Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

Κάρτα πεταλούδα!!

Καλησπέρα φίλοι μου!!
Η πρώτη μου κατασκευή με το ecraft είναι η κάρτα πεταλούδα.Απλή αλλά πανέμορφη,ολόκληρη η κάρτα έχει κοπή με το ecraft και έχω κολλήσει από την μέσα μεριά ένα φούξια ορθογώνιο χαρτί για να κάνει αντίθεση με το σχέδιο και να φαίνεται καλύτερα.


Και μια ματιά από μέσα....

Οι εσωτερικές γωνίες είναι κομμένες με το γωνιακό κόφτη της Martha Stewart.Ελπίζω να σας αρέσει σαν πρώτη κατασκευή,ετοιμάζω και άλλες όπου θα σας τις δείξω εν καιρό.Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το ecraft ευχαρίστως να σας βοηθήσω με τις λίγες γνώσεις που έχω.


Πολλά φιλιά σε όλους!!!

22 σχόλια:

  1. Και ο συνδυασμός χρωμάτων και η κατασκευή πολύ όμορφη!
    Πολλές και καλές δημιουργίες Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά!!!
    Πολύ όμορφη η κάρτα σου Ειρήνη και η πεταλούδα είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η καρτούλα σου. Και το χρώμα και το σχέδιο.
    Το ecraft κάνει υπέροχα πράγματα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή χρονιά σου εύχομαι ειρήνη μου!!!
    πανέμορφη η πεταλούδα!! πρέπει να είναι φοβερό μηχάνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτος ο συνδιασμός είναι πολύ όμορφος!!! Και η πεταλούδα τέλεια!! Μπράβο σουυυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η κάρτα σου Ειρήνη μου!!! Φανταστική πεταλούδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη και η καρτούλα σου και τα χρώματα!!!
    Φαντάζομαι τι θα φτιάξεις μόλις το μάθεις καλά το ecraft...θα μας τρελάνεις τελείως...

    Καλό σου βράδυ Ειρήνη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπληκτική κάρτα.και τα χρώματα που έβαλες είναι τα αγαπημένα μου.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου καλορίζικο!!! Πολύ χάρηκα που απέκτησες το αντικείμενο του πόθου σου! Καλά κοψίματα και καλές δημιουργίες που αν κρίνω απο την καρτούλα σίγουρα θα κάνεις θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή χρονιά ειρήνη μου τέλεια η πεταλούδα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη καρτούλα!! Περιμένουμε να δούμε κ άλλες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι πανεμορφη!Οντως με το φουξια χαρτι εκανε πολυ ωραια αντιθεση και ανεδειξε και τις λεπτομερειες του σχεδιου!Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχη καρτα! περιμενουμε να δουμε τις δημιουργιες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχη πεταλούδα και τι χρώμα τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικα πολύ όμορφη καρτούλα σου!!!Φανταζομαι τι δημιουργιες θα κανεις με αυτο...Θα μας μαγεψεις παλι!!!Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΑΝΕΜΡΦΗΗΗ ΜΠΡΑΒΟΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου είναι υπέροχηηηηηη!!!! Πραγματικά εξαιρετικό μηχανημα!!!!!Φτιάχνεις πολύ ωραία πράγματα!!!!

    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Ειρήνη μου! Πολύ όμορφη η κάρτα σου. Και το μηχάνημα φαίνεται ότι θα κάνει θαύματα! Καλορίζικο και να μην το αφήσεις σε χλωρό κλαδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νομιζα οτι ειχα αφησει σχολιο...τελοσπαντων...θα το ξαναπω...ειναι υπεροχη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατ ραχάς να ευχηθώ καλορίζικο το νέο απόκτημα.
    τυχερή εσένα σ α΄κουσε ο Αη βασίλης, θάσουνα φαίνεται καλό κορίτσι όλο το χρόνο!
    καλές κατασκευές όπως αυτή καρτούλα!!!
    Εγω εν πραγματάκι τόσο δα που θα κόβει μαργαριτούλες πήρα και δεν ξέρω να το χειριστώ,δε ν καταφέρνω να περάσω το χαρτί για να κάνει το σχεδιάκι.Θα μου πεις αφού είμαι στραβάδι τι θέλω τα γκατζετάκια;Παρασύρθηκα.
    Εχεις κάποια πρόταση ανοίγματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. kalorizikos o eksoplismos sou!!
    teleia pragmata boreis na ftiaxeis!sorry gia to greeklish alla apo dw pou grafw den exw ellinika!!
    filia polla k me apeires dimioyrgikes idees!

    www.ffffashionmixxxx.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφωνη εχω μεινει! Ειναι απλως φανταστικη Ειρηνη μου μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...