Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010

My forst mini album (Heart)

Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ στο youtube βιντεάκια για κατασκευή και παρουσίαση μίνι άλμπουμ.Αφορμή γι'αυτό ήταν το scrapbooking in greece όπου οι κοπέλες αποφάσισαν να κάνουν την πρώτη ανταλλαγή άλμπουμ.Ενώ στην αρχή δήλωσα συμμετοχή,δυστυχώς μετά,για οικογενειακούς λόγους χρειάστηκε να αποσυρθώ.Ευτυχώς ,γιατί από ότι είδα στην πορεία τα άλμπουμ που έφτιαξαν τα κορίτσια ήταν το κάτι άλλο.Όλα πανέμορφα και με πολύ μεράκι φτιαγμένα,θα αδικούσα πολύ το ταίρι μου αν τελικά συμμετείχα και εγώ.Αποφάσισα λοιπόν να πάρω μαθήματα και να εξασκηθώ όσο καλύτερα μπορούσα....
και ιδού το αποτέλεσμα.......



  

 

Ελπίζω το αποτέλεσμα να σας άρεσε.
Θέλω να ευχαριστήσω τα κορίτσια από τη Σφραγιδομάνια για τα χαρτόνια σε σχήμα καρδούλα που μας δώρισαν στο crop 2,να ευχαριστήσω την Γιωτούλα για άλλη μια φορά που είχε την καλοσύνη  να μου κόψει στο Big Shot τα σχέδια που υπάρχουν στις δυο τελευταίες φωτογραφίες,την γραμματοσειρά σε χρώμα μαύρο που υπάρχει στο εξώφυλλο μαζί με κάτι κόκκινα λουλουδάκια που υπάρχουν σκόρπια στο υπόλοιπο άλμπουμ.Επίσης η λευκή κορδέλα με τις καρδούλες που έβαλα στους κρίκους και τα χρυσά αυτοκόλλητα της προτελευταίας εικόνας είναι δωράκι από το memories trend.Θα χαρώ πολύ να μου πείτε την γνώμη σας ή να μου προτείνετε κάτι άλλο που εγώ δεν έκανα,θα με βοηθήσετε να γίνω καλύτερη.

Φιλάκια στα μαγουλάκια!!!!!




15 σχόλια:

  1. Ειρήνη μου κι εγώ για τον ίδιο λόγω δεν συμμετείχα στην ανταλλαγή για να μην αδικήσω καμία,Νομίζω όμως ότι εσύ κάνεις επαγγελματική δουλειά είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου, εγώ θα το δεχόμουν ευχαρίστως αυτο!!! είναι πολύ όμορφο...δεν πιστεύω ότι θα απογοήτευες το ταίρι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πανεμορφες οι δημιουργιες σου...
    Και ποτε ..μα ποτε μην υποτιμας τον εαυτο σου και μην δειλιαζεις..
    Δεν θα απογοητευες κανεναν..
    Καλο Σαββατοκυριακο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά δεν εχω να προσθέσω τιποτα!!! Ειναι φανταστικό, Ειρήνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θέλω να ξαναδώ ότι θα αδικούσες το ταίρι σου...έχεις κάνει κάτι πολύ όμορφο, έχεις αφιερώσει χρόνο, υπέροχα υλικά και το έχεις κάνει με αγάπη! Επομένως είναι τέλειο! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι πραγματικά πολύ καλό!!το σχήμα της καρδιάς έιναι γλύκα!
    και το journaling και οι συνδυασμοί των χρωμάτων..όλα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια μου με έχετε συγκίνηση πολύ με τα όμορφα και γεμάτο θάρρος λόγια σας.
    Ρένα,Ελευθερία,akantoy,Μελένια,Κατερίνα,Ευδοκία,χαίρομαι πολύ που σας άρεσε,μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω.
    Τώρα με βάλατε στην πρίζα και περιμένω πως και πως την επόμενη ανταλλαγή λευκωμάτων,χιχιχιχιχιχιχι....
    Φιλιά σε όλες σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη θα συμφωνήσω και εγώ με τα κορίτσια.Είναι πολύ όμορφο το μίνι σου.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι φοβερό Ειρήνη!!!!Είμαι σίγουρη ότι το ταίρι σου θα ήταν πολύ τυχερό που θα έπαιρνε αυτό το album!!!!!Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα,Ειρήνη και Σοφία σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σας λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειρήνη έκανες καταπληκτική δουλειά!
    Μπράβο σου!
    το ταιρι σου θα ήταν πολύ τυχερό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσοθέμη μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρηνη τι γλυκο μινι!!!Μπραβο!!
    Θα μου αρεσε πολυ να εισαι το ταιρι μου!!! :)
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λενάκι μου πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό από εσένα,σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...