Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ευχές για έναν Άγγελο!!

Αυτές τις μέρες έφτιαξα ένα ευχολόγιο για ένα αγοράκι που βαφτίζεται στις 9 Οκτωβρίου Μου ζητήθηκε  να φτιάξω κάτι απλό σε γαλάζιες αποχρώσεις,το γαλάζιο είναι ένα από τα πολλά αγαπημένα μου χρώματα. Αυτό το ευχολόγιο είναι το πρώτο που φτιάχνω για αγοράκι και μου ήταν λίγο δύσκολο μέχρι να ξεκινήσω.Το εξώφυλλο είναι ντυμένο με γαλάζιο χαρτί και έφτιαξα τα συννεφάκια με ακρυλικό χρώμα.Ελπίζω φίλοι μου να σας αρέσει,το έφτιαξα με πολύ μεγάλη χαρά και το ετοιμάζω για ταξιδάκι,πετάει για την όμορφη Κρήτη.


Αυτό το δέντρο τελικά άξια έχει το όνομα ''δέντρο της ευτυχίας''......








Μια πιο κοντινή ματιά...


Εύχομαι στους γονείς να χαίρονται τον μικρό τους Άγγελο,να έχει υγεία,να είναι χαρούμενος και καλότυχος,με το καλό και η βάφτιση!

Για σας φίλοι μου εύχομαι να περνάτε καλά όπου και να είστε.
Φιλιά!!!

20 σχόλια:

  1. Τέλειο!
    Το δέντρο,τα κλαδιά που κρέμονται τα γράμματα,τι υπέροχες ιδέες μπράβο!!!
    Με το καλό να βαπτιστεί ο μικρούλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από τα πιο ωραία βιβλία ευχών που έχω δει!!!! οι εσωτερικές σελίδες με ξετρέλαναν!!! φοβερές ιδέες και διακοσμημένο όσο θα έπρεπε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη μου τα συγχαρητήρια μου!!! Το άλμπουμ που έφτιαξες είναι εξαιρετικό, θα χαρούν παααρα πολύ οι γονείς που θα το λάβουν! Πολύ καλή δουλειά έκανες, μου αρέσουν οι λεπτομέρειας και ειδικά οι μαντινάδες! Με το καλό η βάπτιση και να είναι κακοφωτισμένο και καλότυχο! Σε ευχαριστώ και για τις ευχές και την αναφορά στο βίο της Αγίας Ευφροσύνης! Με πρόλαβες, είχα σκοπό να το κάνω κι εγώ γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικό άλμπουμ... πολύ γλυκό και πολύ προσεγμένο. Δεν είναι παραφορτωμένο και οι εικονες τέλειες. ΄Πολύ μου άρεσε..
    Μπράβο Ειρήνη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρηνούλα, πραγματικά είναι από τα καλύτερα που εχω δει κι εγώ!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη είναι υπέροχο!!!
    φοβερό το στήσιμο...η μια σελίδα καλύτερη από την άλλη και οι μαντινάδες όλα τα λεφτά!!!!
    μπράβο σου!!!!!
    να ειναι τυχερός και καλοφώτιστος ο μικρός Αγγελος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη! είναι ενα πολύ όμορφο και καλό γούστο ευχολόγιο.... τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι σίγουρη οτι θα ξετρελαθούν!!! Είναι όσο απλό πρέπει και ολα αυτά που χρησιμοποιησες το αναδεικνύουν υπέροχα!!!

    Είναι φανταστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου,πραγματικά πολύ όμορφη δουλειά!Μου άρεσαν κ μένα πολύ τα γραμματάκια που κρέμονται.Μην ανησυχείς,το βιβλίο θα αρέσει σίγουρα,με το καλό η βάπτιση του Αγγελου!

    Πολλά φιλιά σου στέλνω κ καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά!

    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε υπερβολικά η ιδέα σου με το δένδρο και απο επάνω και το κάτω.Υπέροχο.Ξέρεις αυτό με το βιβλίο των ευχών τώρα το έμαθα με τη βάπτιση του εγγονού μου και το δωράκι της Αγγελικής.Εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν το έχουμε συνηθίσει.Υπέροχο πάντως, καλή σου μέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eιρηνη εχεις κανει υπεροχη δουλεια!!Ειμαι σιγουρη οτι θα αρεσει πολυ!!
    πολλα φιλια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλλο ένα υπέροχο ευχολόγιο Ειρηνάκι,μπράβο!Πολύ όμορφα διακοσμημένο,πολύ και καλή δουλειά,χειροποιητο απο το Α ως το Ω!!
    Μου αρέσουν πολύ όλες οι δουλειές σου!Να σας ζήσει ο μικρός'Αγγελος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας σχόλια.
    Ρένα: Δεν είναι πολύ γλυκά? με το που είδα αυτό το σχέδιο αμέσως το φαντάστηκα!
    Ευδοκία: Χαίρομαι τόσο που σου άρεσε!!
    Έφη:Εμείς τελικά Έφη μου πρέπει να το κοιτάξουμε,σκεφτόμαστε σχεδόν τα ίδια πράγματα την ίδια στιγμή......φοβερό έτσι?
    Marion:Η κοπέλα που θα το κάνει δώρο μου ζήτησε να μην είναι παραφορτωμένο,το ήθελε λιτό αλλά όμορφο.Κρίνοντας από τα σχόλια σας μάλλον το πέτυχα!
    Μελένια:Χαίρομαι φιλενάδα που σου άρεσε,με είχε αγχώσει λίγο στην αρχή επειδή δεν είχα ξαναφτιάξει για αγοράκι,αλλά τελικά τα κατάφερα.
    Ελευθερία:Τις μαντινάδες Ελευθερία τις έχω κάνει σήμα κατατεθέν μου....χιχιχιχιχιχι
    Ειρήνη:Πόσο χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας,ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο.
    Maria Z:Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!
    Neni:Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε,χαθήκαμε.Τι κάνεις? Καλό Φθινόπωρο και σε'σένα.
    Asteri:Ευχαριστώ πολύ Αστέρι μου!!!
    Κατερίνα:Καλώς ήρθες Κατερίνα,ευχαριστώ για το σχόλιο.
    Αχτίδα:Δεν είναι όμορφη σαν ιδέα? Μετά από χρόνια να διαβάζεις τις ευχές της οικογένεια σου και των καλεσμένων,μου φαίνεται πολύ όμορφο και γλυκό....
    Λένα:Ευχαριστώ Λένα είμαι τόσο χαρούμενη που σας άρεσε,μου δίνετε πάντα θάρρος,δύναμη και αυτό φαίνεται στις δημιουργίες μου!
    Χίλια ευχαριστώ σε όλες σας,πολλά φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιώτα τι έγινε κοπέλα μου μαζί γράφαμε? Ευχαριστώ φιλενάδα για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξή.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη μου, το έκανες φανταστικό το βιβλίο του Άγγελου! Μπράβο!
    Να ζήσει το μπουμπουκάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά πολύ όμορφο!!!Είμαι σίγουρη οτι θα αρεσε παρα πολυτοσο στους γονεις οσο και στους καλεσμενους!!!Να τους ζησει !!!Και σε σενα Ειρηνακι μου πολλα πολλα συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερίνα χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το βιβλίο και που είσαι πάλι στην παρέα μας.
    Γωγώ μου ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο!! Οτι πρέπει για ένα Άγγελο!!!

    Συγχαρητήρια Ειρηνάκι *** φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...