Κυριακή, 16 Μαΐου 2010

Προσκλήσεις για αγοράκια και κοριτσάκια

Ξέρω ότι έχω παραμελήσει λίγο το blog μου και ζητώ συγνώμη,αλλά πραγματικά οι μέρες μου είναι πολύ γεμάτες.Πριν λίγες βδομάδες είχα φτιάξει δυο σχέδια για προσκλήσεις μιας φίλης μου το αγοράκι της και άλλες δυο για την ανιψιά μου.Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο να σας τις δείξω,ελπίζω να σας αρέσουν.Θα ήθελα πολύ τα σχόλια σας,ποια σας αρέσει ποιο πολύ ή αν θα αλλάζατε κάτι πάνω σε κάποια ή θα προτιμούσατε κάποιο άλλο χρώμα περισσότερο?


Για το αγοράκι είναι αυτές οι δυο...



Για το κοριτσάκι είναι αυτές οι δυο..



Πολλά φιλιά σε όλους !!!!

23 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα κοριτσάκι μου.
    Για την εγγονούλα μου μου αρέσει το τσαντάκι.
    Εχει και μια αδυναμία στο λούσο το χρυσό μου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν χρειάζεται καμιά αλλαγή!είναι πανέμορφα όλα!φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Για το αγοράκι μου άρεσε το αυτοκινητάκι. Θα μου άρεσε και σε μπλε-γαλάζιο. Για το κοριτσάκι και τα δύο, ίσως πιο πολύ το τσαντάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο ειρηνη πολυ ομορφες ολες! ξεχωριζω το αυτοκινητακι και το τσαντακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι όλες πολύ όμορφες!
    για το φορμάκι θα προτιμούσα το ένα από τα δυο χρώματα να είναι ίσως ανάγλυφο ή να έχει κάποιο σχέδιο με μοτίβο(π.χ. σφραγίδα).Το αυτοκινητάκι είναι μια χαρά! και από τα κοριτσίστικα μου αρέσουν και οι δυο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου!!! Πολύ όμορφα! Θα συμφωνήσω με την Ευδοκία για το ανάγλυφο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για το αγοράκι προτιμώ το αυτοκίνητο,για το κοριτσάκι δεν ξέρω πιο να διαλέξω και τα δύο μ' αρέσουν!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι ολες υπεροχες και ξεχωριστες...ιδιαιτερες προσκλησεις!Τελικα οτι ειναι χειροποιητο εχει αλλη χαρη!Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το τσαντακι για το κοριτσακι και το αυτοκινητακι για το αγορι!! πολυ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη είναι πανέμορφες όλες οι κατασκευές. Βέβαια έχω μια αδυναμία στο ροζ, αλλά τώρα με τον γιόκα μου αναγκαστικά πάμε και σε άλλα χρώματα! Μου έδωσες και ιδέα μια και τον άλλο μήνα σβήνουμε το πρώτο μας κεράκι! Μπράβο σου Ειρηνούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρηνή μου πολύ όμορφες οι ιδέες σου! Θα προτιμουσα ίσως περισσότερο χρωμα ή κανένα στολιδάκι ακόμα στα αγορίστικα...Για το κοριτσάκι μια χαρα ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για κοριτσάκι και τα δυο είναι ωραία με λίγη περισσότερη προτίμηση στο τσαντάκι. Για το αγοράκι προτιμώ το αυτοκινητάκι! Πολύ όμορφες πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένες μου φίλες,
    Σας ευχαριστώ πολύ για όλες τις συμβουλές,παρατηρήσεις και ωραία λόγια που μου γράψατε.Με βοηθήσατε πάρα πολύ,νομίζω και σύμφωνα με εσάς ότι οι αγορίστικες καρτούλες ήθελαν κάτι ακόμα.Κρατάω αυτά που μου γράψατε,θα κάνω κάποιες διορθώσεις και επανέρχομαι.....
    Πολλά φιλιά σε όλες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ όμορφες Ειρήνη! Γεια στα χέρια σου! Κι εγώ μάλλον θα προτιμήσω το αυτοκινητάκι και την τσαντούλα! Μου φαίνονται πιο τσαχπίνικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρήνη μου!!!! Μόλις παρέλαβα το δωράκι μου και έχω ξετρελλαθεί!!! Είναι υπέροχο τα έχω ερωτευτεί!


    Σε ευχαριστώ πολύ!!! Τέλεια και η καρτούλα με τις ευχές! Με έκανες πολύ χαρούμενη! Πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου να δεις που έβαλα φωτογραφίες!!!!

    Σε φιλώ ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρήνη καλήμέρα!
    Πανέμορφες όλες μπράβο σου έκανες καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φοβερές! Ειδικά το φορμάκι και το τσαντάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μα ποσες δημιουργικες ψυχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχει ένα πολύ ενδιαφέρον blog.
    Χαιρετίσματα από τη δημιουργικότητα και τη φαντασία φωτογραφίες του José Ramón

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκίτατα όλα!!!
    μου αρέσει το τσαντάκι κ το αυτοκινητάκι... το κουτάκι θα μου άρεσε για μπομπονιέρα επίσης εντυπωσιακό (αλλά πολύπλοκο). οσο για το φορμάκι, το ανάγλυφο που ειπε η Ευδοκία θα του έδινε κάτι παραπάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι τέλειες δημιουργίες...!!! Μπράβο σου Ειρηνάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...