Σάββατο, 17 Απριλίου 2010

Το Album της Θέκλας!!!!

Στο swap April 2010 στο Scrapbooking in Greece,ανταλλάσσουμε μεταξύ μας από ένα αναμνηστικό album,σ' αυτό το swap μείναμε τελευταία τρία κορίτσια,μια τριάδα όλο μούρλια,η Θέκλα,η Ελίνα και εγώ.Η Θέκλα θα φτιάξει album στην Ελίνα,η Ελίνα σε εμένα και εγώ στην Θέκλα,το θέμα μας ήταν η Άνοιξη.Σας παρουσιάζω λοιπόν το άλμπουμ που έφτιαξα με πολύ πολύ αγάπη και μεράκι για την καινούργια μου φιλεναδίτσα Θέκλα.

Αν θέλετε να δείτε το album που μου έφτιαξε η Ελίνα κάντε μια βόλτα στο blog της να το δείτε.
 Η Θέκλα μου είπε ότι της άρεσε πάρα πολύ και χάρηκα πραγματικά.
Να είσαι καλά Θέκλα μου μαζί με τον αντρούλη σου
και με το καλό να έρθει το μωράκι σας!!!

Όσο για σας αγαπημένη μου φίλοι,να έχετε μια όμορφη μέρα.
Πολλά πολλά φιλιά!!!



Υ.Σ. Να ευχαριστήσω την Σφραγιδομάνια για το άλμπουμ,τα κάδρα,τα λουλουδάκια από χαρτόνι και για το μπρελόκ.Κατερίνα ευχαριστώ!!!

23 σχόλια:

  1. Απλα υπεροχο!!Μου αρεσουν πολυ τα χαρτια και τα χρωματα που χρησιμοποιησες!!!!!
    Μπραβο Ειρηνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι όμορφο!!!
    Πολύ ωραία η ιδέα με το όνομα της Θέκλας σαν μπρελόκ που κρέμεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όντως αυτό το μπρελοκ είναι απίστευτο,όπως και όλο το στήσιμο του μίνι άλμπουμ,τα χαρτιά,τα ένθετα, τα ΠΑΝΤΑ!!!! Σ΄ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου ...Αργυρώ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι πανέμορφο!!μπράβο σου .έχεις χρυσά χεράκια.φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια,Ελένη,Λένα,Ρένα,Θέκλα και Φουρτουνιασμένη ψυχή να είστε όλες καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τέλειο!!!χίλια μπράβο Ειρήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Ειρήνη μου!! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη τ έ λ ε ι ο !!Τυχερή η Θέκλα!!Εξαιρετικό μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη δουλειά Ειρήνη!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο!!!!
    Υπέροχα χρώματα, χαρτιά σφραγίδες, όλα τέλεια!
    Το αλμπουμάκι και το charm για τη Θέκλα της Σφραγιδομανίας είναι θεϊκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο ταίρι μου! Συγχαρητήρια! Πολύ γλυκό το μινι σου! Ωραία κολπάκια και όμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ πολύ όμορφο!! Πολύ τυχερό το ταίρι σου που θα πάρει τέτοιο μοναδικό δωράκι!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευδοκία,Μαίρη,Γιώτα,Ιωάννα,Κατερίνα,Ελίνα και Πλεκτό Εγκώμιο,ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά λόγια,μου έχετε ανεβάσει πολύ την αυτοπεποίθησή σου.
    Να είστε όλες καλά και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουκλιστικο το αλμπουμ που εφτιαξες και πολυ ομορφο.Καλως σε βρηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι υπεροχο μινι, μπραβο Ειρηνη πολυ ωραια χρωματα, και πολυ ομορφες ολες οι κατασκευες που εκανες, πολυ τυχερη η Θεκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να καλωσορίσω την καινούργια κυρία της παρέας,καλώς ήρθες Δημιουργία!! Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια.
    Παρασκευή μου σ' ευχαριστώ,όλα αυτά είναι εντατικά μαθήματα από you tube.
    Φιλιά και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτική δουλειά Ειρηνάκι μου!! Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πλάκα κάνεις!!!! είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εγώ που το είδα και από κοντά έχω να πω ότι είναι ακόμη πιο όμορφο απ 'όσο φαίνεται στις φωτογραφίες!
    Καταπληκτική δουλειά Ειρήνη! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...