Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010

Προσοχή στους Πειρατές!!!!

Χάθηκα,το ξέρω και ζητάω συγνώμη......Τι να κάνω φίλοι μου έχω ξεκινήσει γενική σπιτιού και έχω πελαγώσει......Κάθε χρόνος  που περνάει κάνω τις δουλειές του σπιτιού όλο και πιο αργά,προβλήματα με την μέση και τον αυχένα δυστυχώς με κάνουν να κουράζομαι εύκολα με αποτέλεσμα να πηγαίνω με ρυθμούς χελώνας.Δεν βαριέσαι, που θα πάει θα τελειώσω κάποτε...χαχαχαχαχαχαχα.Πριν λίγες μέρες τέλειωσα δυο ευχολόγια για δυο γλυκά διδυμάκια τον Στέφανο και τον Σπύρο.Η μαμά Άννα μου ζήτησε να τα φτιάξω με θέμα τους πειρατές και σαν χρώμα να βάζαμε το κόκκινο. Βρήκα στην αγορά ένα χαρτί ματ κόκκινο της φωτιάς με μια εξαιρετική υφή βελούδου.Η Σφραγιδομάνια μου έφτιαξε τα φιλιστρίνια και τα ονόματα...όπως πάντα τα παιδιά έκαναν φανταστική δουλειά,τους ευχαριστώ ιδιαίτερα για αυτό!
Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσουν τα έφτιαξα με πολύ αγάπη για τους μικρούς μπόμπιρες.....

















Το καδράκι που θα στολίσει το τραπέζι όπου θα τοποθετηθούν τα ευχολόγια είναι στο ίδιο στυλ........



Εύχομαι στους γονείς...να σας ζήσουν οι μικροί πειρατές τις καρδιάς σας,να είναι πάντα γεροί,δυνατοί,χαρούμενοι και καλότυχοι!

Να περνάτε καλά....
Πολλά-πολλά φιλιά  σε όλους σας!!!

21 σχόλια:

  1. Ειρήνη έχεις κάνει απίστευτη δουλειά! Συγχαρητήρια, δεν έχω λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι απίστευτα... πραγματικά συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη είναι υπέροχα!!! φανταστικά, πολύ όμορφα διακοσμημένα... σαν σε πειρατικό καράβι!!!
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eιρήνη μου, είναι καταπληκτικά, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνάκι, υπέροχη δουλειά!!!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Να ζήσουν τα διδυμάκια και να είναι γερά και ευτυχισμένα σε όλη τη ζωή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραία Ειρήνη μου.
    Γεια στα χέρια σου..πολύ προσεγμένη δουλειά
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικό έργο τέχνης!!!! Η τελειότητα φαίνεται μέσα απο κάθε λεπτομέρεια που έχεις προσέξει και ειλικρινά δεν έχω δει τελειότερο!!!! Το δε καδράκι είναι όνειρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη μου, είναι τόσο καλοδουλεμένο και με τόση φαντασία!

    Τις γενικές του σπιτιού να τις προσέχεις κάνουν κακό στον αυχένα...άκου τι σου λέει η πείρα!!
    Πολλά φιλάκια καλό μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μαντινάδες σου με τρέλαναν,ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο πάρα πολύ καλή δουλεία έχεις κάνει μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου, ειλικρινά εχω εντυπωσιαστεί με το επιπεδο της δουλειάς σου. Φοβερό στυλ, πολλή λεπτομέρεια, ισορροπία. Ενα μεγάλο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρηνη μου και εγω επεστρεψα μετα απο μια 5μηνη σχεδον απουσια...
    Αλλα πλεον οι δημιουργιες σου ειναι επαγγελματικες...και με πολυ μα πολυ φαντασια...
    Γεια στα χερια σου κοριτσι μου...αλλα και τα στοιχακια πανεξυπνα...
    Καλη εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είρήνη μου ..πανέμορφο, πολύ μου άρεσε για αγόρι .Που τα σκεφτεστε βρε ατιμούλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο!!! Μπράβο, έκανες τρομερή δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο έγινε! Μπράβο! Μου άρεσε πολύ η λεπτομέρια με το μπουκάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να πω ΤΕΛΕΙΟ ειναι λιγο νομιζω!!!Απο τα καλυτερα βιβλια που εχω δει και εμενα με ξετρελανε η λεπτομερια με το μπουκαλι και την αμμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι μεγάλη χαρά να διαβάζω τα σχόλια σας,πραγματικά μου δίνουν πολύ δύναμη και θάρρος για να συνεχίσω να δημιουργώ.Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με στηρίζεται όλο αυτόν τον καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζουμάρω, ξαναζουμάρω για να καταλάβω πως τα έφτιαξες! Ειρήνη μου είναι άψογα!!! Όπως λένε και τα κορίτσια, επαγγελματική δουλειά!!! Χίλια μπράβο σου! Να ζήσουν και τα παιδάκια, να είναι καλότυχα και κακοφωτισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φτιαχνεις υπεροχα πραγματα!!!
    εξαιρετικη δουλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω πάθει πλάκα!
    Τέλεια τα αλμπουμάκια για τους μικρούς πειρατές!
    Γεια στα χεράκια σου, Ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα, υπέροχα!!!! Αν και είμαι του ροζ, τα ζήλεψα αυτά πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...