Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

Γράμμα για τον Άγιο Βασίλη!!!


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη..............
  Είμαι ένα μικρό κοριτσάκι (39 ετών παρακαλώ...) που σου ζητά σεμνά και ταπεινά συγνώμη που σε ξέχασα τόσα χρόνια.Ας είναι καλά η καινούργια μου φιλενάδα Πουκαρίνα που μου το θύμισε και την ευχαριστώ πολύ για αυτό.
   Καλό παιδί ήμουν σε γενικές γραμμές και το φαγητό το έτρωγα όοοοολο και με το παραπάνω τολμώ να πω.Αγαπώ πολύ την οικογένεια μου και με αγαπούν και αυτοί ακόμα πιο πολύ,θα ήθελα λοιπόν να σου ζητήσω να έχουμε πάνω από όλα την υγειά μας και να είμαστε καλά μαζί.Να έχουμε αγάπη πολύ και σε κάθε δύσκολη στιγμή μας να έχουμε καθαρό μυαλό και δύναμη να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα ενωμένοι.Όσο για 'μένα θα ήθελα να ζητήσω ακόμα ένα δωράκι........είδα στο ίντερνετ ένα φοβερό παιχνιδάκι που λέγετε ecraft και το θέλω πάρα-πάρα πολύ,έχω ζαλίσει τους πάντες γι'αυτό το μηχάνημα και ελπίζω να το αποκτήσω αυτά τα Χριστούγεννα,όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για να γλυτώσουν την μουρμούρα μου που τους έχω τρελάνει όλους.....χαχαχαχαχαχαχα!!!
 Αυτά τα λίγα έχω να σου γράψω,θα σε περιμένω και θα σου έχω όπως πάντα το γάλα και τα μπισκότα σου έτοιμα πάνω στο τραπεζάκι...ξέρεις εσύ,πάρε ένα-δυο μπισκοτάκια παραπάνω να δώσεις και στον Ρούντολφ μαζί με ένα μεγάαααλο φιλί από εμένα.

                                                                                           Με αγάπη
                                                                                             Ειρήνη        

11 σχόλια:

  1. Χαχαχα συμφωνώ αγαπημένε Αι Βασίλη με την Ειρήνη μας!!! Μας έχει τρελάνει με το παιχνιδάκι! Σε παρακαλώ κι εγώ, φέρτο της, μια και ήταν παααρα πολύ καλό κορίτσι και εκτός που έτρωγε το φαγάκι της, βοηθούσε κι όσους είχαν ανάγκη! Άντε γιατί ποιος μας γλυτώνει από το μπιρι μπιρι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Ειρηνάκι για το γράμμα σου!! Και εγώ σου εύχομαι απο καρδιάς να αποκτήσεις το παιχνιδάκι σου τον ξέρω αυτόν τον πόθο και εγώ ζώ με αυτόν εδώ και μήνες αλλά απο μέρα σε μέρα περιμένω τον Άγιο Βασίλη και μαζί με αυτόν και το δωράκι μου ( το Cricut Expression που όπως λέει και το γκόλουμ είναι το "my precious" χι χι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιρήνη χα χα χα υπέροχο το γράμμα κι ελπίζω να σε ακούσει ο Αγιος !!!!Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ! μου θύμησες τα εγγόνια μου που κάθε Χριστούγεννα γράφουν γράμμα στον Άγιο Βασίλη!Εύχομαι να σου φέρει το δώρο..καλέ ποιό παιχνίδι είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο το γράμμα σου!
    Κι εγώ για να σε καλέσω σε παιχνίδι ήρθα θα παίξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγιε Βασίλη τι ζητάει το κοριτσάκι;΄
    Μην είσαι τσιγκούνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα Ειρηνη!!σου ευχομαι απο τη καρδια μου ο Αγιος Βασιλης να ερθει και στο σακο! του να εχει αυτο που θες!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, φοβερό το γράμμα στον Αγιο Βασίλη, Ειρήνη μου!!! Εύχομαι να στο φέρει το δωράκι που θες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να πραγματοποιήσει την ευχή σου...είσουν πολύ καλό κορίτσι φέτος... αν θελει μπορεί να με ρωτήσει!!! με το καλό το δωράκι σου ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπητέ μου Αη Βασίλη,εάν δεν πραγματοποιήσεις την επιθυμία της αγαπημένης μου Ειρήνης θα σε στείλω Λακωνία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...δεν ξέρω εάν πέρασε από το σπίτι σου ο Αη Βασίλης αλλά για καλό και για κακό καθάρισε την καμινάδα,μη λερωθεί ο κακόμηρος χαχαχαχα!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...