Σάββατο, 3 Ιουλίου 2010

Άλμπουμ Ευχών!!

Μετά από πολύυυυυ.... καιρό τελείωσα επιτέλους 2 ευχολόγια που έφτιαξα για ένα ζευγάρι και το μωράκι τους.Την Παρασκευή έκαναν τον γάμο τους και βάφτισαν την κορούλα τους.Είναι τα πρώτα ευχολόγια που φτιάχνω οπότε αγαπημένοι μου φίλοι θα ήθελα πολύ την γνώμη σας.
Αυτό είναι το άλμπουμ για την βάφτιση της μικρής Ιωάννας....



Και αυτό είναι για το γάμο του Στέλιου και της Αθηνάς....

Τα μονογράμματα στο εξώφυλλο του ευχολογίου,το όνομα της μικρής Ιωάννας που είναι επίσης στο εξώφυλλο του ευχολογίου της βάφτισης και οι σφραγίδες με Ελληνική γραμματοσειρά είναι από Σφραγιδομάνια.
Στέλιο και Αθηνά σας εύχομαι Βίον Ανθόσπαρτων,να σας ζήσει το μικρό τριανταφυλλένιο κοριτσάκι σας.!!!






20 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου είναι πάρα μα πάρα πολύ ωραία!!!μου αρέσουν πάρα πολύ! άντε και στα επόμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου αρέσουν πολύ, ειδικά τα εξώφυλλα και στα δυο άλμπουμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά είναι φανταστικά!!! Μπράβο Ειρήνη!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο Ειρήνη μου με πολύ γούστο! Να ζήσουν οι φίλοι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ομορφες δουλειες Ειρηνη!!Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρηνη και τα δυο ειναι υπεροχα!! τα εφτιαξες με πολυ γουστο, μου αρεσει που οι σελιδες δεν ειναι πολυ φορτωμενες! ειμαι σιγουροι οτι θα κλεψουν τις εντυπωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πάρα πολύ όμορφα, με γούστο και προσεγμένα. Τα διακοσμητικά στο album του γάμου είναι πάαααααααααρα πολύ όμορφα. Άντε κ στα επόμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα! Πολύ ιδιαίτερο το εξώφυλλο για το βιβλίο ευχών γάμου. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανέμορφα,μπράβο σου!!να ζήσουν τα παιδιά.φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραίο το βιβλίο ευχών. Θέλω να τολμησω και εγώ ένα γάμου. Αλήθεια πως στερέωσες το ύφασμα στο εξώφυλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αδερφουλα τελεια τα βιβλια με το καλο να κανεις κιαλα κιαλα κιαλα πολλα.......να μας ζησουν τα παιδια να χαιροντε την μπουμπου τους.περιμενω με αγωνια να τελειοσεις και το δικο μου ευχολογιο.να μου το στηλεις στην κρητη.φιλια πολλα.....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας! Ευδοκία,Έφη,Μαρία Ζ.,Ελένη Γρατσία,Λένα,Παρασκευή,Nemecis,Φωτεινή,Φουρτουνιασμένη ψυχή,Peny,Στελλα,μου δίνετε μεγάλη χαρά και κουράγιο.Αδελφούλα μου αύριο σου στέλνω το πακέτο σου,Peny το έχω στερεώσει με κρυσταλλιζε κόλλα,έχω βάλει αρκετή μόνο στο εσωτερικό μέρος του εξώφυλλου γιατί η κόλλα είναι υγρή και μου λερώνει το ύφασμα.Το μυστικό είναι ότι θέλει καλό τέντωμα το κρατάω με κλιπ και το αφήνω να στεγνώσει.Κολλάω μετά το χαρτί από πάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρήνη μου είναι τέλεια !!!!! Ειδικά το βιβλίο για τη βάπτιση είναι απίστευτα ωραίο!!!Τέλεια δουλειά!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eιρηνη μου ειναι και τα δυο αλμπουν ευχων φανταστικα !!!Απιστευτα ωραιες συνθεσεις και οι δυο!!! Μ ε ξετρελανε ομως το αλπμουν με τα καστρακι της μικρης Ιωαννας καταλαβαινεις το λογο!!! ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ!!!Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρήνη μου είναι φανταστικά !!!
    Ελα μια βόλτα από μένα ένα γελαστό βραβείο σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. υπέροχα και τα δύο!
    μπράβο σου ειρήνη καταπληκτική δουλεια΄.
    να σε ρωτήσω το πρώτο το κάστρο ειναι σφραγίδα?
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ιωάννα,Γωγώ κορίτσια ευχαριστώ για τα γλυκά σας λόγια,Ρένα ευχαριστώ για το βραβείο πάντα με θυμάσαι να σε καλά και Χρυσοθέμη δεν είναι σφραγίδα το εξώφυλλο είναι χαρτί και θα το βρεις σ' αυτήν την ιστοσελίδα http://www.scrapbooking.gr/index.php?page=shopDetails&goody=4600.
    Πολλές αγκαλίτσες και φιλάκια σε όλες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι πανεμορφα Ειρηνη μου! Μπραβο συνεχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειρήνη ειναι καταπληκτικά !!
    έκανες τρομερή δουλειά μπράβο σου!!

    το καστράκι φοβερό ! ειναι σφραγίδα ?στο εξώφυλλο?

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρήνη υπέροχα και τα δύο!!!Δεν 'εχω λόγια πολυ καλές δουλειές και με πολύ γούστο,είσαι εξαιρετική!!!Καλές διακοπές να έχεις,να περάσετε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...