Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Η βάφτιση της Ελίζας!!

Καλημέρα φίλοι μου!!!
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου και να σας δείξω τα πράγματα που φτιάξαμε για την βάφτιση της ανιψιάς μου ,είχα μεγάλη βοήθεια από το παιδάκι μου,την Μαρία μου,χωρίς την Μαρία θα έκανα πολύ περισσότερο χρόνο να τα φτιάξω άσε που αποδείχτηκε τελικά σε μεγάλο ταλέντο στις κατασκευές και με φανταστικές ιδέες.
Μαμά και κόρη συνεργαστήκαμε για να φτιάξουμε όμορφα πραγματάκια για την μικρή μας Έλίζα.
Η Ελίζα ήρθε στον κόσμο πριν 1,5 χρόνο,είναι ένα αγαπησιάρικο και πολύ τρυφερό παιδάκι,είναι αδύνατον όταν θα την πρώτο δεις να μην την λατρέψεις...  ξέρω,ξέρω.....είμαι χαζό θεία αλλά τι να κάνω που της έχω αδυναμία? Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε τα προσκλητήρια,το ευχολόγιο και το καδράκι που φτιάξαμε,θέμα μας ήταν οι πολύχρωμες πεταλούδες και ο αγαπημένος χρωματικός συνδυασμός της μαμάς Λένας ροζ-φούξια-μοβ.
Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει...











Αυτή είναι η κάρτα που θα βρει ο κάθε καλεσμένος πάνω στην πετσέτα του στο τραπέζι όπου θα γίνει η δεξίωση...

Αυτό είναι το καδράκι της...

Μια πιο κοντινή ματιά....

Το προσκλητήριο που της έφτιαξα.....
Θέλω να ευχαριστήσω για πολλαπλή φορά την Σφραγιδομάνια, Κατερίνα και Έφη για την βοήθεια τους,κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!


Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλες οι νεράιδες να δώσουν στην Ελίζα μου τις καλύτερες αρετές για να πορευτεί στην ζωή της και να είναι χαρούμενη,υγιής και ευτυχισμένη.
Χάρη και Λένα να σας ζήσει να είναι γερή,ευτυχισμένη και να την καμαρώνεται,σας αγαπώ πάρα πολύ και μου λείπετε.

Αγαπημένοι μου φίλοι....περάστε να  σας κεράσω ένα γλυκάκι και να σας ευχηθώ όπου και να είστε,να περνάτε καλά.

Πολλά πολλά φιλιά!!!
Ειρήνη










19 σχόλια:

  1. Όλα καταπληκτικά!!! Από την πρόσκληση, το βιβλίο ευχών, μέχρι το καδράκι!!! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχαααααααααααα!!! Να σας ζήσει η νεοφώτιστη και να είναι πάντα χαρούμενη και υγιής. Μπράβο και στην κορούλα σου για την πολύτιμη βοήθεια της ( το μήλο κάτω απο τη μηλιά ε? χα χα)

    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα συμφωνήσω με τη Μαίρη! όλα πολύ όμορφα και με πολλή αγάπη φτιαγμένα! να σας ζήσει η μικρή Ελίζα και να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς μαζί με τη κορούλα σου!! τί ωραία εικόνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι όλα υπέροχα!! γεια στα χεράκια σας... και η πρόσκληση κ το καδράκι και το βιβλίο τέλεια!!!!
    να σας ζήσει η μικρή και να είναι πάντα γερή και δυνατή να περναει τα δύσκολα και να δίνει ο θεός δύναμη σε όλους και νασας έχει καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aπό που ν' αρχίσω το καδράκι τέλειο,το ευχολόγιο υπέροχο,το προσκλητήριο όλα τα λεφτά!
    Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένη κι εσείς να την καμαρώνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα είναι ένα κι ένα...πολυ όμορφα Ειρήνη μου
    Κάνατε πολύ καλή δουλειά μαμά και κόρη. ΜΠράβο σας.

    Να σας ζήσει η μικρή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σας ζήσει Ειρήνη μου!!! να είναι πάντα γερή και τυχερή!!!Μου αρέσουν όλα πάρα πολύ!!! Το προσκλητήριο είναι τέλειο!!! όπως και το βιβλίο ευχών μέσα έξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολα ειναι υπεροχα, γεια στα χερακια σας, το βιβλιο ολα τα λεφτα, αλλα και το προσκλητηριο και το καδρακι.. ειμαι σιγουρη οτι ολοι θα ενθουσιαστηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελεια!!!!!! εξαιρετικα!!!! πανεμορφα!!!
    με εντυπωσιασαν!!!!!!με ενθουσιασαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη είναι όλα φανταστικά!!! Υπέροχο άλμπουμ με πολλές όμορφες λεπτομέρειες και το καδράκι είναι τέλειο, λες και κοιτάς έξω από το παράθυρο και βλέπεις τα φύλλα να πέφτουν απ το δεντράκι! Και το προσκλητήριο πολύ χαριτωμένο! Μπράβο σας μαμά και κόρη! Μπράβο στην Μαρία! Πολύ χαίρομαι όταν τα παιδιά ασχολούνται με κάτι δημιουργικό! Να ζήσει το Ελιζάκι, να είναι γερή, καλοφωτισμένη και καλότυχη! Να την χαίρονται οι γονείς και πάντα να είναι δίπλα της! Και ο νονός άξιος και να της δείξει τον δρόμο του Χριστού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα είναι πανέμορφα! μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρηνάκι μου, έκανες εξαιρετική δουλειά!
    Υπέροχα όλα, φροντισμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!
    Να ζήσει η νεοφώτιστη, να είναι υγιής, ευτυχισμένη και να τη χαίρεστε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ευχολόγιο φανταστικό!! Εξαιρετική δουλειά σε όλα!!! Μπράβο και στις δυο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eιρήνη, να σας ζήσει η μικρούλα! Ειναι όλα τέλεια φτιαχμένα!!! Ομως είχες και την καλύτερη βοηθό! Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nα σας ζήσει η νεοφώτιστη να ειναι παντα ευτυχισμένη!!!
    Συγχαρητηρια για οσα φτιαξατε!!!Εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σας ζήσει η νεοφώτιστη συνονόματη!!!
    Να είναι πάντα ευτυχισμένη και γερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρηνη μου,παντα με εκπλησεις ευχαριστα!!!
    Ειναι απλα καταπληκτικα ολα οσα φτιαξατε!!
    Μπραβο!!Να σας ζησει η μικρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ όμορφα!!! ΟΛΑ! οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόλλές ευχές καλή μου, χρυσά τα χεράκια σας και όπως λένε..που θα πέσει το μήλο; Παίρνω το γλυκάκι μου έστω και βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...