Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Άλμπουμ δωράκι για την Μελένια!!!

Στις διακοπές του Πάσχα εκτός από το άλμπουμ της Θέκλας έφτιαξα και ένα άλμπουμ για την Μελένια.Η Μελένια έχει ένα δικό της προσωπικό στυλ στις συνθέσεις της.Η αρμονία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που κυριαρχούν σε αυτά που φτιάχνει,όλα έχουν υπέροχα χρώματα και σχέδια που δένουν πολύ όμορφα μεταξύ τους.Το μίνι άλμπουμ που της έφτιαξα έδειξε να της αρέσει οπότε τώρα που το έχει στα χέρια της σας το παρουσιάζω.

                   
Σου εύχομαι Μελένια μου να το χαρείς και να το γεμίσεις με όμορφες αναμνήσεις.
Το άλμπουμ είναι κομμένο από την Σφραγιδομάνια καθώς και το μπρελόκ.

 Πολλά φιλιά σε όλους!!!

16 σχόλια:

  1. Αααααα είναι πάρα πολύ όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου φαίνεται πανέμορφο!! μπράβο!σίγουρα θα της άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Ειρήνη!
    Μου αρέσει πολύ και το δέσιμο που έχεις κάνει στο αλμπουμάκι της Σφραγιδομανίας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φανταστικό,πολύ καλή δουλειά.μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ειρήνη,καταπληκτικό είναι!!Πως να μη της άρεσε,είναι αριστούργημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου κέντησες πάλι!!!
    Αυτό έλειπε να μην της αρέσει!
    Να είσαι καλά και πάντα δημιουργικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο!!πανέμορφο.δείξε μας και πως τα φτιάχνεις.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη είναι απίθανο!!! όπως και όλα τα άλμπουμ που έχεις κάνει!!!
    σε θέλω για ταίρι στο επόμενο swap!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και ευχαριστώ γιατί έβαλες τόσο κοπο και δουλειά για μένα!!!! Είναι φανταστικό και το στόλισα ήδη πάνω στο μπουφέ στο σαλόνι μου!! Ο άντρας μου είπε "ωωωω τι υπέροχο άλμπουμ είναι αυτό, εσύ γιατί δεν φτιάχνεις τέτοια;;;!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο Ειρήνη μου!Πολύ όμορφα χρώματα,προσεγμένη δουλειά μπράβο,έχεις ταλέντο,και γούστο!!
    Τυχερή η Μελένια!!!
    Επίσης ένα μεγάλο μπράβο στα κορίτσια της Σφραγιδομάνια για τα πανεμορφα πραγματάκια που μας φτιάχνουν και στολίζουν τις συνθέσεις μας,και τα αλμπουμάκια chipboard!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Ειρήνη μου!! Πολύ όμορφο!! Πολύ ωραία δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράαααααααααααβο.Είναι πολύ ωραίο και κομψό.Τυχερερούλα η Μελένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και μένα μου αρέσει πάρα πολύ Ειρήνη! Μπράβο σου! και το δέσιμο που έκανες είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγραψες για μία ακόμη φορά!!! τί άλλο να πω!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειρήνη μου ειναι καταπληκτικό!!!
    Μου αρέσει τρομερά.
    πανέμορφό και κομψό.
    μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι καταπληκτικό και πολύ καλοφτιαγμένο με ιδιαίτερες λεπτομέρειες! καλή Κυριακή σου ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...