Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

sweet clown girl

Τελείωσα την 6 πρόκληση που έβαλε η Ελίνα στο
scrapbooking in greece και σας την παρουσιάζω.

Ήθελα να φτιάξω μια σύνθεση με θέμα τις απόκριες.
Διάλεξα μια αγαπημένη φωτογραφία της μικρής μου
και ξεκίνησα να πλάθω στην φαντασία μου το σχέδιο.
Διάλεξα για φόντο ένα πουά κίτρινο σχέδιο της garden
grove και το συνδύασα με το κόκκινο love potion
της cupid collection.Οι σερπαντίνες και ο χαρτοπόλεμος
είναι φτιαγμένοι από canson.Με την τεχνική
που μας έδειξε η Ελίζα έφτιαξα το Μπαλόνι και τον τίτλο 
της σύνθεσης μου.Βέβαια η υπογραφή στις δημιουργίες μου
είναι τα digital elements που λατρεύω,δεν θα μπορούσαν
να λείπουν και από εδώ φυσικά,είναι αυτές οι δυο μάσκες.
Ελπίζω να σας αρέσει,σας εύχομαι να περάσετε καλές απόκριες
να ντυθείτε,να βγείτε έξω και να διασκεδάσετε.
Σας φιλώ όλους
Ειρήνη 

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σύνθεση Ειρήνη μου ... αλλά να σου επισυμάνω κάτι? Επείδη είμαι καθηγήτρια Αγγλικών και το ότι τα Αγγλικά τα 'εχω' ... στο τίτλο λες 'Sweat' ... μήπως ήθελες να πεις 'sweet'? Η πρώτη λέξη σημαίνει 'ιδρώτας' η δεύτερη 'γλυκός - ια -ο'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σου βγήκε ωραία η σφραγίδα με το χαρτί!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη θα κοιτάξω να το διορθώσω αμέσως σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία χαρούμενα χρώματα!ότι πρέπει για το συγκεκριμένο θέμα.Μου άρεσαν πολύ οι σερπαντίνες από κανσόν!Πολύ όμορφη σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...