Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Tags!!!

Στο  scrapbooking in Greece η φίλη Ειρήνη μας έχει βάλει φανταστικές προκλήσεις, η πρώτη ήταν να φτιάξουμε Tags δηλαδή Ετικέτες.Ιδού η δικιά μου ρομαντική όπως πάντα με την αγαπημένη μου σφραγίδα δέντρο,την σφράγισα και την έκανα empossing με clear,ελπίζω να σας αρέσει.Ακολουθούν κι άλλες προκλήσεις με αποκορύφωμα το Σάββατο όπου θα είμαστε όλες συντονισμένες για να παρακολουθήσουμε,να παίξουμε και να πάρουμε μέρος σε προκλήσεις που θα μας βάζει η Ειρήνη ανά 90 λεπτά. 
Πολλά φιλιά σε όλους!!!

9 σχόλια:

  1. Φανταστικη η ετικέτα σου !!! Μου αρέσει πάρα πολύ και πράγματι έχει πολύ ρομαντική διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πoλύ όμορφη η σφραγίδα με το δέντρο! και το ανάγλυφο του δίνει άλλη χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι πολύ όμορφη.δεν εξηγείς και σε μένα την άσχετη,τι την κάνουμε;φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελεια ειναι η ετικετα σου Ειρηνη μου!!!Οι πεταλουδιτσες μου αρεσουν παρα πολυ και το δεντρο ειναι φυσικα πανεμορφο!!!Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη είναι. Η σφραγίδα είναι όλα τα λεφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική σφραγίδα έχεις δίκιο που είναι η αγαπημένη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου πανέμορφη η σφραγίδα!!! Πολύ όμορφες κ οι πεταλουδίτσες που έβαλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό Ειρήνη, μου αρέσει πααααρα πολύ μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...