Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Κουκλόσπιτο!!

Πριν από περίπου 10 χρόνια έφτιαξα το πρώτο μου κουκλόσπιτο από την σειρά Deagostini.Η κατασκευή του δεν ήταν και πολύ εύκολη βλέπετε ήταν το πρώτο που είχα φτιάξει οπότε μου πήρε λίγο παραπάνω χρόνο.Ας ξεκινήσουμε λοιπόν,ελάτε να σας ξεναγήσω...


Αυτό είναι το εξωτερικό μέρος,όπως θα δείτε είναι διώροφο με σοφίτα και υπάρχουν κάποια έπιπλα κήπου στα μπαλκόνια και την βεράντα...


Πάμε τώρα στο εσωτερικό του σπιτιού και πρώτα πρώτα η κουζίνα.Θα δείτε στο βάθος μια παλιά ξυλόσομπα όπου πάνω της ψήνετε φαγητό έτοιμο να σερβιριστεί.Ο τοίχος είναι βαμμένος με πλαστικό χρώμα και έχω βάλει μια λουρίδα από ταπετσαρία.Τα φρούτα τα έχω φτιάξει με τα χεράκια μου,ενώ πάνω στην ξύλινη καρέκλα έχω πλέξει με βελονάκι ένα μαξιλαράκι.Τα αυγουλάκια  είναι φρέσκα χιχιχιχιχι ....

Πάνω στο τραπέζι υπάρχουν λαχανικά ψωμάκι και τυράκι φτιαγμένα με Fino πλαστελίνη...καλέ περάστε να σας φιλέψω όπου να 'ναι είναι έτοιμο και το φαγάκι...χαχαχαχα
  

Να σας δείξω τώρα και το σαλόνι μου,ο τοίχος είναι φτιαγμένος στο χέρι η μπορντούρα γύρω γύρω την έχω φτιάξει με ένα πολύ μικρό πινελάκι...
 
Κάποιες λεπτομέρειες ακόμα...

Για να κάνω πιο ρεαλιστικό το  ρολόι του τοίχου έβαλα ένα ρολόι χειρός πάνω με τους δείχτες του,καλό δεν έγινε τι λέτε και εσείς.....

Πάμε τώρα στον πρώτο όροφο,από τις σκάλες παρακαλώ.....


Το μπάνιο,το χαλάκι είναι φτιαγμένο με βελονάκι και οι πετσέτες μπάνιου είναι από μια παλιά δική μου πετσέτα.....


Στο υπνοδωμάτιο έχω αφήσει λίγο ανοιχτά την ντουλάπα για να δείτε την προίκα μου χαχαχαχα.....

Εδώ φαίνεται πιο κοντά η τοιχογραφία....Πάμε για την σοφίτα.....


Το γραφείο με το πιάνο,το πάτωμα είναι ξύλινο και το σχέδιο το έφτιαξα πριν το λουστράρω...

Το παιδικό δωμάτιο,εδώ ήθελα να φτιάξω κοριτσίστικη τοιχογραφία με το ανάλογο σχέδιο φυσικά και στο πάτωμα....

Η κούνια του μωρού,τα λευκά είδη είναι χειροποίητα.....


Το σπίτι έχει και αληθινά φώτα τα οποία μου έχουν χαλάσει και περιμένω τον ηλεκτρολόγο(σύζυγο) να μου τα φτιάξει..

Να σας πάω μέχρι την πόρτα του σπιτιού και να σας αποχαιρετήσω με ένα φιλί,ελπίζω να σας άρεσε και να ξανά 'ρθετε..

Πολλά φιλιά σε όλους!!!!




25 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου είσαι καταπληκτική!!! Συγχαρητήρια, χαρά στο κουράγιο σου...
    Πραγματικά απίθανο το σπιτάκι σου! Φαντάζομαι πως θα το προσέχεις ε???
    Να είσαι καλά και πάντα να δημιουργείς!
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου είναι καταπληκτικό!! Δεν έχω λόγια!!! Τι λεπτομέρειες ειναι αυτές??? Μπράβο σου κ πάλι μπράβο!! Πολύ θα ήθελα να το δω από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά επαθα πλάκα! Ειναι φανταστικο! Αυτη τη σειρα την ειχα ξεκινησεικι εγω και βαρεθηκα γιατι ειχε πολλά ακομα... Εχω ακομα πολλά από τα επιπλάκια...
    Αλλά εσυ του έχεις προσθέσει πολλές πινελιές και εγινε σαν αληθινο! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι μοναδικό !!! Αν δεν ήξερα οτι τα έχεις φτιάξει εσύ και έβλεπα μόνο τις φωτό πραγματικά θα πίστευα οτι πρόκειται για κανονικό σπίτι!!!! Το ρολόι είναι απίστευτο. Σου δίνω τα θερμά μου συγχαρητήρια. Η δουλειά σου είναι καταπληκτική και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να την θαυμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά φοβερή δουλειά!!!!!!!!!απίστευτες λεπτομέρειες!!!!τέλεια φιλοξενία!
    πόσο καιρό σου πήρε να το τελειώσεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...κάνεις πλάκα τώρα ε?.... !!!! !!!! !!!! ...εεεε να το κλείσω τώρα μη μπει καμιά μύγα.... Έχω ανατριχιάσει από την ένταση... το θαυμασμό... τι να πω... !!!! !!!!! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. pw pw!!! exw meinei afwnh!!!!!!! einai apisteuto, pragmatika!!!! polla polla bravo gia tin toso kali douleia, th leptomereia pou to kanei ksexwristo kai tin ipomonh!!!! filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρηνη ειναι φανταστικο! Σαν την Χρυσα εχω κι εγω το στομα ανοιχτο, βλεπω τις φωτογραφιες και λεω "τι λες τωρα!"
    Μπραβο σου, 100000 μπραβο! Εισαι πραγματικος καλλιτεχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταπληκτικό!!!!!!!!!!!
    μπράβο σου ειρήνη έκανες εκπληκτική δουλειά!!
    μου αρέσει τρομερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχο!!!υπέροχο!!!και γω θέλω!!!μπράβο σου ειρήνη.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι πραγματικα υπεροχο!Παντα λατρευα αυτα τα σπιτακια, χωρις ποτε εγω να εχω ενα...Μαλλον θα βγαλω το αχτι μου μεσα απο την κορη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι απιστευτο! χαρας την υπομονη σου, ειναι πολυ πολυ ομορφο και εχει υπεροχες λεπτομερειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To έκανες τέλειο!!!
    Ηταν πολύ δύσκολο κουκλόσπιτο το ξέρω γιατί είχα πάρει κι εγώ κάμποσα τεύχη αλλά μετά το σταμάτησα,ήταν δύσκολο κατασκευαστικά κι έπρεπε να κάνεις πολλά πράγματα μόνη σου όπως βαψήματα κ.α,χίλια μπράβο πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δυσκολεύομε να πιστέψω οτι δεν είναι τα σπίτι σου!!Υπέροχο,έχεις υπομονή!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πω πω... Ειρήνη είναι απίθανο... θυμάμαι και κάποιες φωτο από τις πρώτες σου αναρτήσεις... πάντως ξεπερνάει κάθε πραγματικότητα...και αν η κουζίνα ήταν λίγο πιο σύγχρονη...μετακόμιζα ευχαρίστως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οτι κι αν πω θα ειναι λιγο!Απιθανο πραγματικα!Ολες οι λεπτομερειες μαρτυρουν το μερακι σου!Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειρήνη,είναι τέλειο!Είχες πολύ υπομονή για να το ολοκληρώσεις! Μπράβο!
    πέρασε από το μπλογκ, σε προσκαλούμενα συμμετέχεις σ' ένα παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειρήνη όπως σου είπα το κουκλοσπιτάκι σου είναι φανταστικό! Ελπίζω να είσαι καλλίτερα γιατί σου έχω και μια πρόσκληση για παιχνίδι γνωριμίας! http://greekscrapbooking.blogspot.com/2010/09/blog-post_05.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το που είδα τις φωτο ξετρελάθηκα στην κυριολεξία! Αν και παιδί ακόμη (χαχα!)26 χρονών λατρεύω τέτοια πράγματα. Είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aχχχχχχχχ τι υπεροχη δουλεια......τρελα τρελα τρελα ......θελω να το δω απο κοντα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω πάθει πλάκα!!! Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    Σου βγάζω το καπέλο και χειροκροτώ όρθια από ενθουσιασμό!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα το εχω ακομα σε κουτες,και θελω τη βοηθεια σου. ειχα παρει μεχρι το τευχος 100 νομιζω,αλλα τα τευχη τα εχασα,εχω απορια μπορω να το φτιαξω αλλα αμα βαλεις τις σκαλες μετα πως μπαινουν οι τοιχοι και τα πατωματα?κ αν βαλεις τις πορτες κ τα παραθυρα αυτο που ειναι σαν τζαμι πως μπαινει?και πως κρεμας κουρτινες ,καδρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γνωρίζετε πού θα μπορούσα να βρω αυτή τη σειρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...