Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

Το σπίτι της γιαγιάς....

Στην καρδιά και την ψυχή μου είναι βαθειά χαραγμένο το γλυκό πρόσωπο της γιαγιάς μου Στέλλας.Μεγάλωσα κοντά της και ήταν αυτή που μου μετέφερε της γνώσεις της,ήταν αυτή που μου δίδαξε τον τρόπο να φροντίζω τους ανθρώπους που αγαπώ,την οικογένεια μου.Μου έμαθε να μαγειρεύω πάνω στην φωτιά,μου έμαθε να καθαρίζω το σπίτι,μου έμαθε να αγαπώ τον εαυτό μου και να τον φροντίζω,να προσεύχομαι κάθε μέρα και να ευχαριστώ το Θεό για τις καλές αλλά και τις άσχημες στιγμές της ζωής,γιατί μέσα από τα άσχημα παίρνουμε μαθήματα για να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι.
'' γιαγιούλα μου γλυκιά σε έχω πάντα μαζί μου, μου λείπεις πολύ...''


Το παρακάτω κουκλόσπιτο είναι της σειράς DeAGOSTINI, όλα τα μέρη του είναι από ξύλο,μέταλλο και γυαλί.Τα έπιπλα τα έχω βάψει με λούστρο και έχω κάνει και την ηλεκτρική εγκατάσταση.




Τα λουλούδια πάνω στα έπιπλά είναι ζωγραφισμένα από εμένα,προσέξτε την λεπτομέρεια...τα μαξιλάρια και την δαντέλα στο σερβάν τα ποία επίσης έχω ράψει.


Ένας παλιός νεροχύτης που μοιάζει πολύ με της γιαγιάς μου,στα δεξιά θα δείτε μια χειροκίνητη κρεατομηχανή.Αριστερά και πάνω είναι το κουτί με τα μπαχαρικά.


Εδώ θέλω να σας δείξω κάτι...παρατηρήστε το ρολόι του τοίχου.Το έχω φτιάξει από ένα παλιό ρολόι χειρός δικό μου,έχω βάλει και τους δείχτες!! Πάνω στη ντουλάπα θα δείτε τρεις μύλους ,για αλάτι,καφέ και πιπέρι.


Γυαλικά στολίζουν την ξυλόσομπα και οι κατσαρόλες είναι όλες μεταλλικές.


Το τζάκι αναμμένο και πάνω του μια κατσαρόλα έτοιμη για να μαγειρέψουμε...


Εδώ είναι το μέρος με τα τρόφιμα,όλα τα καλά του κόσμου...το σακί με το αλεύρι και τον πλάστη σας αρέσει??


Αριστερά της εικόνας και κάτω βλέπετε τα βαρέλια με κρασί και λάδι,ακριβώς από πάνω στο ράφι,μια παλιά ζυγαριά..



Εδώ δείτε τις κολόνες αριστερά και δεξιά έχω κρεμάσει διάφορα εργαλεία,επίσης δείτε πάνω στην κάθε κολόνα με προσοχή ότι υπάρχουν σημάδια από βαθουλώματα τα οποία έχω κάνει για να φαίνεται το ξύλο πιο παλιό.


Υπάρχουν δοκάρια στο ταβάνι, εδώ φαίνονται λίγο..


Αυτό είναι ένα από τα κουκλόσπιτα που έχω φτιάξει,είναι και το αγαπημένο μου επειδή μου θυμίζει πολύ το σπίτι της γιαγιάς μου.Ελπίζω να σας αρέσει,θα χαρώ να ακούσω τα σχόλια σας.
Πολλά φιλιά σε όλους!!!!

23 σχόλια:

  1. Είναι φανταστικό! Σαν αληθινό... Φοβερές λεπτομέρειες και με πολύ μεράκι φτιαγμένο... Ειχα ξεκινησει κι εγώ να παίρνω παλιά μια σειρά που ειχε βγάλει πάλι αυτή η εταιρεία αλλά βαρέθηκα γιατι δεν τελείωνε άλλο και σταμάτησα... Μερικά τα έχω ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oh My God!!!!
    καταπληκτικο
    τελειο
    δεν εχω λογια
    λατρευω τα κουκλοσπιτα
    εισαι χρυσοχερα
    μπραβο σου
    τα ηλεκτρικα φοβερα
    θελω να το δω απο κοντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπωωωωω! Φανταστικο! Εγω τωρα μαζευω το Παραδοσιακό Σπιτι της Deagostini και ανυπομονω να μου ερθουν ολα τα κομματια για να το ξεκινησω!

    Ειναι φανταστικο, οι λεπτομερεις ...τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω τα τεύχη του παραδοσιακού σπιτιού αλλά έχω χάσει τον οδηγό
      κατασκευής και δεν μπορώ να ξεκινήσω.Μιά φωτοτυπία του δικούσου οδηγού
      θα με βοηθούσε πολύ.
      ευχαριστώ Θανάσης

      Διαγραφή
    2. Έχω εγώ τον οδηγό,αν δεν τον βρήκες ακόμα. Εμένα μου λείπουν κάποια τεύχη. Χάθηκαν λόγο μετακόμισης

      Διαγραφή
  4. Είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν υπάρχουν λόγια... έχω μείνει άφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερο Ειρηνη! απιστευτη δουλεια, τοσες λεπτομερειες, με μετεφερες στο σπιτι της δικης μου γιαγιας,που εχω χασει εδω και πολλα χρονια σε ευχαριστω πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω λόγια Ειρήνη μου!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! Υπέροχη δουλειά!!! Οι λεπτομέρειες που έφτιαξες τέλειες!!!! Μπράβο σου κ πάλι μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική δουλειά!!! Μερακλίδικη!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο! (Αχ αυτές οι γιαγιάδες, οι αγαπημένες μας, πώς μας λείπουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη... έχω μείνει άφωνη... Χίλια μπράβο και ακόμα περισσότερα σου αξίζουν για την δουλειά που έκανες!Είναι πανέμορφο!!!! υπέροχο!!! τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρατηρωντας τις φωτογραφιες σε μεγεθυνση,φανταζει πραγματι αληθινο...
    Διχως καμμια ατελεια ..και προσεγμανη καθε λεπτομερεια του..
    Μπραβο στην υπομονη.. στο μερακι..αλλα και στην δεξιοτεχνια σου....Ειρηνη μου...
    Πιστευω πως ολοι θα ζηλευαν ενα τετοιο πραγματικο σπιτι..βγαλμενο θαρρεις απο παραμυθι..
    Ενα μεγαλο μπραβο...
    Καλη σου νυχτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη που σας άρεσε.
    Ελίνα κρίμα που δεν το ολοκλήρωσες,καταλαβαίνω ότι είναι πολύς ο καιρός,εγώ έκανα 2 χρόνια να το μαζέψω.
    Ειρήνη με χαρά να σε δεχτώ στο σπίτι μου,έλα όποτε θέλεις να πιούμε και καφέ!!!
    Ρουλίτσα μου γλυκιά εσύ νομίζω με καταλαβαίνεις,λάτρευα την γιαγιά μου όσο τίποτα άλλο,το μεσογειακό σπίτι το μαζεύω και εγώ...
    Κατερινούλα μου χαίρομαι που σου άρεσε....
    Παρασκευή μου χαίρομαι που σου έφερα όμορφες αναμνήσεις!!!!
    Μαίρη και Ανεράιδα ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κορίτσια μου!!!
    Ιωάννα μου τώρα με καταλαβαίνεις πως νιώθω όταν κάθε φορά κοιτώ μια καινούργια σου δημιουργία...
    akantoy,σ' ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια,μέσα σ' αυτό το κουκλόσπιτο έχω βάλει όλη μου την αγάπη,κάποια έπιπλα και κάποια αντικείμενα μοιάζουν πολύ με το σπίτι της γιαγιούλας μου.
    Να είστε όλοι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου το ζεις βλέπω το σπιτάκι σου, το έχεις κάνει φανταστικό μπράβο έχεις ασχοληθεί πάρα πολύ αν έχεις και τ' άλλα βάλτα να τα δούμε θα το ήθελα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!
    Μόλις βρω το χρόνο θα βάλω και τα υπόλοιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειρηνη ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!Συγχαρητηρια!!Δεν εχω λογια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ τώρα το είδα αυτό!!! έχεις κάνει πολλή δουλειά και πολύ καλή δουλειά μάλιστα!!! είναι άψογο!!!! είναι σαν πραγματικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λένα και ευδοκία σας ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλειά!Χρειάζεται πολύ υπομονή. Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω δεν το πιστευω με το φωτισμο νομιζεις οτι εισαι μεσα σε πραγματικο σπιτι.
    Ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τοσο όμορφα φτιαγμενο! τα ειχα μαζεψει κι εγω, αλλα τα χρησιμοποιώ- μαζι με αλλα πραγματακια που φτιάχνω μονη μου- για διαφορες συνθεσεις για κουκλοπσιτακια! Καλή συνέχεια!!Αν ισως γνωριζεται που/ ποιος/ποια ισως δινει και αλλα τέτοια ειδη μινιατουρας για κουκλοσπιτα στην αθηνα, θα με ενδιάδερε!πολυ χαρηκα που ειδα την κουζινιτσα στις φωτογραφίες σας και δεν νιώθω και τόσο "μόνη ' με αυτη την ενασχόληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έχω όλα τα τεύχη του παραδοσιακού σπιτιού αλλά δεν μπορώ να ξεκινήσω να το φτιάχνω γιατί έχω χάσει τον οδηγό κατασκευής.
    μήπως μπορείς να με βοηθήσεις στέλνοντάς μου μιά φωτοτυπία του οδηγού.
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...