Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Γύρισα με γεμάτες τις μπαταρίες!!!


Αγαπημένοι μου μου φίλοι γύρισα από τις διακοπές μου ανανεωμένη,έκανα τα μπανάκια μου απόλαυσα τον ήλιο μου έκανα τις βολτίτσες μου (πήρα τετρακόσια κιλά...χιχιχιχιχι) και γενικά γέμισα τις μπαταρίες μου.Σας πεθύμησα πολύ όλους σας το ίδιο πεθύμησα και το χόμπι μου που το είχα αφήσει όλες αυτές τις μέρες,λέω λοιπόν να καθίσω να φτιάξω κάτι,πήγα σήμερα και εφοδιάστηκα με χρώματα,κιμωλίες και μερικές σφραγίδες οπότε λέω να στρωθώ στην δουλειά......

Για όσους ακόμα είναι σε διακοπές εύχομαι καλή συνέχεια,για όσους ξεκινάνε τώρα εύχομαι καλή ξεκούραση...

Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. καλώς την .χαίρομαι που πέρασες καλά.εμείς εδώ,κάπου-κάπου κανένα μπάνιο,και αυτό είναι όλο.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τηνε κι ας άργησε... Όλα τέλεια πήγαν βλέπω.... Ωραία... Κι έχεις και νέες ιδέες... Ακόμη καλύτερα... Θα ήταν το πρώτο σχόλιο το δικό μου αλλά κόλλησε πρίν το internet και την έπαθα.... Κι έτσι εσύ από την γλυκεία καλοκαιρινή θάλασσα έπεσες στην φουρτούνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς μας επέστρεψες!! Και του χρόνου με υγεία να περάσεις το ίδιο καλά!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τέρμα οι διακοπές;
    Πάντως να σου πω οι πιο ωραίες διακοπές είναι τον Αύγουστο στην Αθήνα η οποία είναι άδεια και απολαυστική ούτε κίνηση ούτε τίποτα σε αντίθεση με τα παραλιακά μέρη που πήζουν!
    Καλές δημιουργίες,φιλενάδα περιμένουμε να τις δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, Ειρήνη!!! Πολύ χαίρομαι που οι διακοπές σού έκαναν τόσο καλό!! Επιτέλους τώρα είσαι σπίτι και μπορώ να σου στείλω αυτό που λέγαμε ;)...
    Άντε, ανυπομονούμε να δούμε τι καλά πραγματάκια θα φτιάξεις!!! (ζηλεύω, θέλω κι εγώ τα πραγματάκια μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλώς όρισες Ειρηνάκι!!
    μας έλειψες κορίτσι...τώρα λοιπόν, αφού γεμισες τις μπαταρίες σου... καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο χαίρομαι με τα μηνύματά σας δεν έχω λόγια να σας περιγράψω....
    Φουρτουνιασμένη ψυχή:Σ' ευχαριστώ που μοιράζεσαι την χαρά μου,σου εύχομαι καλή ξεκούραση!
    Drmakspy:Ναι όλα πήγαν καλά,είχα πολύ ανάγκη αυτές τις διακοπές,το μόνο που έκανα ήταν να τις απολαύσω!
    anthivolon:Ευχαριστώ το ίδιο εύχομαι και σε εσένα!!
    Rena:Μακάρι να μπορούσα να καθίσω κι άλλο αλλα δεν γίνεται Ρενάκι μου,όσο για την Αθήνα έχεις απόλυτο δίκιο!
    Melenia:Ανυπομονώ Μαιρούλα μου,το περιμένω πως και πως!!
    Eleftheria:και εμένα μου λείψατε πολύ Ελευθερία μου!
    Να περνάτε όμορφα....φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες πίσω.. είμαι σίγουρη οτι οι διακοπές θα συνεχιστούν και τον Αύγουστο στην Αθήνα αφού θα είναι σχεδόν άδεια και πολύ ήρεμη.. καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σας βρήκα μουά!!!
    Εννοείτε ότι οι διακοπές συνεχίζονται...έχω σκοπό να οργώσω την Αθήνα αγοράζοντας πράγματα για το χόμπι μου,έτσι άδεια και ήρεμη που θα είναι,τέλεια θα τα περάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την! Άντε και του χρόνου να είστε καλά να ξαναπάτε!! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως ορισες!Αλι σε εμας που φετος την βγαζουμε σπιτι χι χι!Μην νομιζεις ομως,κατι γινεται κι εδω!Μπανακια και πολυ φαγητο βεβαιως βεβαιως!!Ευκαιρια τωρα για ενα μινι αλμπουμακι ,με ολες τις καλοκαιρινες σου αναμνησεις!Τι λες;
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως μας ηρθες Ειρηνη λοιπον!!!Καλο χειμωνα να εχις σου ευχομαι...Γυρισες γεματη ορεξη για δουλεια βλεπω...αυτο σημαινει οτι περασες καλα και ξεκουραστηκες???Και εμας μας ελειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς ορίσατε κορίτσια μου!!!
    Ανεράιδα:Επίσης να ευχηθώ καλό χειμώνα και καλές δημιουργίες!
    Λένα:Πολύ καλή η ιδέα σου για ένα μίνι άλμπουμ Λένα!
    Γωγώ:Καλά κατάλαβες Γωγώ μου,δεν ξεκουράστηκε το σώμα μου μόνο αλλά πιο πολύ το πνεύμα που είναι πολύ πιο δυνατό!
    Να περνάτε καλά κορίτσια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Welcome back Irini!!
    κρίμα που δεν μπορούσες να μείνεις περισσότερο αλλα και εγω φέτος απολαμβάνω διακοπές εδω στην Αθήνα...δεν είναι άσχημα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρηνάκι μου καλώς σας βρήκα! Θα συμφωνήσω μαζί σου,μια χαρά διακοπές κάνεις στην Αθήνα.Διάθεση και καλή παρέα να έχεις και περνάς τέλεια!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειρήνη μου καλως ήρθες!
    αντε και με καινούργιες υπέροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα που γύρισες κοριτσάκι μου περιμένουμε...έργα! Θέλουμε δημιουργίες ανανεωμένες με τον αέρα που πήρες απο τη θάλασσα.Καλό χειμώνα να πω; δεν μου χτυπά όμορφα στο αυτί καλέ..Να πω καλύτερα ..και του χρόνου καλύτερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλώς τηνε την πέρδικα!!Που ήσουν και μας έχει κόψει η πείνα???Καλώς ήρθες ελπίζω να ξεκουράστικες και να πέρασες καλά με την οικογένεια σου!Now let's scrap!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...