Παρασκευή, 9 Ιουλίου 2010

Βόλτα στην παραλία!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι σας χαιρετώ και πάλι! Σήμερα η μέρα ήταν πολύ καλή όπως και η διάθεση μας φυσικά,τι να σας πω έπεσα για ύπνο χθες κατά της 23.00 και το πρωί με ξύπνησε ο κόσμος που άρχισε να κυκλοφορεί από κάτω στο μπαλκόνι μου δηλ.γύρω στις 10.00.Έχω χορτάσει ύπνο νιώθω και φρέσκια φρέσκια οπότε θα σας βάλω κι άλλες φωτογραφίες να δείτε.

Εδώ είναι η παραλία μέσα στο πράσινο...



Ο πεζόδρομος της παραλίας.......

Ελάτε να σας κεράσω κάτι στο καφέ-μπαρ....μπαίνοντας από την είσοδο θα δείτε βασιλικούς που έχει φυτέψει ο ιδιοκτήτης και μοσχοβολάει όλος ο τόπος......




Βρήκαμε καλή θέση και η θέα μοναδική......



Καλά να περνάτε φίλοι μου θα τα ξαναπούμε!!!

9 σχόλια:

  1. ενα φραπε γλυκο με γαλα,παρακαλω,χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H βόλτα, η θάλασσα και εκεί που σμίγουν τα δέντρα τι καλά που είναι!
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καφεδάκι στην καλύτερη θέση,και ξεκούραση .ότι καλύτερο.φιλιά να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι ωραία σαν να πήγαμε βόλτα στη παραλία και μετά για καφεδάκι μαζί, το απόλαυσα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστουμε για την μικρη γευση διακοπων!!Εμεις ελπιζω να τις απολαυσουμε οταν μεγαλωσουν λιγακι τα μωρα μας!!Καλα να περνας!!!!Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου, ξέρεις πόσο πολύ αυτή τη στιγμή θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί;;;; Αχχχχ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περνάτε σ'αυτό το θαυμάσιο μέρος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...