Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010

Διακοπές μαζί !!!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι είμαι στο εξοχικό μας και για εμένα σήμερα ξεκινάνε οι διακοπές.Επειδή όμως έχω εξάρτηση και από εσάς και δεν μου άρεσε η ιδέα να μείνω μακριά σας για 20 μέρες  (άσχετα που αργώ καμιά φορά να κάνω ανάρτηση) πήρα μαζί μου και το λάπτοπ για να κάνουμε παρέα.Θα προσπαθήσω να σας ξεναγήσω στο Πόρτο-Γερμενό,το μέρος που κάνω διακοπές την τελευταία δεκαετία.
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από την ταράτσα του σπιτιού μου,η θάλασσα είναι κυριολεκτικά στα πόδια μου...


Κάθε βράδυ βλέπουμε το ηλιοβασίλεμα......

Προς το παρόν σας αφήνω να κάνω καμιά δουλειά γιατί το σπίτι μετά από τόσους μήνες έχει γεμίσει αράχνες χαχαχαχαχα....Καλές διακοπές να έχουμε!
Σας στέλνω ένα γλυκό φιλί για καληνύχτα και θα τα πούμε πάλι σύντομα!!




10 σχόλια:

  1. Μια φορά είχα πάει στο Πόρτο-Γερμενό πριν 15 περίπου χρόνια και η εικόνα του δεν έχει φύγει ακόμα από τα μάτια μου,είναι ένα ονειρικό μέρος!
    Είσαι πολύ τυχερή που έχεις εκεί εξοχικό!
    Καλά να περνάς,καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να κανετε και για μας πολλες βουτιες,ζηλευω και εγω,ασχετα αν εγω την εχω ολες της εποχες διπλα μου τη θαλασσα,δεν μπορω να πηγενω οποτε θελω καλο καλοκαιρι,kis kis kis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη βεράντα βάλε καρέκλα και έρχομαι..
    Ε, τι με άδεια χέρια; Θα φέρω και γλυκάκι..
    Καλά να περνάς κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να περνάς καλά,να μην μας ξεχνάς,και να απολαμβάνεις.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή ξεκούραση Ειρήνη μου! Να περάσετε καλά και στελνε μας καμια φωτο που και που, έτσι για να ταξιδεύουμε κι εμείς λιγάκι...! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη είσαι πολύ τυχαιρούλα! Να απολαμβάνεις κάθε στιγμούλα εκεί και σου εύχομαι να ξεκουραστείς και να περάσεις φανταστικά! Είναι πράγματι ένα πολύ όμορφο κομμάτι της Ελλάδας μας, που συνδυάζει θάλασσα και πράσινο! Καλό καλοκαιράκι, φεύγω κι εγώωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή ξεκούραση Ειρήνη!!!!Καλα να περάσετε και καλές βουτιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχο το μερος φαινεται Ειρηνη μου πωπω ζηλευω πραγματικα χρειαζομαι διακοπες και εγωωωω!!!Καλα να περασεις...Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλο καλοκαιρι, να ξεκουραστειτε και να γεμισετε μπαταριες! υπαροχη η θεα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...