Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα παιχνίδι όλοοοο..αγάπη!!!


Αγαπημένοι μου φίλοι καθυστέρησα λιγάκι να κάνω την ανάρτηση αλλά είχα καλό λόγο.....μια ίωση με ταλαιπωρούσε αυτές τις μέρες,τώρα όμως είμαι αρκετά καλύτερα.Λοιπόν σας έχω ένα παιχνιδάκι γνωριμίας από την φίλη μας την Μαρία Ζ. το ποίο είναι το εξής: Θα πρέπει να επιλέξω 10 από εσάς και όποιος θέλει μετά μπορεί να παίξει μαζί μας!

Οι κανόνες είναι....
1. Γράψε στο blog σου ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι.
2. Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς....
3. Κάλεσε 10 bloggers να παίξουν κι εκείνοι το παιχνίδι!


Στο παιχνίδι με προσκάλεσαν η Vana,η η Έφη και η Γωγώ.Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την τιμή!


10 πράγματα που αγαπώ: 

1.  Αγαπώ το παιδί μου
2.  Αγαπώ τον σύζυγό μου
3.  Αγαπώ τους γονείς και τα αδέρφια μου
4.  Αγαπώ την ανιψιά μου
5.  Αγαπώ την ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ
6.  Αγαπώ την καλοσύνη και την ευγένεια
7.  Αγαπώ τα ζωάκια
8.  Αγαπώ το καλό φαγητό (και μου φαίνεται...χαχαχαχχαχα) 
9.  Αγαπώ την φύση
10.  Αγαπώ την blog-γειτονιά μου!!!!


10 bloggers:



Μακάρι να μπορούσα να γράψω και άλλα ονόματα αλλά οι κανόνες του παιχνιδιού είναι συγκεκριμένοι,οπότε επιφυλάσομαι για τα επόμενα παιχνίδια.


Να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα,πολλά φιλιά!!!
 Ειρήνη

2 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ που με διάλεξες!! προσεχώς θα παίξω κι εγώ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρηνούλα, κι εγώ ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη λίστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...