Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

Καλή χρονιά!!!!!!!!!

Καλημέρα σε όλη την μπλοκογειτονιά μας!! Χρόνια πολλά με υγεία,χαρά και πολύ πολύ δημιουργία!!!!
Πέρασα όμορφα και ήσυχα μπορώ να πω,είχαμε τα στραβά μας δεν λέω,αλλά ήταν ασήμαντα και στην τελική ξεπεράστηκαν.Θέλω να σας δείξω άλλες δυο καρτούλες που παρέλαβα αυτές τις μέρες.
Πρόκειτε για την καλή μου φίλη Έφη που μου έστειλε την παρακάτω πανέμορφη κάρτα....
Έφη μου ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για όλα ξέρεις εσύ... Εύχομαι να έχεις μια καλή χρονιά γεμάτη από υγεία,χαρά,ευτυχία και πολύ-πολύ δημιουργία!!!

Άλλη μια επίσης καλή φίλη μου είναι η Ελευθερία που μου έστειλε την εξής πανέμορφη κάρτα....
Ελευθερία μου χίλια ευχαριστώ για την όμορφη κάρτα που μου έστειλες. Εύχομαι σε 'σένα και την οικογένεια σου να έχετε υγεία πάνω από όλα,να είστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι.

Ελπίζω φίλοι μου να είστε όλοι καλά,να περνάτε ακόμα καλύτερα όπου και να είστε.
Πολλά φιλιά!!!

8 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφες καρτούλες!Ειρηνη να εχεις μια τελεια χρονια γεματη υγεια,χαμογελα και ομορφες δημιουργιες!Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, Ειρήνη μου, καλή χρονιά να έχετε και ό,τι ποθείτε σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιρήνη πολύ όμορφες οι καρτούλες!
    Περιμένω να δω και δικές σου δημιουργίες με το καινούριο σου μηχανιματάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη καλή χρονιά. Οι καρτούλες που έλαβες είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Ειρήνη μου!!! Περιμένω κι εγώ δημιουργίες με το νέο ροζούλι μηχάνημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ειρήνη για μια νέα χρονία με δημιουργία και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου Καλή Χρονιά με υγεία ευτυχία και πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρηνάκι μου να είσαι καλά!!
    ευτυχώς ανέβασες εσύ την καρτούλα μου γιατι εγώ δεν αξιώθηκα!!!!
    να είσαι καλά, γερή και δυνατή..πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική με ανθρώπους που σε αγαπάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...