Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

Γιορτάζει το Μαράκι μου!!!!

Τα Εισόδια της Θεοτόκου

       << Στις 21 Νοεμβρίου γιορτάζουμε τα Εισόδια της Θεοτόκου. Πατέρας της Παναγιάς μας ήταν ο Ιωακείμ και μητέρα της η Άννα. Μέχρι τα βαθιά τους γεράματα δεν είχαν αποκτήσει παιδί. Υποσχέθηκαν λοιπόν, στο Θεό, πως αν τους χαρίσει ένα παιδάκι, μόλις γίνει τριών ετών θα το αφιερώσουν στο ναό Του.Το κοριτσάκι που απέκτησαν οι ευσεβείς αυτοί άνθρωποι το ονόμασαν Μαρία. Όταν έγινε τριών ετών, οι γονείς της την οδήγησαν στην εκκλησία. Αυτή η είσοδος της Μαρίας στο ναό ονομάστηκε «Εισόδια της Θεοτόκου».Την υποδέχτηκε ο Αρχιερέας Ζαχαρίας, ο οποίος την οδήγησε στο ιερό του Ναού, στα Άγια των Αγίων. Δώδεκα χρόνια έμεινε η Παναγία μας στο ναό.Η Παναγία είναι η μόνη γυναίκα σ’ όλο τον κόσμο που συγκέντρωνε όλες τις αρετές, ήταν δηλαδή «κεχαριτωμένη». Αυτήν την κεχαριτωμένη και καθαρή από αμαρτίες παιδούλα, διάλεξε ο Θεός και την αξίωσε να γεννήσει το Σωτήρα του κόσμου, το Χριστό μας.>>

Πριν από 15 χρόνια μέσα σε ένα εκκλησάκι της Κρήτης (η Παναγιά της Αλμυρής λεγόταν),προσευχήθηκα στην Χάρη της να με βοηθήσει να αποκτήσω ένα παιδάκι,πήρα λαδάκι από το καντηλάκι της και ήπια νερό από το πηγάδι της που βρίσκετε μέσα στην εκκλησιά.Το θαύμα έγινε....η ευχή μου πραγματοποιήθηκε 1 μήνα μετά....

Σου εύχομαι καρδούλα μου να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη,να είσαι πάντα ο εαυτό σου,να δίνεις και να παίρνεις πολύ αγάπη,να βάζεις στόχους όπως κάνεις και τώρα,να μάθεις να ανοίγεις τα φτερά σου για να μπορείς να πετάς ελεύθερη στη ζωή σου,μα πάνω από όλα σου εύχομαι να μην χάσεις ποτέ αυτό το όμορφο χαμόγελό σου!
Ο μπαμπάς και εγώ σ'αγαπάμε πολύ-πολύ!!

Η Μαρία διάλεξε το γλυκό για σας και σας κερνάει,περάστε να πάρετε ένα κομμάτι...

Χρόνια πολλά σε όσες και όσους γιορτάζουν!!!

25 σχόλια:

  1. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ.....
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου, να χαίρεσαι το Μαριώ σου και να την βλέπετε πάντα υγιή και χαρούμενη!!! Είναι πολύ γλυκό κορίτσι και εύχομαι η ζωή της να είναι τόσο γλυκιά όσο κι εκείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Irini,all the best for your precious Blessing,your daughter, may she always be healthy and happy,and may she always give you joy!! na sas Zisi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνη μου να χαιρεσαι το Μαρακι σου!!Να την καμαρωσεις οπως επιθυμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου να τη χαίρεσαι!
    Χρόνια Πολλά εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια της πολλά!Να είναι πάντα γερή και χαμογελαστή!Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου να την χαίρεστε την κορη σας! Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη στη ζωή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα,Χρόνια Πολλά να χαίρεσαι το Μαράκι σου!
    Να ναι πάντα ευτυχισμένη και υγιής και εσείς μαζί της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!! Να είναι πάντοτε υγιής κ ευτυχισμένη! Να την καμαρώνετε καθημερινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου..... πολύ συγκινήθηκα!
    Χρόνια πολλά και να χαίρεσαι την Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να χαίρεσαι τη μικρούλα σου και να είναι πάντα ευτυχισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα να την χαιρεσαι να ειναι ευτυχισμενη και με υγεια!..το γλυκακι φαινεται υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να τη χαίρεστε!!!!! πάντα υγιής και να σας κάνει περήφανους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρόνια της πολλά,να τη χαίρεστε,έτσι κι αλλιώς είναι ένα θαύμα.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά, τα παιδιά που μας χαρίζει ο Θεός είναι ένα θαύμα!!! Ειρήνη και Γ. να χαίρεστε το δικό σας θαύμα! Να χαίρεστε το Μαράκι, να την καμαρώνετε και να την δείτε όπως επιθυμείτε! Χρόνια πολλά Μαράκι, να είσαι υγιής, χαρούμενη και δυνατή! Να μην φοβάσαι τίποτα σε αυτή τη ζωή, γιατί εκτός από την ευλογία του Θεού, έχεις και δυο υπέροχους γονείς που σε λατρεύουν και σε στηρίζουν σε κάθε σου βήμα!
    Ειρήνη μου, δεν λέω έχεις πολύ καλό γούστο, αλλά και η Μαρία σου σε ξεπερνάει, θαρρώ! Μα τι υπέροχο γλυκό είναι αυτό? Λυπάσαι να το κόψεις… Ευχαριστούμε πολύ! Τα καλύτερα σας εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χιλιόχρονο και ευτυχισμένο το λουλουδάκι σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να την χαίρεσαι Ειρήνη μου. Χρόνια της πολλά
    Η Παναγία να την προστατεύει στη ζωή της και να είναι οδηγός της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειρήνη μου να χαίρεσαι το Μαράκι σου... να το καμαρώνετε και να είστε πάντα υπερήφανοι γιαυτή...
    η χάρη του Θεού και της Παναγίας, να οδηγούν πάντα τα βήματά της στη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σας ευχαριστήσω πολύ όλους για τις ευχές σας,να ευχηθώ στις εορτάζουσες Χρόνια Πολλά!!!
    Να είστε όλοι καλά,να περνάτε καλά με τις οικογένειες σας και οι επιθυμίες σας να γίνουν σύντομα πραγματικότητα!!
    Ειρήνη

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που μου δώσατε,δεν σας ξέρω και όμως νιώθω ότι όλες οι ευχές είναι από καρδιάς. Εύχομαι τα καλύτερα για εσάς και τις οικογένειες σας!!!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nα χαιρεσαι τη Μαρια σου Ειρηνη μου!!!Να εχει παντα υγεια και παντα να την καμαρωνεις!!!Πολυχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρονια πολλα να την χαιρεσαι,να ειναι παντα γερη ,δυνατη και ευτυχισμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eιρήνη μου συγκινήθηκα πολύ με την ιστορία σου!!! Εύχομαι μέσα απο την καρδιά σου να το χαίρεσαι το αγγελούδι σου και φυσικά να το καμαρώνεις και να το ζεις κάθε στιγμή!!! Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλως σε βρηκα!! να χαιρεσαι το αγγελουδι σου!!να ειναι χαρουμενη,τυχερη και με υγεια!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειρήνη μου να την χαιρεσαι την κορούλα σου!!
    Να ειναι πάντα καλότυχη,γερή και χαμογελαστή.
    Και εσύ να την δείς όπως επιθυμείς.
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...