Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010

Σφραγιδομάνια !!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι,
     Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί επισκέφτηκα το καινούργιο κατάστημα της Σφραγιδομάνια. Ο Δημήτρης και η Κατερίνα δυο νέοι άνθρωποι με πολύ αγάπη και μεράκι έχουν φτιάξει έναν υπέροχο χώρο για όλους εμάς που ασχολούμαστε με το scrapbook και όχι μόνο.Κατασκευάζουν σφραγίδες σε πολύ ωραία σχέδια και σφραγίδες σε Ελληνικές γραμματοσειρές.Κόβουν επίσης χαρτόνι για άλμπουμ ευχών ή μίνι άλμπουμ και το πιο ωραίο....κόβουν σχέδια σε πλεξιγκλάς,το τελευταίο υλικό με εντυπωσίασε πάρα πολύ!!! Τα παιδιά στο κατάστημα έχουν πολλά σχέδια να σας δείξουν αλλά μπορούν να φτιάξουν σχεδόν τα πάντα.Αξίζει να δείτε την εξαιρετική δουλειά που κάνουν.

Τους έφτιαξα ένα καδράκι δώρο για καλή τύχη,οι ίδιοι όταν τους το έδωσα ενθουσιάστηκαν και μου είπαν να σας μεταφέρω ότι τους άρεσε πάρα πολύ.


Δημήτρη και Κατερίνα σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλορίζικο το καινούργιο και πολύ ζεστό μαγαζάκι σας,
Πολλά φιλιά και Καλές δουλειές!!!!!

15 σχόλια:

  1. Στο κοντινό δείχνει υπέροχο!!
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία στα παιδιά!!!
    Για εσένα ένα φιλάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα το καδράκι σου και πολύ πετυχημένο!
    Κατά που πέφτει αυτό το μαγαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο Ειρήνη!!!!!!τέλειο δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στα παιδιά! καλό ξεκίνημα γιατί το αξίζουν!
    μπράβο και σε σένα για την χειρονομία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλες δουλειες λοιπον Ειρηνη μου στα παιδια!!
    Τελειο το καδρακι... πολυ γλυκια χειρονομια!!Να εισαι καλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το καδράκι .... ζούλεψα χεχεχε...
    Καλορίζικο το μαγαζί των παιδιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικό το δώρο σου στα παιδιά,καλές δουλειές να τους πείς.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφη κίνηση Ειρήνη μου!! Είναι υπέροχο!!Καλές δουλειές εύχομαι στα παιδιά!!! Καλό ξεκίνημα να έχουν κ να πάνε όλα μα όλα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως το καδράκι σου Ειρήνη είναι πολύ όμορφο! Καλές δουλειές και στα παιδιά, πρέπει κι εγώ κάποια στιγμή να τους επισκεφτώ, έχω ακούσει πάρα πολλά θετικά σχόλια! Το κατάστημα τους που βρίσκεται Ειρήνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το καδράκι σου, αλλά ακόμα πιο καλή είναι η κίνησή σου.
    Συγχαρητήρια καλή μου!!!

    Αλήθεια που είναι αυτό το μαγαζί???

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο και το καδράκι και η χειρονομία σου!! Καλές δουλειές στα παιδιά, πολύ χρήσιμο το μαγαζί που στήνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα! το επισκεφτηκα κι εγω το μαγαζι και ενθουσιαστηκα!!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο αυτό που έφτιαξες Ειρηνάκι μου και τα απιδιά το αξίζουν και με το παραπάνω!
    Τους ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...