Κυριακή, 9 Μαΐου 2010

And the winner is.....!!!!!!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου σήμερα!!!
Χρόνια πολλά και στην δική μου μανούλα που είναι μακριά μου και μου λείπει πολύ.Να είσαι γερή και δυνατή,μην χάσεις το κέφι σου ποτέ για να μπορούμε να παίρνουμε και εμείς δύναμη από εσένα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια για την συμμετοχή σας!!!! 
Ανακάλυψα ότι αγαπημένο χρώμα στις περισσότερες από εσάς είναι ...μα ποιο άλλο...το ροζ.Μανούλες οι περισσότερες από εσάς είναι φυσικό να το προτιμάτε.Το χρώμα στην ζωή μας είναι απαραίτητο,φτιάχνει την διάθεση μας και μας κάνει πιο ευτυχισμένους.Βάλτε χρώμα στην ζωή σας όσο πιο πολύ μπορείτε,βάλτε χρώμα και στα όνειρά σας γιατί το έχουμε ανάγκη σε αυτή την γκρίζα εποχή.
Την κλήρωση θα την κάνει η Μαρία (αν ήθελα ας έλεγα όχι...χιχιχιχι)...καλή επιτυχία από εμένα και την Μαρία.....


Ανακατεύουμε καλά.....


και τραβάμε το πρώτο......


η τυχερή θα κερδίσει το κολιέ μίνι-μίνι άλμπουμ...και είναι.....


πάμε για το δεύτερο δώρο,ανακατεύουμε και τραβάμε...


η δεύτερη τυχερή κερδίζει το άλμπουμ τσαντάκι.....και είναι.....


Πάντα τυχερές κορίτσια!! Στείλτε μου τις διευθύνσεις σας στο e-mail  renarig@pathfinder.gr για να σας στείλω τα δωράκια σας.
Εύχομαι το καλύτερο για όλες σας.

Πολλά πολλά φιλιά από εμένα και την Μαρία!!!

9 σχόλια:

  1. Μαράκι μου να χαίρεσαι την μανούλα σου και εσύ Ειρήνη την δική σου!
    Φιλιά και στις δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια μας πολλά!!!
    Μπράβο στις νικήτριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AAAAA! Δεν το πιστεύω!!! Κέρδισαααααααα!!!! Γιούπι!!!!
    Ευχαριστώ πολύ! Πω πω να ξέρεις πόσο χάρηκα!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο!! Να χαίρεσαι την κούκλα σου. Την πρώτη φωτογραφία να την κορνιζώσεις! Φτου φτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη χρόνια σου πολλά και ξεκούραστα! Μαρία η μάνουλα σου είναι πολύ περήφανη για σένα! Να την χαίρεσαι και να την ακούς γιατί είσαι ότι πιο πολύτιμο έχει! Ευχαριστούμε για τα δωράκια Ειρήνη και συγχαρητήρια στη νικήτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια στις νικητριες! ειρηνη να εισαι καλα και παντα ευτυχισμενη με την κορουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ!!!!!!!Κέρδισα!!!!!Σήμερα κατάφερα να μπω γι'αυτό έστω και καθυστερημένα ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Ειρήνη μου!!!!!!!!!!Χρόνια σου πολλά και πάλι!!!!Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...