Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

Κι άλλο βραβείο!!!

Η φιλενάδα μου Ρένα μου χάρισε το πιο γελαστό βραβείο!! Την ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ.Της εύχομαι να είναι γερή,χαρούμενη και να συνεχίσει να μας δίνει τις πιο φανταστικές  ιδέες από το Μπλοκόσπιτό της.Κάντε τον κόπο γιατί αξίζει να επισκεφτείτε και την ταξιδιάρικη ιστοσελίδα που έχει η Ρένα,την Α........! Εκεί καταγράφει όμορφες εικόνες από μέρη που επισκέφτηκε και μας τις προσφέρει.Εγώ με την σειρά μου προσφέρω αυτό το βραβείο σε όλους εσάς που περνάτε από το μπλοκόσπιτό μου,που μου κάνετε παρέα,που σχολιάζετε και μου δίνετε τις συμβουλές σας.
Ρενάκι μου να είσαι καλά!!!

6 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου, να είσαι καλά, να δημιουργείς και πάντα να σε απολαμβάνουμε!
    Μαζί με το βραβείο της Ρένας ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το βραβείο και σου αξίζει!!! Μπράβο Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω!
    Τι υποδοχή είναι αυτή, αισθάνομαι..........δεν μπορώ να το εκφράσω με λόγια,ένα ευχαριστώ είναι λίγο, όσο για το βραβείο πραγματικά το αξίζεις και αυτό και άλλα πολλά,φιλάκια,καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπράβο σου ειρήνη ,πολύ όμορφο βραβείο το αξίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...