Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

Δυο Βραβεια!!!

Η αγαπημένη μου φίλη Ρένα μου έδωσε δυο βραβεία,ευχαριστώ Ρενάκι μου,που με την σειρά μου θα πρέπει να τα δώσω σε 10 άλλους φίλους.Μα πως να διαλέξω ανάμεσα σε τόσους καλούς φίλους  που έχω? Μακάρι να μπορούσα να δώσω σε όλους πραγματικά...επιφυλάσσομαι στο επόμενο.
Τα βραβεία τα δίνω στους εξής φίλους και δημιουργούς:
1. Irini Liolia
2. Panagiota
3. Μελένια
4. Ελίνα Σταύρου
5.Λένα
6.Μαίρη 
7. Χρυσοθέμη
8. Παρασκευή ή αλλιώς pizizi
9. Κατερίνα Λ.
10. Ελευθερία

Με όλη μου την αγάπη!!!
Ειρήνη..



12 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου, ευχαριστώ πάρα πολύ για τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω παρα πολυ Ειρηνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ Ειρηνάκι μου! Να είσαι γερή και δημιουργική και να κερδίζεις πάντα βραβεία, αγάπη και αγκαλιές!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρηνάκι μου σε ευχαριστώ παρα πολύ!!!Το έχω ξαναπεί,εκτός από πολύ δημιουργικό άτομο είσαι και πολύ καλό παιδί!!Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοριτσάκι σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκύτατα βραβεία! Πάντα έτσι ευγενική, ευάισθητη και δημιουργική να εισαι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eιρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
    Με τιμά πολύ που με διάλεξες!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα βραβεία!! Εύχομαι πάντοτε να είσαι αγαπητή σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είστε καλά όλες!! Σας εύχομαι να είστε καλά και να κερδίζεται πολλά πολλά βραβεία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σ'ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία Ειρήνη μου... να είσαι πάντα καλά!!! συγνώμη για την καθηστερηση στην παραλαβή του δώρου αλλά είχα πρόβλημα με το ίντερνετ!!! να είσαι πάντα καλά και να σκορπίζεις χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα, καλή σου εβδομάδα, μετά τη χθεσινή μου εκδρομή ξανά στη καθημερινότητα.Υπέροχο το μπλοκ και όμορφς; οι προσκλήσεις.Απο ότι κατάλαβα είστε μια υπέροχη παρέα νέων κοριτσιων που φιάχνετε θαύματα.Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι όταν βλέπω νέα κορίτσια που τους αρέσει να κατασκευάζουν πράγματα.Θα σου ξανάρθω λοιπόν ..ετοίμασε κουλουράκια για το καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελευθερία μου κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.Να είσαι πάντα καλά με την οικογένεια σου και πάντα βραβεία ζωής να κερδίζετε.
    Αχτίδα καλωσόρισες στην παρέα,σε ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια.Πράγματι μου αρέσει πολύ να κατασκευάζω πράγματα με τα χέρια μου.Τα ενθαρρυντικά λόγια από εσένα είναι ότι καλύτερο για να συνεχίσω.Όποτε θέλεις μπορείς να έρχεσαι σε περιμένει ζεστό καφεδάκι και σοκολατένιο κέικ!!
    Πολλά φιλιά και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγχαρητήρια για τα βραβεία,πάντα τέτοια.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...