους σας που δεν σας αφήνω σχόλια στο μπλοκ σας αλλά πραγματικά ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος,σας επισκέπτομαι στα γρήγορα και βλέπω τις πανέμορφες δημιουργίες σας και πραγματικά σας καμαρώνω. Έξω μας κάνει καλό καιρό,θυμίζει Άνοιξη και όχι Χειμώνα που υποτίθεται ότι τώρα είμαστε στην καρδιά του.Η φύση έχει μπερδευτεί τελείως με τον καιρό και βλέπουμε περίεργα φαινόμενα γύρω μας να συμβαίνουν,φαντάζομαι ότι θα το έχετε παρατηρήσει και εσείς.
Σε λίγες μέρες από τώρα θα μπούμε στον μήνα Φεβρουάριο και θα ήθελα να σας βάλω λίγο στο κλίμα της γιορτής του Αγ.Βαλεντίνου.Όχι ότι την πολύ πιστεύω γιατί η αγάπη γιορτάζει κάθε μέρα,αλλά είναι ευκαιρία να ασχοληθώ με το χόμπι μου και να φτιάξω καρτούλα με θέμα την αγάπη.Το συγκεκριμένο σχέδιο μπαλονιού το αγόρασα από την εταιρία  Lettering Delights και το σχέδιο το έκοψα με το ecraft.Όλο το σχέδιο ήταν πολλά κομμάτια,να φανταστείτε ότι το κάθε χρώμα χαρτιού αντιστοιχεί και σε  ένα κομμάτι,που όταν τα ενώσεις  και τα κολλήσεις όλα μαζί βγαίνει το τελικό σχέδιο του μπαλονιού που βλέπετε.Το backround με τα σύννεφα το έφτιαξα με κιμωλίες της Pebbles Inc. και όλα τα χαρτιά είναι απλά,τύπου canson.Οι καρδούλες είναι κομμένες με ένα πολύ μικρό κόφτη και οι λέξεις τις έχω κόψει επίσης με το ecraft.Με έναν πολύ λεπτό μαρκαδόρο ζωγράφισα τα σχοινιά που συγκρατούν τις καρδιές με τις λέξεις.


Μια πιο κοντινή ματιά.....................


Ελπίζω να σας αρέσει,περιμένω εντυπώσεις!!!
Φιλιά σε όλους!!!!

13 σχόλια:

  1. για άλλη μια φορά μας έφτιαξες κάτι όμορφο!!
    να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά...αλλά να το ξερεις...μου έλειψες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φυσικά και έγινε πανέμορφο,και είναι καταπληκτική ιδέα.όσο για τις περιγραφές,μου φαίνονται κινέζικα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια έγινε η καρτούλα Ειρήνη μου!!!!!Μας έβαλες για τα καλά στο κλίμα της γιορτής των ερωτευμένων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη καρτούλα Ειρήνη μου!! Μπράβο!!!!
    Όσο για τον καιρό...Να δούμε τι μας επιφυλάσσει τις επόμενες μέρες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη, μου αρέσει παρα πολύ το αερόστατο!! Είναι γλύκα η κάρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη καρτούλα Ειρήνη, χωρίς υπερβολή. Μου αρέσει πολύ που χρησιμοποίησες κιμωλία σε μεταλλικό χρώμα για τα σύννεφα και μου αρέσουν και οι χρωματικοί συνδυασμοί. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπη ιδέα το αερόστατο ξεφεύγει από τις συνηθισμένες κάρτες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη καταρχήν άρχισα να κουνιέμαι στο ρυθμό: love is in the air! Πολύ χαριτωμένο αυτό που έφτιαξες, μου αρέσει τρελά!!!! Κι επειδή έχει και γαλάζιο, θα το αφιέρωνα στον γιόκα μου, ταααγοοορι μου χαχαχα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφη!!τα χρώματα και το αερόστατο σαν ιδέα μου αρέσουν πολύ!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι υπέροχη η κάρτα!!! Μου αρέσει όλη η ιδέα καθώς και το στήσιμο!!! Πολύ αγαπησιάρικο το θέμα και ας μην πιστεύεις στην γιορτή του!!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραια ιδεα και πανεμορφη η καρτουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ax ποσο σε καταλαβαινω ...και εγω δεν προλαβαινωωωω,αλλα θα τα καταφερουμεεεε!!!
    Η καρτουλα ειναι πανεμορφη οπως και ο τιτλος φανταστικος!!!love is in the air...filiaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...