Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Οι πρώτες κάρτες έφτασαν!!!

Καλημέρα φίλοι μου!!!
Έλειψα πολύ ...το ξέρω αλλά δυστυχώς ένα πρόβλημα υγείας (αυχενικό σύνδρομο μου είπε ο γιατρός ξέρετε με ζαλάδες και πονοκεφάλους συνέχεια) με ταλαιπώρησε αρκετά αυτό τον καιρό,τόσο ώστε να μην μπορώ να ασχοληθώ με το αγαπημένο μου χόμπι, ,δεν μπορούσα να καθίσω και στο ίντερνετ να περάσει η ώρα μου,να ξεχαστώ.Μου λείψατε πολύ αυτές τις μέρες και από ότι είδα η μπλοκογειτονιά μας έχει μπει για τα καλά στο πνεύμα των Χριστουγέννων,μπράβο πολύ το χαίρομαι!!!
Σήμερα παρέλαβα τις πρώτες Χριστουγεννιάτικες καρτούλες από την φίλη Ευδοκία και την φίλη Μελένια.Είναι υπέροχες! Πανέμορφες και με τόσο γούστο φτιαγμένες!!! Κορίτσια χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σας! Εύχομαι και σε σας υγεία,ευτυχία και πολύ-πολύ δημιουργία!!!

Καλά να περνάτε φίλοι μου και θα τα ξαναπούμε σύντομα...
Πολλά φιλιά σε όλους!!!


15 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου περαστικέ σου εύχομαι!!! εσύ να είσαι καλά και όλα γίνονται!!!
    καλά Χριστούγεννα!!αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρηνη!!περαστικα σου..υγεια πανω απο ολα σου ευχομαι.
    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου περαστικά σου!Εύχομαι να μην ξανά-ταλαιπωρηθείς στο μέλλον!!Πανέμορφες οι καρτούλες που στείλανε τα κορίτσια μπράβο!
    Είστε όλοι καλά;Το Μαράκι?Χαθήκαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικά.υπομονή,και όλα θα περάσουν.καλές γιορτές να έχουμε.οι κάρτες πανέμορφες.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη περαστικά σου εύχομαι.
    Θα περάσει κι αυτό. Καλή ξεκούραση.

    Οι καρτούλες πολύ όμορφες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχου είναι πανέμορφες! Ειρήνη καλώς τις δέχτηκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες και του χρόνου!
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι κάρτες, Ειρήνη μου!!! Και του χρόνου να είσαι καλά να λάβεις κι άλλες!! Εύχομαι καλή ανάρρωση με το αυχενικό σου! Ξεκουράσου όσο μπορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρηνούλα τα περαστικά μου κι απο εμένα!!! Δυστηχώς το αυχενικό έχει χτυπήσει την πόρτα και του δικού μας σπιτιού και απο ότι βλέπω δεν θα την γλυτωσω κι εγώ!!! Σου εύχομαι περαστικά, να φοράς κολάρο (βοηθάει πολύ) και πολύ ξεκούραση και τις ασκήσεις σου!!!!

    Φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρηνούλα μου περαστικά σου!!!
    χάηκες καιρό τωρα και ανησύχησα λιγακι..σου ειχα στειλει και μερικα μηνυματακια .. χαίρομαι που αρχισες να συνέρχεσαι, μας ελειψες απο τη γειτονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας,νιώθω ήδη καλύτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρηνη σε καταλαβαινω!Εχω και γω το ιδιο προβλημα και οταν αρχιζουν πονοκεφαλοι,ιλιγκοι και πονοι ειμαι μεσα στα νευρα!!!Χαιρομαι που νοιωθεις καλυτερα!Να προσεχεις!
    Πολυ ομορφες οι καρτουλες που ελαβες απο τα κοριτσια!Και του χρονου με υγεια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικα Ειρηνακι! Να σαι καλα απο δω και περα! Καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα είναι! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι έγραψα Ειρήνη μου εγώ εδώ? Πάλι θα με τραβούσε κανένας Βασιλάκης… Ήθελα να ρωτήσω, εκτός από καρτούλες, ήρθε και … τίποτα άλλο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...