Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

Γιορτάζω και σας χαρίζω δυο δωράκια!!!

Σήμερα έχω την ονομαστική μου Γιορτή και σας κάνω δυο δωράκια από καρδιάς.Έφτιαξα ένα μίνι-μίνι άλμπουμ-κολιέ και ένα άλμπουμ-τσαντούλα και σας τα προσφέρω.

Η Μαρία σας δείχνει το κολιέ-άλμπουμ.....


και εδώ το τσαντάκι-άλμπουμ...


Για να μπείτε στην κλήρωση θα ήθελα 2 πραγματάκια από σας,πρώτον να γίνετε αναγνώστες μου και δεύτερον να μου πείτε το  πιο αγαπημένο χρώμα που χρησιμοποιείτε πάρα πολύ.Αφήστε το σχόλιο σας μέχρι το βράδυ του Σαββάτου 8 Μαΐου και η  κλήρωση για τα δωράκια θα γίνει την Κυριακή 9 Μαΐου.
Καλή επιτυχία και πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!

37 σχόλια:

  1. Το χρώμα που προτιμώ είναι το μπλέ, γενικά όλοι οι τόνοι του μπλέ. Τώρα όσο για το αν είμαι αναγνώστριά σου, νομίζω ότι το ξέρεις ήδη...
    Καλό βράδυ
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου είναι υπέροχα και τα δύο και φυσικά και το Μαράκι σου!!!
    εγώ παίζω κυρίως με το ροζ κ το θαλασσι... (λόγω των μικρών μου!!!)
    φιλιά πολλά και Χρόνια σου Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δικό μου χρώμα τα τελευταία χρόνια είναι το ροζ... δεν ξέρω γιατί, περνώντας τα χρόνια νομίζω πως ξαναμωράθηκα...

    Όσο για να γίνω αναγνώστρια δεν γίνεται, είμαι ήδη!!!

    Φιλάκια, Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνη πολυχρονη !!! Να εισαι παντα καλα και χαιρεσαι την οικογενεια σου και πανω απο ολα τη Μαρια σου!!!Το αγαπημενο μου χρωμα πια ειναι το ροζ...λογω της Μαριλούς μου!!!Και του χρονου πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η κόρη σου είναι αυτή η κούκλα;να τη χαίρεσαι.λοιπόν το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο,και φυσικά σε όλες τις αποχρώσεις του.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω, πω αφηρημένη που είμαι...

    Πολύχρονη Ειρήνη μου, ότι επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρηνιώ μου να είσαι πολύχρονη, χαμογελαστή και πάντα δημιουργική!
    Να αίρεσαι την υπέροχη οικογένεια σου και να σε χαίρεται η κούκλα η κόρη σου και ο σύζυγός σου!
    Μου αρέσουν όλα τα χρώματα και μ' αρέσει να τα χρησιμοποιώ όλα, ανάλογα με τη διάθεση και το πως συνδυάζονται με τη φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά πολλά και δημιουργικά! Κι εγώ κρύβω μια Μπάρμπι μέσα μου, γιατί λατρεύω το ρόζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά και πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειρήνη μου χρόνια πολλά!!! χαρούμενα και να σου φέρει η ζωή ότι λαχταρά η ψυχούλα σου!
    Η Μαρία σου είναι γλύκα.
    Εκανα κλικ να την χαζεύω! Κλέβει την παράσταση!
    Ενα φιλί για εσένα και ένα για τον άγγελο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρηνη μου χρονια πολλα και καλα!!Να εισαι παντα ευτυχισμενη με την οικογενεια σου!!!Εισαι πολυ γλυκος ανθρωπος!!
    Μου αρεσουν σχεδον ολα τα χρωματα αρκει να ειναι ζωηρα!!
    πολλα φιλια ,Λενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη μου Χρόνια σου Πολλά!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και ότι επιθυμείς!!!
    Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το ροζ!!!! αλλά και όλες οι αποχρώσεις του καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσάκι, χρόνια πολλά και καλά! Να χαιρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι!
    Το χρώμα που χρησιμοποιώ πιο πολύ στις συνθέσεις μου ειναι το πράσινο νομίζω, αλλού λίγο αλλού πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Ειρηνάκι, να είσαι πάντα καλά, πλαισιωμένη πάντα από όλους αυτούς που αγαπάς και σε αγαπούν. Στο προηγούμενο σχόλιο δεν έβαλα τις ευχές μου γιατί το έστειλα χθες βράδυ!! Δεν σε ξέχασα.......
    Φιλιά
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Xρονια σου πολλα και καλα!! να χαιρεσε την οικογενεια σου και αυτους που αγαπάς! εχω ιδιαιτερη αδυναμία στο λιλα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια πολλάααα!!
    Οι επιθυμίες σας ευχές μου!
    Καλέ,μη νομίζετε ότι ήρθα μόνο και μόνο για το δώρο!Σας παρακολουθώ εδώ και καιρό αλλά τώρα ήταν η ευκαιρία να γίνω και επίσημη follower!!:))
    Μου αρέσει πολύ το πορτοκαλί και το γαλάζιο γιατι μου θυμίζουν καλοκαίρι,θάλασσα και ήλιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά! Πολύ ωραία δωράκια! Το αγαπημένο μου χρώμα μμμμμ.... Δύσκολα μου βάζεις:) Θα πώ το μπλε σε όλες του τις αποχρώσεις γιατί το χρησιμοποιώ και το φοράω πολύ!

    φιλάκια.xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χιλιόχρονη και ευτυχισμένη πάντα χαρούμενη και ανοιχτοχέρα . Σήμερα θα είναι μια μοναδική και καταπληκτική μέρα γιατί γιορτάζεις , χαμογέλα το αξίζεις !!!!!!!!!!
    Εμένα πάλι μου αρέσει το τυρκουάζ αλλά και το κίτρινο είναι και τα δυο ήλιος και φως και ο κόσμος ολόκληρος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρόνια πολλά και καλά!!
    το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μωβ και όλες οι αποχρώσεις του!
    αν και έχω κι άλλα αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρήνη χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και πάντα να σου χαρίζουν στιγμές αγάπης και χαράς! Το αγαπημένο μου χρώμα στις κατασκευές μου είναι το ροζ, λόγω της κορούλας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρονια πολλα!! να χαιρεσαι την οικογενεια σου, πολυ ομορφα τα δωρακια που μας προσφερεις!! μου αρεσει να χρησιμοποιω ολα τα χρωματα, καθενα εχει την δικη του γοητεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να 'μαι κι εγώ, να μας χαιρόμαστε, ελπίζω να σου έστειλα σωστά το e mail.
    Λοιπόν το αγαπημένο μου χρώμα είναι ανάλογα με την εποχή, το χειμώνα μ' αρέσουν τα γκρενά για να με ζεσταίνουν και το καλοκαίρι τα σιέλ για να με δροσίζουν,αλλά για να σου πω την αλήθεια αν δεν ντρεπόμουν λόγω ηλικίας θα είχα τα πάντα σε έντονο ροζ, ναι θα το ομολογήσω αυτό είναι το αγαπημένο μου!
    Κούκλα η κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρηνιώ, χρόνια σου πολλά και καλά!!! Να σε χαίρεται η οικογενειά σου και εμείς!!! Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια...
    Λοιπον, εμένα τα αγαπημένα μου χρώματα είναι τα χρώματα του νερού και του φθινοπώρου... αποχρώσεις πρασινο-μπλε και πορτοκαλο-κόκκινες δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειρηνάκι, χρόνια πολλά και καλά!!! Εμένα νομίζω ότι το ξέρεις το αγαπημένο μου, το ροζ, το χρώμα που μου θυμίζει τις δυο μου κούκλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ειρήνη χρόνια πολλά!! να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη! να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειρήνη μου χρόνια σου πολλά κοπέλα μου !
    πάντα χαρούμενη ,ευτυχισμένη και πάντα να εισαι δίπλα σε ανθρώπους που σε αγαπούν και αγαπάς!
    το αγαπημένο μου χρώμα ειναι το ρόζ αλλά αγαπώ πολύ και το μώβ.
    φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Xρονια πολλα, οτι επιθυμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. irini,χίλια συγγνώμη,ξέχασα να σου πω χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ειρηνάκι μου χρονια πολλα!! Να χαιρεσαι την οικογένεια σου..

    Εμενα το αγαπημενα μου χρωματα είναι τα γήινα αλλά χρησιμοποιώ συνέχεια ροζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι ομορφο αλμπουμ! το χρωμα μου ειναι το ροζ!απο εκει πηρα και το ονομα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η Βίκυ μου έστειλε με e-mail το παρακάτω μήνυμα:

    "Χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Ευχαριστούμε για το δωράκι!!! Το χρώμα που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το ροζ-φούξια!"

    Φιλιά,
    Βίκυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειρηνη μου χρονια σου πολλα!
    Εμενα το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το ροζ αλλα χρησιμοποιω πιο πολυ το γαλαζιο γιατι οτι φτιαχνω ειναι γα τον ζουζουνο μου :)
    Ευχαριστουμε για τα δωρακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά Ειρήνη (έστω και καθυστερημένα) να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να είσαι πάντα χαμογελαστή!!!!Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το τιρκουάζ και το κίτρινο (συνδυάζονται και πολύ ωραία αυτά τα δυο)!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια σου πολλά... λίγο καθυστερημένα... αλλά η γιορτή λένε κρατάει 40 μέρες! χιχιχι! Αγαπώ όλα τα χρώματα χωρίς διακρίσεις γενικώς... με διευκολύνουν όμως καλύτερα τα γήινα χρώματα... νομίζω ότι όποια φωτογραφία και να προσθέσεις πάνω τους θα ταιριάξει απόλυτα!
    Σ' ευχαρστούμε που σκέφτηκες να μας κεράσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου (λίγο καθυστέρησα..sorry)
    Τέλειο το δωράκι! Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μωβ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ειρήνη μου,χρόνια πολλά για την γιορτή σου έστω κ καθυστερημένα.Σας εύχομαι τα καλύτερα στο σπίτι σας κ στην ζωή σας.Τι κούκλα είναι αυτή παναγιά μου;;Να την χαίρεσαι Ειρήνη μου,σωστό μοντέλο!!Πολύ όμορφα χαρακτηριστικά!!
    Δεν πρόλαβα να δω το διαγωνισμό νωρίτερα αλλά δεν πειράζει,θα παίξω την επόμενη φορά!Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...