Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

Για την μικρή πριγκίπισσα μας!!!

Καλησπέρα Φίλοι μου!!!!
Τι μου κάνετε?
Χάθηκα το ξέρω αλλά έχω καλή δικαιολογία,φτιάχνω το φωτογραφικό άλμπουμ της ανιψιάς μου από την βάφτιση και έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά!! Το πόσο το ευχαριστιέμαι δεν σας λέω τίποτα,βλέπω το όμορφο και γλυκό μουτράκι της μικρής μου στις φωτογραφίες να χαμογελά και αμέσως στο μυαλό μου σχηματίζετε η  σύνθεση.Πεταλούδες,λουλουδάκια σε χρώματα φούξια, μοβ,ροζ,λαχανί και μπόλικο glitter παίρνουν την θέση τους στο καμβά μου και σε λίγα λεπτά έτοιμη η σύνθεση!
Σας δείχνω λοιπόν μια από της πολλές συνθέσεις που έχω φτιάξει και με την άδεια των γονιών της μικρής σας την παρουσιάζω.


Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει,θα χαρώ πολύ να ακούσω τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας!!
Να περνάτε καλά!!
Πολλά φιλιά σε όλους!!
Ειρήνη

19 σχόλια:

  1. Ειναι πολύ όμορφη συνθεση!Ειμαι σιγουρη οτι το συνολικο αποτελεσμα θα ειναι υπέροχο!Σ'ευχαριστω πολυ για το ομορφο σχολιο που μου αφησες!Εισαι ξεχωριστος ανθρωπος...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το εργαλειακι σου εχει παρει φωτιά!!!
    καιεσυ κανεις μαγικά πράγματα!! το αξίζει η μικρή!!! να είναι πάντα γερή και δυνατή και ευτυχισμένη και να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε τη μικρή σας!!!
    κι εσύ πάντα τετοιες δημιουργίες απίθανες!! μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχηηηηη!!!!! Εκανες εκπληκτική δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη σύνθεση Ειρήνη. Πιστεύω ότι το 'μαθες καλά το νέο μηχανηματάκι γιατί βλέπω πολύ όμορφα πράγματα. Να ζήσει η ανιψούλα σου και μπορώ να φανταστώ τη χαρά σου για αυτό που φτιάχνεις. Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΗ!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!..
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ πολύ όμορφη Ειρήνη μου!!!!Για άλλη μία φορά η δημιουργία σου έχει ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη, ουάου!!! Γιατί δεν εφτιαχνες συνθέσεις νωρίτερα;;; πολυ καλή δουλειά έκανες!! Μου αρέσει πολύ όλο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστικό!!!!!!!!!!!!!!
    Οι πεταλουδίτσες τέλειες,τα χρώματα υπέροχα!
    Τυχερή η μικρή που έχει τέτοια χρυσοχέρα θεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Για άλλη μια φορά θα σου πω ότι κάνεις εξαιρετική δουλειά! Φαίνεται η αγάπη που έχεις στην μικρή, αλλά και η αγάπη για τις δημιουργίες! Μου αρέσει πάρα πολύ που έπαιξες με την φωτογραφία και έκανες αυτά τα υπέροχα σχέδια! Για την διακόσμηση, τι να πω?! Πάρα πολύ όμορφη, χαρούμενη και glitterατη! Να ζήσει η Ελισάβετ και να την χαίρεστε όλοι όσοι την αγαπάτε! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eξαιρετικη σελιδα! Περιμενουμε και το υπόλοιπο που ειμαι σιγουρη θα ειναι τελειο! Μπράβο Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ωραια, μπραβο Ειρηνη!! Ανυπομονω να το δω τελειωμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη φαίνετε τόσο όμορφο! το ροζ με το λαχανί είναι πολύ ωραίος συνδυασμός! Να χαίρεστε την μικρή Ελισάβετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρήνη μου πολύ όμορφη!!! Τέλεια χρώματα!!! Πολύ όμορφη δουλειά!!! Περιμένουμε να δουμε κ άλλες σελίδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περασα βιαστικα να σου ευχηθω καλο μηνα...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτική η σελίδα !!!θα γινει τέλειο το αλμπουμ!!!μπράβο!Να ζήσει η μικρη ανηψούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!! Πέρα απο τη σύνθεση και τις πεταλουδίτσες που λατρεύω, μ'αρέσει και πάρα πολύ η πριγκίπισσα! Πως έκανες τη φωτο έτσι ροζ στις γωνίες? Φαντάζομαι με photoshop? Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου έλα μια βόλτα από το blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...